Wszystkie książki umiejętności WoW Classic Sezon Odkryć Faza 2

Księgi Umiejętności to nowa mechanika wprowadzona w drugiej fazie Sezonu Odkryć World of Warcraft Classic. Działają nieco inaczej niż Runy, ale wzmacniają oryginalne dziewięć klas. Księgi Umiejętności, podobnie jak Runy w Klasycznym Sezonie Odkryć World of Warcraft, mogą zapewnić graczom nowe umiejętności pasywne, bonusy lub całe umiejętności. Aby zdobyć te Księgi Umiejętności, musisz wykonać określone zadania i pokonać bossów w instancjach Fazy Drugiej.

Jak zdobyć księgi umiejętności w WoW SoD

Wszystkie dziewięć klas posiada Księgi Umiejętności, chociaż niektóre klasy mają ich więcej niż inne. Poniżej znajdują się wszystkie znane księgi umiejętności z klasycznego Sezonu Odkryć World of Warcraft. Aby zdobyć księgi umiejętności w WoW SoD, możesz pokonać bossów w różnych skrzydłach SM, aby zdobyć te unikalne książki. Księgi umiejętności w World of Warcraft Classic Season of Discovery można zdobyć pokonując bossów w pięcioosobowych instancjach. Najlepszym sposobem na zdobycie ksiąg umiejętności jest hodowanie lochów Szkarłatnego Klasztoru i łupienie pokonanych bossów.

Wszystkie książki umiejętności w WoW SoD

Gracze zgłosili, że niektóre księgi umiejętności są zwykle zdobywane od określonych bossów, na przykład księga umiejętności Deeper Wilds powszechnie spotykana u Houndmastera Lokseya, ale każdy boss może upuścić twój przedmiot. W sumie istnieje 13 znanych ksiąg umiejętności, podzielonych na dziewięć oryginalnych klas w Klasycznym Sezonie Odkryć World of Warcraft. W miarę postępu drugiej fazy prawdopodobnie wprowadzonych zostanie więcej ksiąg umiejętności.

Przykłady ksiąg umiejętności

Deeper Wilds (Druid): Zmniejsza koszt many Mark of the Wild o 50% i zwiększa czas trwania o 50%.
Ulepszone Przywrócenie (Druid): Czary Przywrócenia i Wzrostu mogą być teraz aktywne na celach objętych innym Przywróceniem lub Wzrostem Druida.
Revive (Druid): Umiejętność natychmiastowego użycia, która przywraca postać gracza do życia z 15% jej maksymalnego zdrowia i many.
Portal Przywołania (Czarnoksiężnik): Możliwość natychmiastowego użycia, która przywołuje portal. Dwóch członków rajdu lub drużyny może wejść w interakcję z interaktywnym ołtarzem, aby przywołać innego członka rajdu lub drużyny.
Zbieranie Dusz (Czarnoksiężnik): Masz szansę otrzymać dodatkową duszę za każdym razem, gdy rzucisz zaklęcie Drain Soul.
Zwiększona Wytrwałość (Kapłan): Zmniejsza koszt many Słowa Mocy: Wytrwałość o 50% i zwiększa czas trwania o 50%.
Shadowfiend (Kapłan): Umiejętność rzucana natychmiastowo, która wysyła cienistą figurkę do ataku na cel. Rzucający przywraca 5% many celu. Trwa 15 sekund.
Aspekt Żmii (Łowca): Ataki dystansowe i wręcz regenerują manę, ale zmniejszają ogólne obrażenia o 10%. Co trzy sekundy zyskujesz 10% maksymalnej many.
Przekierowanie (Złodziej): Usuwa wszystkie punkty kombinacji z celu i przechowuje je przez 15 sekund. Przechowywane punkty bojowe można przenieść na innego trafionego wroga niebędącego graczem.
Projekcja totemiczna (szaman): Przenosi twój aktywny zestaw totemów.
Ulepszone Błogosławieństwa (Paladyn): Zwiększa czas trwania Błogosławieństw Mocy, Mądrości, Sanktuarium, Światła i Królów o 100% i zmniejsza koszt many o 50%.
Rozszerzony intelekt (Mag): Zmniejsza koszt many Tajemnej Inteligencji o 50%. Zwiększa czas trwania o 50%.
Rozkazujący Krzyk (Wojownik): Natychmiastowe użycie umiejętności, która zwiększa wytrzymałość wszystkich członków drużyny w promieniu 30 metrów o dwa. Trwa dwie minuty.

Źródło: dotesports.com