Problemy z akcesoriami Pokémon Go Plus po aktualizacji z 6 listopada

Problem z akcesoriami Pokémon Go

6 listopada do Pokémon Go wprowadzono poprawkę, która naprawiała między innymi błąd powiadamiania o akcesoriach Plus. Gracze zgłaszają jednak, że jeszcze bardziej pogorszyło to funkcjonalność, ponieważ nie mogą już używać jej w tle. Łatka 0.269 przyniosła 6 listopada różne poprawki błędów, a jedna z nich dotyczyła akcesoriów Pokémon Go Plus. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali powiadomień z akcesorium, nawet jeśli było ono używane w tle. Ale teraz wydaje się, że pogorszyło go to jeszcze bardziej. Gracze zgłosili, że akcesoria Plus przestały działać w tle w mediach społecznościowych, w tym Reddit i Twitterze.

Rozwiązanie problemu

W odpowiedzi Niantic doradzi graczom wypróbowanie podstawowych metod rozwiązywania problemów z oficjalnymi urządzeniami Pokémon Go Bluetooth, w tym akcesoriami Plus i Plus+. Nie jest jasne, czy gracze będą w stanie rozwiązać błąd za pomocą tych metod. Użytkownik Reddita wyjaśnił, że istnieje obejście tego problemu, ale nie jest ono idealne. „To jest na moim Samsungu Galaxy S20, który działa […] wersja Androida, która spowodowała problemy z powiadomieniami. Właśnie przetestowałem mój stary telefon, Galaxy S8 z Androidem 9, i działał świetnie, dlatego podejrzewam, że poprawka powiadomień i problemy z Go+ są ze sobą bardzo powiązane” – napisali. Oznacza to, że gracze mogą obsługiwać swoje akcesoria Plusa, jeśli nie zainstalowali poprzedniej wersji gry, co w pierwszej kolejności zawierało błąd powiadamiania, lub korzystając z innego urządzenia do gry, co dla wielu użytkowników nie jest możliwe. Zgodnie z opiniami graczy zawartymi w wątku dyskusyjnym, błąd nie jest powiązany z wersją telefonu na Androida, ale raczej z wersją zainstalowaną przed łatką. Najwyraźniej nie ma idealnego rozwiązania, dopóki Niantic samo nie naprawi problemu w innej łatce.

Źródło: dotesports.com