Gracze Pokemon Go na Reddicie są jednomyślni: chcą poważnych zmian w bitwach raidowych. Ta prośba pojawiła się po tym, jak użytkownik skarżył się, że nie może schwytać Infernape’a.
Gracze Pokemon Go chcą łatwiej łapać Raid Bossów
Bitwy rajdowe w Pokemon Sword i Shield gwarantują złapanie Pokemona na koniec każdej bitwy, pod warunkiem, że próbowałeś go schwytać w pierwszej kolejności.
Jednak w Pokemon Go Pokemon ma dużą szansę na ucieczkę przed Twoimi Poke Ballami, nawet jeśli jest to Twoja ostatnia szansa.
Gracze wzywają teraz do zmiany tego w Pokemon Go i udali się na Reddit, aby podzielić się swoimi przemyśleniami.
Opublikowany w subreddicie Pokemon Go użytkownik 210ds podzielił się swoimi przemyśleniami na temat łapania bossów Raid w grze.
„Moja opinia: Pokemony raidowe nie powinny mieć możliwości ucieczki” – powiedzieli.
„Rozumiem, że w głównych grach Pokemon celem jest złapanie ich, gdy ich zdrowie jest niskie, jednak to całkowicie głupie, że po długim i trudnym napadzie Pokemon Raid może po prostu uciekać w kółko i marnować czas. Zdarzyło mi się to już dwa razy. Golden Razz nie pomógł, podobnie jak podkręcona piłka. To był Infernape o trudności 3. To tylko strata czasu i energii, przez co raidowanie nie jest naprawdę opłacalne. »
Inni gracze również wyrazili swoje przemyślenia w komentarzach, a odpowiedziało ponad sto osób.
„Rozumiem, że bossowie rajdów mogą uciec, ale mniej rozumiem, że nagrody mogą uciec. Po co mam marnować 10 nabojów, żeby złapać coś, co ma być gwarantowanym chwytem? Dla mnie to strata czasu” – odpowiedziała jedna z osób.
Inny skomentował: „Myślę, że należy to zaktualizować do aktualnych standardów głównej gry Pokemon. Pokonasz nalot, Pokemon jest gwarantowanym złapaniem. Wystarczy wybrać piłkę, w której będzie żył. »
„Podobała mi się niedziela GOFest, podczas której łatwiej było złapać pierwiosnki i Rayquazę. Powinni to robić częściej, na przykład podczas środowych nocnych nalotów czy coś” – odpowiedział trzeci użytkownik.
Źródło: www.dexerto.com