WoW Classic rozpoczyna testy gry między światami, zapowiada zmiany w detalicznym losowaniu solo


World of Warcraft Classic płonąca krucjata rankingowa sztandar areny

Blizzard w końcu zdecydował się wprowadzić PvP między światami w World of Warcraft Classic ponad dwa lata po premierze starych serwerów w sierpniu 2019 r. Funkcja jest już dostępna do testowania, co oznacza, że ​​prawdopodobnie zobaczymy ją na rynku serwerów na żywo w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

„Wdrożyliśmy system, który umożliwia grupowanie się z graczami z innych światów i wspólne ustawianie się w kolejce do meczów na arenie i na polach bitew” — powiedział Blizzard. „Uważamy, że jest to rozsądna zmiana, biorąc pod uwagę, że areny były międzyserwerowe od ich powstania w 2007 roku, a pola bitew były międzyserwerowe od czasu, gdy zostały ponownie wprowadzone w oryginalnym World of Warcraft”.

W międzyczasie World of Warcraft w sprzedaży detalicznej otrzyma w przyszłym tygodniu kilka własnych ulepszeń PvP, ze szczególnym naciskiem na kolejkę Rated Solo Shuffle na arenie 3 na 3. Ulepszenia zostaną wprowadzone w łatce 10.0.5 i sprawią, że rankingi graczy (MMR) będą bardziej widoczne na tablicy wyników, a także zmieni się sposób obliczania MMR w meczach rankingowych z opuszczającymi.

„Format Solo Shuffle ma na celu ukończenie wszystkich 6 rund, ponieważ między poszczególnymi rundami może występować nierównowaga w składzie lub umiejętnościach” — wyjaśnia Blizzard. „Teraz, gdy ocena jest obliczana dla niekompletnych meczów (mecze z odpadami), zyski i straty będą skalowane liniowo na podstawie liczby ukończonych rund”.

Zespół rozważa również różne opcje, aby zachęcić więcej uzdrowicieli do ustawiania się w kolejce do Solo Shuffle, a tym samym skrócić czas oczekiwania na role zadające obrażenia.

Tymczasem Blizzard wprowadził dzisiaj długą listę zmian w wyważeniu klas, których pełny opis można znaleźć na oficjalnych forach World of Warcraft.



Źródło : https://mmos.com/news/wow-classic-cross-realm-play-testing