Gra karciana Pokémon generuje 12,1 miliona dolarów w cztery dni

Seria Pokémon nadal fascynuje mobilnych graczy, a jej najnowszy produkt, Pokémon Trading Card Game Pocket, nie jest wyjątkiem. Wypuszczona w zeszłym tygodniu gra szybko przekroczyła granicę 10 milionów pobrań w zaledwie 48 godzin. Oprócz tego masowego wdrożenia aplikacja wygenerowała imponujące przychody, osiągając 12,1 miliona dolarów w ciągu pierwszych czterech dni dostępności.

Imponujący start

Pokémon Trading Card Game Pocket rozpoczął się wyjątkowo, odzwierciedlając ciągły entuzjazm dla wszechświata Pokémon na platformach mobilnych. Według szacunków Appmagic gra przyniosła 12,1 miliona dolarów przychodu w zaledwie cztery dni, średnio 3 miliony dolarów dziennie. Liczba ta jest trzykrotnie wyższa niż dzienne przychody Pokémon GO, które wynosiły około 1 miliona dolarów.

Podział dochodów według regionów

Dane pokazują, że największym rynkiem dla gry jest Japonia, generująca 45% generowanych przychodów. Na drugim miejscu znajdują się Stany Zjednoczone z 25% udziałem, a Hongkong i Tajwan po 4%. Liczby te podkreślają globalną atrakcyjność aplikacji, ale także duży potencjał franczyzy na rynku azjatyckim.

Dominacja iOS

Jeśli chodzi o platformy, zdecydowanie dominuje iOS, a łączne przychody z tych urządzeń wynoszą 10,5 miliona dolarów. Ten sukces może zachęcić innych programistów do poszukiwania adaptacji udanych licencji na urządzenia mobilne, czerpiąc inspirację z udanego podejścia Pokémon.

Perspektywa przyszłości

Chociaż ta premiera jest obiecująca, pytanie brzmi, czy Pokémon Trading Card Game Pocket będzie w stanie utrzymać początkowy impet. Oczekiwania są duże i zarówno Nintendo, jak i The Pokémon Company muszą być zachwycone takim przyjęciem. Pozostaje śledzić ewolucję tej gry, która może jeszcze bardziej przedefiniować standardy gier mobilnych i entuzjazm dla uniwersum Pokémon.

Odczyty: 1