Współprowadzący Blizzard, Mike Ybarra, jest kontrowersyjny, sprzedając runy lochów WoW







© Dostarczone przez Windows Central


Twórcy World of Warcraft wydają się nie mieć kontaktu.

World of Warcraft to gra na linach. Ponad 17-letnia gra pozostaje niezmiernie dochodowa dla Activision Blizzard, ale jej popularność zaczęła słabnąć z różnych powodów. Pomijając fakt, że Blizzard jest uwikłany w ogromny dramat prawny ze stanem Kalifornia z powodu zarzutów o dyskryminację w miejscu pracy — World of Warcraft to po prostu zła gra od 2021 roku. Środowisko wspierane przez własne decyzje projektowe Blizzarda spowodowało zamieszanie w grze. Final Fantasy XIV i Amazon’s New World spotkały się w tym roku z dużym zainteresowaniem, przynajmniej częściowo z powodu ciągłej porażki World of Warcraft.

Jakby tego było mało, były pracownik Microsoftu Mike Ybarra wzbudził kontrowersje w mediach społecznościowych, reklamując sprzedaż lochów przez jego własną gildię. Kosztują one do 300 000 sztuk złota w grze, zgodnie z jego własnymi reklamami na forach World of Warcraft (przez PC Gamer). Biorąc pod uwagę fakt, że Blizzard pozwala teraz graczom kupować złoto w grze za pomocą prawdziwej waluty, jest to współlider Blizzarda, który skutecznie popiera to, co w zasadzie jest płatne, aby wygrać, biorąc pod uwagę, że 300 000 sztuk złota to około 30 dolarów rzeczywistych pieniędzy.






© Dostarczone przez Windows Central


Sprzedaż lochów jest kontrowersyjnym tematem w World of Warcraft. Płacisz „elitarnej” gildii za przejście przez loch lub najazd bez wkładania żadnego wysiłku z własnej strony, zasadniczo omijając jedyną część gry, w której naprawdę musisz być kompetentny.

Systemy Blizzarda w grze pozwalają również na mody i usługi innych firm, które zasadniczo klasyfikują graczy na podstawie ich udziału. Możesz „oszukać” te systemy rankingowe, płacąc za przejazdy do lochów, aby podnieść swój ranking, a tym samym zwiększyć postrzeganie twoich umiejętności i poświęcenia przez innych graczy.

Systemy czatu w grze World of Warcraft są absolutną plagą reklam tego typu usług, oferując możliwość obejścia mechaniki gry za złoto. Gracze mogą wykorzystać złoto w grze, aby kupić czas gry na grę, pomijając subskrypcję, co zachęca graczy do tego typu zachowań.



grupa ludzi stojących wokół ogniska


© Dostarczone przez Windows Central


Raidy WoW Mythic to jedne z najtrudniejszych treści w grze, mające na celu nagradzanie umiejętności gracza. Możesz jednak zapłacić 30-40 $, aby ominąć testy umiejętności, mając doładowanie gildii, takiej jak Mike Ybarra.

I oczywiście Activision-Blizzard nie ma problemu z tego typu systemem, ponieważ zachęca graczy do, wiesz, Kup złoto korzystanie z systemu tokenów WoW, unikając kontrowersji „zapłać, aby wygrać”. Moim zdaniem jest to rzeczywiście „zapłacić, aby wygrać”. Związek między możliwością zakupu złota od Activision, a projektem gry w szybkowarze Blizzarda, w zasadzie zawstydzający graczy, którzy nie mają wysokich rankingów uczestnictwa, nie tylko obniża jakość gry, ale prowadzi do toksycznych interakcji między graczami.

Fakt, że sam współlider Blizzarda chwali tego typu systemy, był przez wielu postrzegany jako kolejny wskaźnik tego, jak bardzo Blizzard stał się nieosiągalny ze swoimi fanami i prawdopodobnie wskaźnik tego, jak prawdopodobnie będzie kontynuowana spirala śmierci WoW.





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=985FD80AE420493BABFC37F809F91D9C&url=https%3A%2F%2Fwww.msn.com%2Fen-us%2Fnews%2Ftechnology%2Fblizzard-co-lead-mike-ybarra-courts-controversy-selling-wow-dungeon-runsun%2Far-AAPMRfX&c=11197596668396785653&mkt=fr-fr