Niantic i Pokémon GO: potęga gospodarcza
Niantic to firma stojąca za odnoszącymi sukcesy grami mobilnymi, w tym słynnym Pokémon GO. Znana jest również z prowadzenia wydarzeń na żywo, które gromadzą dziesiątki tysięcy ludzi z całego świata.
Wpływ wydarzeń Pokémon GO Fest
Seria wydarzeń Pokémon GO Fest, która odbyła się w sierpniu ubiegłego roku na trzech kontynentach, wniosła do lokalnej gospodarki 323 miliony dolarów, w tym 73,8 miliona dolarów wpływów z podatków, jednocześnie gromadząc 194 000 osób osobiście podczas weekendu poświęconego łapaniu Pokémonów.
Wydarzenie Pokémon GO Fest w Nowym Jorku, które odbyło się w weekend 18 sierpnia w Randall’s Island Park, odnotowało wpływ ekonomiczny na kwotę 140,1 miliona dolarów, z czego 28,1 miliona dolarów wygenerowano z tytułu podatku dochodowego. Wydarzenie przyciągnęło ponad 74 000 widzów, głównie w wieku od 27 do 44 lat, którzy podróżowali, aby zagrać nie tylko w Randall’s Island Park, ale w pięciu dzielnicach miasta. Oto kilka ważnych statystyk:
Statystyki wpływu gospodarczego miasta Nowy Jork
– 140,1 mln dolarów i 28,1 mln dolarów wygenerowanych wpływów podatkowych dla Nowego Jorku
– 74 000 sprzedanych biletów
– 58% uczestników było w wieku od 27 do 44 lat
– Każdy odwiedzający wydał średnio 783 dolary
– 21% uczestników to osoby, które odwiedziły Nowy Jork po raz pierwszy
Kilka zabawnych faktów:
– 35 milionów: liczba Pokémonów złapanych podczas Pokémon GO Fest w Nowym Jorku
– 18,6 mil: Średni dystans pokonywany przez uczestników podczas Pokémon GO Fest w Nowym Jorku
Londyn i Osaka również odnotowały wpływ ekonomiczny wydarzeń Pokémon GO Fest w wysokości odpowiednio 105,2 miliona dolarów i 49,6 miliona dolarów, w których w każdym wydarzeniu uczestniczyły dziesiątki tysięcy Trenerów. Pełny obraz pozytywnego wpływu na lokalną gospodarkę można zobaczyć tutaj.
Źródło: gonintendo.com