WoW: Dragonflight – Vault Of The Incarnates Bossowie, Ranking


Vault of the Incarnates to rajd otwierający World of Warcraft: Dragonflight. Poszukiwacze przygód ścigają pierwszą antagonistkę dodatku, Raszageth, Pożeraczkę Burz, która odprawia rytuał mający na celu uwolnienie jej Wcielonego rodzeństwa z więzienia Tytanów. Raszageth i jej prymalistyczna armia wierzą w prawdziwą wolność dzięki pierwotnemu chaosowi, zaczynając od trwałego wyeliminowania Aspektów.


POWIĄZANE: World Of Warcraft: Dragonflight – najbardziej przydatne specjalizacje profesji na koniec gry

Najeźdźcy muszą przygotować się na osiem wyczerpujących walk z władcami żywiołów. Jeśli chodzi o najazdy otwierające, Vault of the Incarnates jest doskonałe, z kilkoma pamiętnymi spotkaniami, które pozostawią graczy pełnym wyzwań i usatysfakcjonowanych.

WIDEO DNIA GRACZÓW

8 Terros

Terros to gigantyczny żywiołak ziemi, który utknął między dwoma światami. Boss jest wyczerpującym wyścigiem zadającym obrażenia i sprawdzającym leczenie od początku do końca, ponieważ Terros ledwo daje rajdowi czas na oddech dzięki nieprzerwanej mechanice. Dodatkowo, twój rajd musi się układać i poruszać razem, ponieważ będziesz musiał moczyć i ustawiać filary.

Po określonym czasie Terros uderza w ziemię i deprawuje jedną ćwiartkę areny. Zatem twój rajd musi zakończyć spotkanie, zanim skończy ci się miejsce. Terros, choć na początku zabawny, to mocno oskryptowane spotkanie, którym szybko się zmęczysz.

7 Eranog, Pierwotny Dowódca

World of Warcraft — ognisty smok świecący na czerwono

Pierwotny dowódca Eranog jest pierwszym bossem, który testuje niedoszłych poszukiwaczy przygód. Po pierwsze, twoja drużyna rajdowa zabierze go na rozległą okrągłą arenę, gdzie szybko zabierze przestrzeń dzięki swoim umiejętnościom. Następnie Eranog wzywa swoją lojalną armię, by zrzuciła kałuże lawy, podczas gdy on oddziela najazd kolcami ziemi. Zawsze musisz być świadomy swojej pozycji, w przeciwnym razie zostaniesz spoliczkowany przez jego rozszczepienie i wybuch obszarowy (AoE).

POWIĄZANE: World Of Warcraft: Dragonflight – Lista poziomów czołgów

Faza przerwy Eranoga służy do sprawdzenia obrażeń i koordynacji twojego rajdu. Chociaż w całości oskryptowane, nakładająca się mechanika i ciągłe zmiany położenia tworzą płynne spotkanie. Eranog służy jako doskonałe wprowadzenie do tematu i klimatu rajdu.

6 Dathea, Wniebowstąpiona

World of Warcraft: Zajęcia z gry Warcraft w obliczu Dathei

Wcześniej należąca do Rady Pierwotnej, Dathea błagała Raszageth o ułamek jej mocy, dając jej zaciekłe panowanie nad burzą i wiatrem. Przewodzący znak jest najniebezpieczniejszą mechaniką potyczki, ponieważ nieskoordynowane grupy mogą rozłożyć debuff i wymazać rajd. Staraj się nie panikować, gdy Dathea popycha, ciągnie i przemieszcza wszystkich członków rajdu.

Dathea dalej testuje siłę najazdu, dzieląc go na pół w fazie dodawania (dodatkowi wrogowie). Jest znana z najeżdżania grup swoimi zdolnościami kumulacyjnymi, zwłaszcza gdy bawi się losowym charakterem Przewodzącego Znaku. Najlepsze klasy do tej walki to te, które mają natychmiastowe czasy rzucania, ataki lub zwierzaki.

5 Broodkeeper Diurna

World of Warcraft: czworonożna smoczyca dzierżąca laskę i chroniąca swoje jaja

Guardian of the Primalist Clutchwarrer, Broodkeeper Diurna jest przedostatnim bossem rajdu. Diurna wymaga, aby rajd podzielił się na pół, jedna grupa miała się z nią rozprawić, a druga chwytać addy wlewające się na arenę. Grupa szefów ma kluczowe zadanie zwabienia jej laserów, aby zniszczyć jaja, zanim się wyklują i przytłoczą rajd.

POWIĄZANE: World Of Warcraft: Dragonflight – Błyskotki z doskonałymi efektami wtórnymi

To delikatny taniec między podzielonym najazdem, ponieważ Diurna może wzmocnić dodatki, gdy są blisko siebie. Musisz więc uderzać szybko i dostosowywać się w locie, poruszając się po starciu. Jedynym problemem związanym z tym spotkaniem jest to, że jest ono wyjątkowo oskryptowane, ponieważ — od liczników czasu jaj po dodanie spawnów — wszystko dzieje się na precyzyjnym zegarze.

4 Rada Pierwotna

Pierwsza Rada World of Warcraft

Podczas spotkania Rady Pierwotnej, twój rajd będzie walczył jednocześnie z czterema mistrzami żywiołów. Ci prymaliści są mistrzami wybranych przez siebie elementów i jednocześnie wykorzystują swoje talenty, aby stworzyć jedną z najbardziej gorączkowych walk rajdu. Oczywiście ich indywidualne umiejętności są już niebezpieczne, ale prawdziwą łamigłówką jest interakcja z innymi mechanikami, aby uratować ci życie.

Podstawowym podsumowaniem walki jest ostrożne umieszczanie filarów ziemi, abyś mógł ich użyć do usunięcia śladów elektrycznych z rajdu. Następnie możesz usunąć te filary za pomocą topora meteorytowego, który wymaga najazdu; potem możesz użyć spalonej ziemi, aby zapobiec zamarznięciu w bryłę lodu. Brzmi to prosto na piśmie, ale każdy, kto brał udział w tym spotkaniu, wie, że plany nie mają znaczenia, gdy wybuchnie panika.

3 Kurog Grimtotem, Wielki Przywoływacz

World of Warcraft to taureni przesiąknięci burzą

Kurog Grimtotem to przywódczyni prymalistów, która uwolniła Raszageth z jej wiecznego więzienia, rozpoczynając wydarzenia w Dragonflight. Arena Kuroga jest podzielona na cztery równe sekcje reprezentujące żywioły — zabranie go do dowolnego kwadrantu zmienia jego schematy ataków i mechanikę. Najazd ma ograniczoną ilość czasu w każdym regionie, zanim osiągnie czas miękkiego szału i zacznie zadawać ogromne obrażenia obszarowe.

POWIĄZANE: World Of Warcraft: Dragonflight – lista poziomów DPS

Faza przerwy Kuroga przywołuje dwa niebezpieczne addy oparte na dwóch ostatnich regionach żywiołów. Dodatkowo walka z nim na heroicznym lub mitycznym poziomie trudności zwiększa liczbę mechaników na kwadrant. Jego wyjątkowy chwyt, wielorakie mechaniki i poczucie wolności, gdzie można go obrócić, sprawiają, że Kurog jest powtarzalnym bossem.

2 Raszageth, Pożeracz burzy

World of Warcraft - zespół rajdowy walczący z wielkim niebieskim smokiem

Raszageth jest głównym antagonistą Dragonflight i ostatnim bossem rajdu Vault of the Incarnates. Przygotuj się na brutalną i wyczerpującą bitwę, która trwa trzy fazy bossa i dwie przerwy. Raszageth zaciekle manipuluje burzą i błyskawicami, aby nieustannie dziesiątkować i wypierać najazd. Dlatego ruch, pozycjonowanie i koordynacja są niezbędne, ponieważ jeden źle prowadzony mechanik może ukarać całą grupę.

Co więcej, Storm-Eater testuje obrażenia i leczenie najazdu przez cały czas. Na przykład Stormsurge chroni ją potężną tarczą, zadając jednocześnie ogromne obrażenia podczas rajdu. Raszageth to bezlitosny slugfest, w którym każdy musi grać perfekcyjnie, a każdy członek rajdu, który tego nie zrobi, może zostać wyrzucony z powrotem do Valdrakken.

1 Sennarth, Zimny ​​oddech

World of Warcraft: imponujący niebieski pajęczak lodowy

Arena Sennarth oddalona jest od ponurych jaskiń do lodowej jaskini ze spiralnymi schodami. Twój rajd musi jednocześnie radzić sobie ze śliskim terenem i ścigać Sennartha na szczyt. Po drodze pokryje podłogę kałużami lodu, lepkimi sieciami i spróbuje pociągnąć cały rajd ku zagładzie.

Sennarth wysyła również swoją armię pająków, które niszczą poszukiwaczy przygód, zadając obrażenia obejmujące cały rajd. Jeśli spotkasz Sennarth na szczycie jej areny, będziesz musiał poradzić sobie z jej mechaniką, jednocześnie unikając jej prób odepchnięcia cię. The Cold Breath to efektowne wizualnie starcie połączone z wyjątkową areną, na której każdy uczestnik rajdu musi walczyć o życie.

DALEJ: World of Warcraft: Dragonflight — najrzadsze zwierzaki bojowe



Źródło : https://www.thegamer.com/world-of-warcraft-dragonflight-vault-of-the-incarnates-bosses-ranked/