World of Warcraft: zmiany w Sezonie Odkryć
Po stosunkowo udanym rozpoczęciu drugiej fazy World of Warcraft: Season of Discovery, twórca gry potwierdził nadejście kilku zmian mających na celu rozwiązanie głównych problemów społeczności.
Nowa adaptacja rajdu została ukończona
Po udanej pierwszej fazie sezonowego doświadczenia gracze osiągnęli nowy maksymalny poziom 40. Będą mogli stawić czoła nowemu 10-osobowemu najazdowi Gnomeregan, który niektórym gildiom udało się już pokonać.
Nowa aktywność PvP w Stranglethorn Vale
Oprócz adaptacji do rajdów, nowa aktywność PvP w Stranglethorn Vale zapewnia graczom ramy do walki z członkami przeciwnych frakcji. Jednak ta nowa funkcja wiąże się również z większym zarządzaniem dla Blizzarda.
Zmiany, które nadejdą
Zmiany w misjach NPC
W oficjalnym poście na forach Blizzarda deweloper potwierdził, że rozwiał wątpliwości dotyczące gęstości NPC-ów z misjami. Szukają rozwiązania, które nie zaburzy równowagi w grze.
Znaczący wzrost aktywności PvP
Oprócz zmian dotyczących NPC deweloper potwierdził, że nadchodzą inne duże zmiany. Obejmuje to zmiany statystyk w aktywności PvP Blood Moon Stranglethorn Vale, a także 30% redukcję obrażeń od Starsurge.
Równoważenie w toku
Planowane są również inne drobne poprawki i wygląda na to, że inne zmiany również mogą nadejść. Eksperymentalny charakter Sezonu Odkryć wymaga więcej balansu niż zwykle, a Blizzard jak dotąd wykonuje godną podziwu robotę.
Źródło: www.dexerto.com