Zespół World of Warcraft podejmuje małe kroki, aby naprawić toksyczność gry


Dołącz do liderów gier online na GamesBeat Summit Next, który odbędzie się w dniach 9-10 listopada. Dowiedz się więcej o tym, co będzie dalej.


Zespół World of Warcraft wprowadził kilka drobnych poprawek do gry, zmieniając nazwy zadań i postaci, które miały pełne insynuacji imiona oraz usuwając niektóre emotki postaci, takie jak kopnięcie i jęk, które mogą być problematyczne, gdy są skierowane do innych graczy.

Activision Blizzard jest objęte stanowym i federalnym dochodzeniem w sprawie dyskryminacji w miejscu pracy i roszczeń o molestowanie seksualne. Wiele z tych problemów wywodziło się z grupy World of Warcraft, która rozwinęła kulturę rodem z bractwa. Wiele z tego przeniknęło do rzeczywistej gry, a teraz obecny zespół WoW próbuje to uporządkować.

„Głupcze żarty i okazjonalne dojrzałe insynuacje są częścią WoW i prawdopodobnie zawsze będą” – wyjaśnia zespół WoW w poście na blogu. „Mimo to chcemy mieć na uwadze, czy pewne elementy tego świata są przyjazne dla wszystkich graczy. Krótko mówiąc, chcemy, aby nasze dowcipy były inkluzywne, a nie uderzały”.

World of Warcraft istnieje od dawna. MMO wystartowało w 2004 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło, a wiele żartów, które kiedyś były akceptowalne (a raczej tolerowane), teraz może się wyróżniać jako niedojrzałe, obrzydliwe lub wredne.

Seminarium internetowe

Trzech najlepszych profesjonalistów od inwestycji opowiada o tym, czego potrzeba, aby sfinansować swoją grę wideo.

Oglądaj na żądanie

„W grze, która ma tysiące elementów graficznych i liczbę słów w milionach, zdajemy sobie sprawę, że te aktualizacje przyniosą bardzo niewiele całkowitych zmian” – zauważa zespół WoW. „Niemniej uważamy, że te zmiany są warte zachodu. World of Warcraft ma ewoluować w czasie i każdego dnia nowi gracze z różnych środowisk i z każdego zakątka świata po raz pierwszy doświadczają naszej zawartości w grze. Jako zespół chcemy, aby świat, który widzą, był wyrazem naszych talentów i zasad”.

Te zmiany mogą nie mieć dużego wpływu na grę, ale mogą stanowić coś w rodzaju zmiany kulturowej. World of Warcraft stał się niesławny ze względu na toksyczną bazę graczy, którzy szybko wyśmiewają, obrażają, trollują i wściekają się. Aby naprawdę rozwiązać problem, Blizzard będzie musiał zwiększyć zasoby moderacji gry i być może ponownie przemyśleć systemy, które mogą pozbawić wielu graczy ich nagród z powodu drobnego błędu osoby.

GryBeat

Credo GamesBeat dotyczące branży gier brzmi „gdzie pasja spotyka się z biznesem”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jakie znaczenie mają dla Ciebie wiadomości — nie tylko jako decydent w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i cieszyć się jej zaangażowaniem.

Jak to zrobisz? Członkostwo obejmuje dostęp do:

  • Newslettery, takie jak DeanBeat
  • Wspaniali, edukacyjni i zabawni mówcy na naszych wydarzeniach
  • Możliwości nawiązywania kontaktów
  • Wywiady tylko dla członków specjalnych, czaty i wydarzenia „otwartego biura” z personelem GamesBeat
  • Rozmawianie z członkami społeczności, personelem GamesBeat i innymi gośćmi na naszym Discord
  • A może nawet fajna nagroda lub dwie
  • Wprowadzenia do stron o podobnych poglądach

Zostań członkiem



Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=714151019F82482FADEB6F7EBFD71019&url=https%3A%2F%2Fventurebeat.com%2F2021%2F09%2F30%2Fworld-of-warcrafts-team-is-taking-small-steps-to-fix-the-games-toxicity%2F&c=2475637963309791900&mkt=fr-fr