WoW: Blizzard potwierdza skok w czasie


Teraz to oficjalne. Dzięki Dragonflight World of Warcraft przeżywa skok w czasie i jest w rzeczywistości dość stromy.

Jeszcze przed ogłoszeniem World of Warcraft Dragonflight krążyły pogłoski, że nadszedł czas na skok w czasie do Azeroth. Normalnie, historycznie, między powiązanymi rozszerzeniami minął tylko rok lub dwa – ale z Dragonflight jest inaczej.

Właściciel historii WoW wyjaśnił szczegółowo: Od odejścia Shadow Land do rozpoczęcia Dragonflight minęło pięć lat.

co było powiedziane Szef fabuły Steve Danser zwrócił się do graczy na oficjalnym forum WoW i wyjaśnił bardziej szczegółowo, co tak naprawdę dzieje się z Dragonflight. Post jest dość długi, ale jednym z najważniejszych stwierdzeń jest:

Shadowland rozpoczął się w 35 roku po otwarciu Mrocznego Portalu, a Dragonflight rozpoczął się w 40 roku.

Opracował nieco więcej:

Wydarzenia w Shadowlands miały miejsce w ciągu drugiego roku, pozostawiając jeszcze kilka lat na kontynuację. Naszym celem jest, aby czas nie stał się stosem rzeczy poza grą, które trzeba czytać w książkach lub innych mediach, aby zrozumieć świat gry. Celem jest umożliwienie mieszkańcom Azeroth odrobiny „normalnego życia” bez ponownego zawieszania nad ich głowami poważnego zagrożenia.

Kiedy nasi bohaterowie powracają z krainy zmarłych, możesz sobie wyobrazić, jak powoli wracają do normalnego życia i obowiązków, bez natychmiastowych niepokojów i nowych wrogów. Przymierze i Horda szanują rozejm podpisany po Czwartej Wojnie, a przeciętny Azerothianin może cieszyć się jedynie okresem bezruchu i refleksji.

Dlaczego to takie ważne? Ta decyzja jest ważna z dwóch głównych powodów. Po pierwsze, pozwala wielu „młodszym” postaciom nieco dojrzeć i wkrótce zajmuje więcej miejsca w historii WoW. Poza tym skok o trzy do pięciu lat nie jest tak duży, że starsze postacie zmieniają się tak szybko, że nawet ich nie rozpoznajesz.

Odgrywający role muszą podejmować trudne decyzje

Drugi ważny punkt dotyczy niewielkiej grupy fanów WoW-a – roleplayerów: Inside. Jest to dla nich szczególnie ważne, gdy nagle w świecie sportu mija wiele lat. Ponieważ wiele postaci w grze fabularnej żyje równolegle w czasie rzeczywistym – więc jeśli w rzeczywistości mija rok, dzieje się tak w grze fabularnej. Jednak z powodu ograniczeń czasowych „RPerzy” są teraz zmuszeni podjąć decyzję: czy nadszedł czas, aby porzucić swoją grę i postarzyć swoje postacie i doświadczyć swojej postaci w ciągu ostatnich 5 lat?

A może po prostu ignorują zakrzywienie czasu, a następnie ryzykują starcie z innymi raperami, którzy postarzali swoją postać?

Jest co najmniej jedna dobra rzecz – Blizzard powiedział już, że nie wykorzysta skoku w czasie do organizowania szczególnie dużych wydarzeń w Azeroth, których nigdy nie zobaczysz w grze. Jedynym wyjątkiem jest prawdopodobnie małżeństwo Lortheimera i Thalissery, opowiedziane jako ogólnodostępna historia.

Co twój wojownik będzie robił przez lata? Czy codziennie tańczy przy skrzynce pocztowej, zazdrości NPC-om, że mają mieszkania, czy też odwiedza Cytadelę Lodowej Korony, by odkurzać „niezwyciężonych” przez wiele lat?



Źródło : https://nationworldnews.com/wow-blizzard-confirms-the-time-leap-your-heroes-lose-a-full-5-years/