Awarie połączenia Pokémon GO Plus+: prośba o zwrot pieniędzy

Prawdopodobnie słyszałeś już o problemach z połączeniem, które napotyka wielu graczy Pokémon GO Plus+. I wygląda na to, że liczba ofiar wciąż rośnie. Niektórzy nawet twierdzą, że ich urządzenia w ogóle już nie działają.

Coraz częstsze problemy z połączeniem

Od kilku dni gracze narzekają na brak możliwości sparowania Pokémon GO Plus i Plus+ ze smartfonami. Pomimo licznych prób ponownego uruchomienia gry, ponownego uruchomienia urządzenia, a nawet skorzystania ze zwykłych rozwiązań, nic nie działa.

Niektórzy nawet szepczą, że Niantic rozważyłoby zaprzestanie wsparcia dla tych akcesoriów. Ważne jest jednak, aby nie wyciągać pochopnych wniosków i nie poddawać się spekulacjom. Możliwe, że problem faktycznie pochodzi od Niantic.

Niezadowoleni gracze domagają się zwrotu pieniędzy

Widać, że gracze nie są zadowoleni z zaistniałej sytuacji i część z nich domaga się zwrotu pieniędzy. W takim przypadku będziesz musiał skontaktować się z Nintendo, The Pokémon Company lub sklepem, w którym kupiłeś urządzenie. Ani Niantic, ani Pokémon GO nie biorą odpowiedzialności za te problemy z połączeniem. Rzeczywiście, na oficjalnej stronie Pokémon GO Plus+ wyraźnie jest napisane, że nie wszystkie inteligentne urządzenia będą kompatybilne, nawet jeśli spełnią minimalne wymagania systemowe.

Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, najlepszym sposobem uzyskania instrukcji będzie witryna pomocy technicznej Nintendo. Rzeczywiście, Pokémon GO Plus+ jest objęty Ograniczoną Gwarancją Nintendo.

Chociaż te urządzenia są opcjonalne i poprawiają wrażenia z gry Pokémon GO, zrozumiałe jest oczekiwanie, że będą działać zgodnie z obietnicą. Będziemy uważnie monitorować sytuację i informować Państwa o wszelkich wydarzeniach.

Źródło: www.futuregamereleases.com