Pokemon GO przygotowuje specjalne wydarzenie na listopad, klasyk z okazji Dnia Społeczności, a gwiazdą tej edycji będzie Mareep. Fani gry mogą spodziewać się wspaniałych wrażeń podczas tego wydarzenia, które może być ostatnim w sezonie. Pokemon GO nadal cieszy się ogromną bazą graczy, którzy korzystają z ofert i doświadczeń pozwalających zostać wirtualnym trenerem we wszechświecie Pokemon.
Pokemon GO Listopadowy Dzień Społeczności Klasyczny zawiera Mareep
Pokemon GO ogłosiło swoje kolejne wydarzenie, listopadowy klasyk z okazji Dnia Społeczności, podczas którego gracze będą mieli okazję częściej spotykać Mareepa, Pokemona typu elektrycznego drugiej generacji. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 25 listopada w godzinach 14:00–17:00 czasu lokalnego i zapowiada częstsze występy Mareepa na wolności.
Dodatkowo gracze będą mieli również szansę spotkać Chromatycznego Mareepa.
Niantic podkreśla także ostateczną ewolucję Mareepa, Ampharos, która podczas tego wydarzenia będzie miała specjalny atak, Dragopulse. Ten atak będzie miał moc 90 dla bitew trenerskich, aren i najazdów.
Czego możemy się spodziewać po listopadowym klasyku z okazji Dnia Społeczności?
Ujawniony w sierpniu harmonogram wydarzeń Community Day Classic wyznaczał 25 listopada jako ostatnią datę sezonu. Oznacza to, że nadchodzące wydarzenie może być ostatnim w sezonie. Graczy czeka jednak nie lada gratka, ponieważ premie związane z wydarzeniem obejmują zmniejszenie o 1/4 odległości wylęgu jaj wysiadywanych w czasie trwania wydarzenia. Dodatkowo moduły przynęt i kadzidełka będą aktywowane przez cały trzygodzinny klasyk z okazji Dnia Społeczności. Niantic zaprasza także graczy do robienia zdjęć w ramach specjalnej niespodzianki.
Ekskluzywna historia badawcza dla Community Day Classic jest również dostępna za opłatą w wysokości 1,00 €. Klasyczne pudełko z okazji Dnia Społeczności i różne pakiety wydarzeń oferują także więcej przedmiotów do zdobycia w porównaniu ze zwykłymi zakupami.
Pokemon GO i jego słynne doświadczenia
Od czasu współpracy Nintendo, The Pokemon Company i Niantic, która dała początek Pokemon GO w 2016 roku, ta gra podbiła serca tych, którzy marzyli o zostaniu trenerem, oferując wyjątkowe wrażenia w rzeczywistości rozszerzonej. Siedem lat po premierze Pokemon GO nadal cieszy się popularnością, ale w kwietniu ubiegłego roku firma zaliczyła najmniej dochodowy miesiąc z przychodami wynoszącymi zaledwie 37,4 mln dolarów.
Nie powstrzymuje to jednak Niantic i jego partnerów od oferowania graczom różnorodnych wrażeń. Na początku była to po prostu kwestia podróżowania po świecie w celu spotkania i złapania Pokemona, a głównym celem było ukończenie własnego Pokedexu. Jednak od tego czasu gra została wzbogacona o takie funkcje, jak Raidy, wydarzenia z okazji Dnia Społeczności, bitwy na arenie i trenerach oraz wiele innych.
W przypadku tego Klasycznego Dnia Społeczności ekskluzywna historia badawcza będzie wymagała zapłaty, ale inne doświadczenia pozostaną bezpłatne i dostępne dla wszystkich, w tym bonusy i wyższy wskaźnik spotkań Mareepa w dziczy.
Źródło: www.techtimes.com