WoW: Straszliwy druid mitycznych najeźdźców zniszczony przez Blizzarda

W końcu ogłoszono porażkę w lochach World of Warcraft

Mityczny boss rajdowy, który blokował rozwój góry gildii w World of Warcraft, został w końcu unicestwiony. Tindral Sageswift to przedostatni boss Amidrassil, najazdu snów. To długa walka z Tindralem, druidem, który podczas starcia przemienia się w kilka postaci, każda z własną mechaniką i zaklęciami. Jest także znacznie trudniejszy niż poprzedni bossowie w rajdzie

Tindral początkowo otrzymał kilka osłabień, w tym zmiany niektórych konkretnych umiejętności podczas spotkania, ale ogólne zmniejszenie trudności nastąpiło dopiero w tym tygodniu. Po dwóch brutalnych miesiącach zniszczenie Tindral Sageswift może się zakończyć. Każda część walki w Tindral jest teraz łatwiejsza dzięki aktualizacji 10.2.5, która wprowadziła Amidrassil, który zostanie wydany 7 listopada.

Zmiany i dostosowania w walce w Tindral

Aktualizacja 10.2.5 przyniosła zauważalne zmiany w potyczkach, w tym redukcję lub eliminację elementów walki, takich jak promienie ognia, bomby błyskowe, osłabienie powodujące pojawienie się dodatków oraz fazowy lot smoka dla graczy.

Gracz z gildii Vindicatum zauważył, że początkowe uruchomienie tego lotu zostało zmienione na szybsze. Gildia Vindicatum była wcześniej drugą gildią Przymierza w Ameryce Północnej i 2 stycznia wykonała aż 475 pociągnięć, aby zabić Tindrala na poziomie trudności Mythic.

JB „JdotB” Daniel, jeden z najlepszych uzdrowicieli w WoW, również skomentował walkę z Tindralem w poście na X/Twitterze z 10 stycznia. Spekulował, że Tindral nie był już w tym momencie bardziej osłabiony, ponieważ najeźdźcy na całym świecie wiwatowali, jak fajnie było kontynuować tę trudną walkę. Flêks, mag z pierwszego na świecie zespołu rajdowego Echo, również podzielił się tymi samymi przemyśleniami.

Bossowie dostosowują się do graczy

Blizzard wyjaśnił, że deweloperzy projektują walki na wzór tej z Tindralem z myślą o szerokim gronie odbiorców. Dostosowują także spotkania w oparciu o graczy przechodzących przez różne poziomy trudności rajdu. W ten sposób najeźdźcy na całym świecie zobaczyli zupełnie inną mityczną walkę z Tindralem. To tu zaszły pierwsze zmiany.

Twórcy wyjaśnili, że poprzednie zmiany były bardziej szczegółowymi i ukierunkowanymi dostosowaniami, podczas gdy ostatnia runda zmian była bardziej obszerna.

Ewolucja bossów i wyzwania

Bossowie wchodzą w normalny krąg życia, z zmianami i osłabieniami, aby zapewnić zrównoważoną rozgrywkę. Tindral nie jest pierwszym bossem, który został osłabiony i z pewnością nie będzie ostatnim. Programiści nigdy nie chcą interweniować zbyt wcześnie, ponieważ jeśli dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości uda im się zabić szefa, może to być zniechęcające. „Wprowadzanie zmian w grze w miarę postępów graczy jest zawsze trudną decyzją” – powiedział Sanders.

Ostatecznie około dwudziestu dodatkowych gildii zabiło już ostatniego bossa rajdu dwa dni po aktualizacji. Wielu innych w końcu odniosło swoje pierwsze zwycięstwo nad Tindralem. „Blizzard przejął Tindral i połamał wszystkie jego kości” – napisał Flêks.

Być może nie jest niespodzianką, że osłabienie Tindrala trwało tak długo, biorąc pod uwagę, że większość opóźnionych postępów miała miejsce w czasie wakacji. Jednak ewolucja Tindrala prawdopodobnie oznacza, że ​​inni bossowie blokujący najeźdźców zostaną udoskonaleni, aby zapewnić zrównoważony postęp.

Źródło: www.pcgamer.com