Saga Worldsoul w World of Warcraft jest kontynuowana wraz z niedawną zapowiedzią dodatku „The War Within”. To rozszerzenie jest częścią projektu trylogii obejmującej także części „Midnight” i „The Last Titan”. Dowiedz się, co wiemy o World of Warcraft: The War Within.
Data premiery i wczesny dostęp
Nie ma oficjalnej daty premiery The War Within, ale zgodnie z informacjami dostępnymi na oficjalnej stronie przedsprzedaży, jej premiera planowana jest na koniec 2024 roku. Dodatkowo oczekuje się, że testy alfa rozpoczną się wiosną 2024 roku, aby dać doświadczonym graczom przegląd gry.
Co nowego w rozszerzeniu
Nowe rozszerzenie nie tylko wprowadza nowy świat i poziom trudności, ale wprowadza także kilka ekscytujących dodatków. The War Within obejmie cztery nowe strefy, nową sojuszniczą rasę zwaną „Earthen”, nowe aktywności na koniec gry oraz możliwość dzielenia się postępami przy ponownym losowaniu. Dodatkowo każda klasa będzie miała nowe talenty bohaterów dla graczy, którzy osiągną nowy limit poziomu wynoszący 80.
Tereny podziemne
Wszystkie nowe strefy w The War Within znajdują się pod powierzchnią Azeroth. Zostały zaprojektowane tak, aby oferować różnorodne i kolorowe środowiska, z wyjątkiem obszaru Azj-Kahet, który jest mroczniejszy i bardziej groźny. Khaz Algar, ojczyzna Ziemnych, jest domem dla czterech odrębnych stref: Wyspy Dorn, Brzmiących Głębin, Złotego Wodospadu i Azj-Kahet. Obszary te będą charakteryzowały się unikalnymi cechami architektonicznymi, a także nowymi zadaniami, które zanurzą graczy w świecie The War Within.
Działania związane z grą końcową
Oprócz klasycznych lochów i rajdów, The War Within wprowadza „zagłębia”, nową formę aktywności na koniec gry. Te „zagłębienia” można wykonywać solo lub w grupach i stanowią dodatkowe wyzwanie dla graczy poszukujących nowych wyczynów. Dodatkowo gracze będą mogli eksplorować te lochy z towarzyszem NPC, który może zmieniać swoją specjalizację w zależności od potrzeb drużyny.
Ziemska rasa sprzymierzona
Ziemni, nowa sprzymierzona rasa, będzie dostępna dla graczy, oferując nowe wrażenia z gry tym, którzy chcą grać jako krasnolud. Ziemianie będą mogli dołączyć do obu frakcji, zapewniając graczom większą swobodę wyboru. Dodatkowo odblokowanie tej rasy nastąpi automatycznie w wyniku przejścia kampanii The War Within, co eliminuje żmudną potrzebę wykonywania określonych zadań, aby uzyskać do niej dostęp.
Postęp dzięki przerzutom
Możliwość dzielenia się postępami z dodatkowymi postaciami, czyli „przerzutami”, nada grze nowy wymiar, pozwalając graczom płynnie cieszyć się zdobytymi osiągnięciami i dostępem do banków podczas grania różnymi postaciami. Ta opcja będzie ograniczona do dwóch ostatnich rozszerzeń.
Talenty bohaterów
Każda klasa będzie miała szereg nowych talentów bohaterów, które pozwolą graczom dostosować rozgrywkę do swoich preferencji. Gracze będą mogli dostosować swoje umiejętności, wybierając konkretne talenty po osiągnięciu nowego limitu poziomu wynoszącego 80. Pomoże to w zróżnicowaniu opcji rozgrywki i zapewni graczom nowe strategie.
Dynamiczna jazda smokiem
Możliwość ujeżdżania smoków powróci w The War Within, ale w formie „Dynamicznego lotu”. Gracze będą mogli używać tej umiejętności na większej liczbie wierzchowców, a także na starszych kontynentach, zapewniając większą elastyczność w poruszaniu się.
Źródło: www.bing.com