Wywiad dotyczący trendów cyfrowych: ambitna wizja przyszłości Warcrafta

Wywiad z Johnem Hightem i Vikiem Sarafem

Digital Trends przeprowadziło wywiady z dyrektorem generalnym franczyzy Warcraft, Johnem Hightem i producentem wykonawczym Warcraft Rumble, Vikiem Sarafem, na temat tego, jak będzie wyglądać przyszłość Warcraft, patrząc na Disneya jako model przy tworzeniu stale zmieniającego się wszechświata, ewolucję i wspierając franczyzę przez nadchodzące lata .

Saga Duszy Świata

Imponujący pokaz serii na BlizzConie miał pokazać graczom, że Blizzard jest w pełni zaangażowany w Warcraft. Obaj deweloperzy dali jasno do zrozumienia, że ​​nie ma żadnych oznak spowolnienia Warcrafta w przestrzeniach MMO, mobilnych, a nawet strategii czasu rzeczywistego (RTS). Tak naprawdę chcieliby szybciej wypuszczać dodatki do World of Warcraft.

„Chcieliśmy powiedzieć naszym graczom, że stawiamy na historię. Wielu naszych graczy powiedziało nam w ciągu ostatnich kilku dodatków, że historia jest bardzo ważna” – powiedział Hight podczas wywiadu z Digital Trends na BlizzConie 2023. „W Blizzard jest inaczej, ponieważ zwykle jesteśmy trochę tajemniczy, ale czuliśmy, że nasi fani mówili nam, że chcą dowiedzieć się więcej o tym, co nas czeka. Trudno jest to połączyć w taki sposób, aby nie zepsuć niespodzianki. »

Gotowy do walki

Gra została wydana po opracowaniu przez zespół należący do większej grupy deweloperów World of Warcraft. Chcą, aby Warcraft zawsze był „tam, gdzie są gracze”, a urządzenia mobilne mogą być dla wielu z nich atrakcyjnym punktem wyjścia, ale chcą, aby gra miała swój własny styl i była przyjazna dla urządzeń mobilnych.

Wczesne recenzje użytkowników dotyczące Warcraft Rumble na iOS i Androida wydają się pozytywne; Blizzard pragnie wykorzystać ten sukces i pozwolić grze żyć tak długo, jak Hearthstone, a nawet World of Warcraft.

Fundamenty na przyszłość

Blizzard nie planuje w najbliższym czasie zwalniać tempa z Warcraftem. Hight wierzy, że po prostu kładzie podwaliny pod przyszłych programistów, podążając za przykładem takich firm jak Disney.

„Mówię moim zespołom, że jesteśmy strażnikami wszechświata. Jeśli dobrze wykonaliśmy swoją pracę, przekazujemy ją kolejnym pokoleniom programistów, a oni poniosą ją jeszcze dalej. Uważam Disneya za wzór dla nas. Powinniśmy stworzyć ten wszechświat, powinniśmy włożyć w niego odpowiednią uwagę. To samo z Marvelem. Zaczęło się od komiksów w latach trzydziestych XX wieku i spójrz, gdzie jest dzisiaj. Jeśli włożymy dużo myśli i uwagi w położenie tego fundamentu, przyszłe talenty będą mogły wkroczyć i dalej go rozwijać. Pojawią się nowe urządzenia, nowe formy rozrywki, nowe sposoby na gromadzenie się ludzi i cieszenie się tym wszechświatem. »

Źródło: www.wowhead.com