WoW Season of Discovery prawie tak popularny jak Dragonflight

World of Warcraft Classic: Season of Discovery cieszy się popularnością wśród graczy

Sezon odkryć World of Warcraft Classic Discovery przedarł się przez społeczność graczy i sprowadził wielu doświadczonych graczy WoW z powrotem do tej rewolucyjnej gry MMO. Sukces był już widoczny, ale teraz potwierdzono, że SoD to drugi najpopularniejszy serwer Wow, zaraz za rozszerzeniem Dragonflight. Ankieta World of Warcraft została opublikowana 15 grudnia na YouTube i w chwili pisania tego tekstu wzięło w niej udział ponad 65 000 graczy. Twórcy zadali proste pytanie: „Jak ci się teraz gra w WoW?” » większość graczy wybiera zarówno Dragonflight, jak i SoD. Procentowo 47% graczy stwierdziło, że woli Dragonflight, najnowszy dodatek, ale 41% stwierdziło, że aktywnie uczestniczyło w SoD, co pokazuje, jak bardzo ludzie uwielbiają oldschoolowy klimat oferowany przez ten klasyczny spin-off. Dziewięć procent graczy stwierdziło, że gra w klasykę, a cztery procent w hardkor. Sezon Odkryć dodaje runy definiujące budowę, chwalone przez graczy klasycznych.

Rosnąca popularność sezonu odkryć

Sezon odkrywania WoW-a rozpoczął się 30 listopada, nieco ponad dwa tygodnie temu w momencie pisania tego tekstu, i to niewiarygodne, że udało mu się już pozyskać prawie połowę bazy graczy WoW. WoW. Dla porównania, Dragonflight jest na rynku od ponad roku i mniej niż połowa graczy WoW uznała go za swój preferowany tryb gry. Dyskusja na temat World of Warcraft i ewolucji gry zawsze była gorąca, szczególnie w przypadku niektórych dodatków wydanych po Wrath of the Lich King (często uznawanych za najlepsze rozszerzenie WoW, chociaż jest to kontrowersyjne). Vanilla WoW zawsze był uważany za swego rodzaju „złoty wiek”. Obecna baza graczy nadal wydaje się tak myśleć, biorąc pod uwagę, jak często grają w Sezonie Odkryć.

Dlaczego Sezon Odkryć?

Jeśli nie jesteś na bieżąco, jest to krok po kroku proces klasycznego WoW, który stopniowo zwiększa maksymalny poziom, zaczynając od 25. Dodano także system run. Nie ma wierzchowców, nie ma portali dla magów, tylko czarnoksiężnicy mogą przyzywać graczy itp. Ucieleśnia to prawdziwy, ograniczony, oldschoolowy World of Warcraft, w którym wielu dorastało – a kultowe historie już pojawiają się wszędzie. Choć ironią losu jest to, że gra wymaga powrotu do podstaw, Sezon Odkryć stanowi rzadki sukces Blizzarda w morzu ciągłych niepowodzeń w World of Warcraft, czego dowodem są liczby.

Źródło: ustimespost.com