Instacart chce, aby zakupy były tak samo przyjemne jak Pokémon GO dzięki inteligentnym wózkom.

Instacart chce zrewolucjonizować zakupy w sklepach dzięki inteligentnym wózkom Caper, powiedział dyrektor. Według Retail Dive te wózki, wyposażone w ekrany dotykowe, mogą wyświetlać gry, aby zachęcić klientów do większych zakupów. „Naszym ostatecznym celem jest osiągnięcie poziomu takiego jak Pokémon GO” – powiedział menadżer.

Inteligentne wózki, które ożywią zakupy

Instacart oferuje wózki sklepowe z ekranami wyświetlającymi reklamy lub rabaty w oparciu o zwyczaje zakupowe klientów. Jednak według magazynu branżowego Grocery Dive niektóre z tych ofert mogą zawierać element zabawy, na przykład kręcenie kołem na ekranie koszyka, aby otrzymać kupon lub używanie ekranu do kierowania klientów do konkretnych produktów w sklepie.

Inspiracja ze Starbucksa

McIntosh dodał, że Starbucks jest inspiracją dla Instacart. Sieć kawiarni umożliwia klientom biorącym udział w jej programie lojalnościowym zdobywanie nagród, w tym dożywotniego zapasu napojów Starbucks.

Instacart spędził lata rozszerzając swoją działalność poza usługę dostaw, która opiera się na niezależnych pracownikach, którzy dostarczają konsumentom artykuły spożywcze i inne zakupy od sprzedawców detalicznych.

Przyszłość wózków sklepowych

Instacart planuje wdrożyć „tysiące” koszyków w sklepach do końca 2024 r., co potwierdzono na początku tego miesiąca. „Naprawdę wierzymy, że taka jest przyszłość branży spożywczej” – powiedział wówczas Bloombergowi dyrektor generalny Fidji Simo. Czy kiedykolwiek korzystałeś z wózka Caper lub pracowałeś w sklepie, w którym są one używane? Skontaktuj się z tym reporterem pod adresem abitter@businessinsider.com

Źródło: www.bing.com