World of Warcraft: zwiększono trudność potworów z poziomu 70 do 79

Od 28 sierpnia gracze World of Warcraft: The War Within zmierzą się z jeszcze groźniejszymi wrogami. Rzeczywiście, potwory z poziomów 70 do 79 zwiększą swoją liczbę punktów życia, co sprawi, że walki będą dłuższe i trudniejsze. Ta aktualizacja, podjęta w odpowiedzi na zrównoważony wpływ wyposażenia końcowego Dragonflight, ma na celu przywrócenie równowagi wyzwań podczas zdobywania poziomów.

Zmiany skalowania w grze The War Within

World of Warcraft ogłosił znaczącą zmianę w systemie skalowania w swoim najnowszym rozszerzeniu, The War Within. Od 28 sierpnia wrogowie na poziomach 70-79 otrzymają znaczny wzrost zdrowia i obrony, co powinno wydłużyć czas trwania walk. Ta zmiana ma na celu rozwiązanie sytuacji nieprzewidywalności dla graczy, głównie ze względu na poziom mocy wyposażenia Dragonflight na koniec gry, a także nowe talenty bohaterów.

Zwiększenie mocy dla wrogów poziomu 70

Wrogowie na poziomie 70 zobaczą największy wzrost mocy, podczas gdy potwory na wyższym poziomie zobaczą bardziej umiarkowane zmiany. Jednakże ta zmiana nie wpływa na NPC-ów końcowych, które pozostaną niezmienione. Dostosowanie mocy było konieczne, ponieważ wiele postaci na poziomie 70, wyposażonych w przedmioty wysokiego poziomu, mogło powalić wrogów kilkoma trafieniami, co niezwykle ułatwiło postęp.

Reakcje społeczności

Zmiany w zakresie skalowania mają miejsce prawie tydzień po uruchomieniu wczesnego dostępu do The War Within, co wywołało mieszane reakcje wśród graczy. Wielu z nich udało się awansować wiele postaci do maksymalnego poziomu przed wprowadzeniem tych zmian. Chociaż te zmiany mają na celu zapewnienie lepszych wrażeń z gry, budzą obawy wśród tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze, aby cieszyć się przyspieszonym zdobywaniem poziomów.

W stronę bardziej zrównoważonych wrażeń z gry

Inicjatywa ta ma na celu uczynienie walki trudniejszą i przywrócenie poziomu trudności, który tradycyjnie charakteryzuje zdobywanie poziomów w World of Warcraft. Chociaż dostosowywanie wrogów powinno skutkować bardziej satysfakcjonującą rozgrywką, Blizzard będzie musiał zachować czujność w stosunku do opinii graczy na temat możliwości ulepszeń uzyskanych dzięki zakupowi edycji premium. Istotne jest, aby w przyszłości decyzje dotyczące skalowania były wdrażane szybciej, aby uniknąć podobnych frustracji w społeczności.

Podsumowując, dzięki tym zmianom World of Warcraft: The War Within stara się przywrócić równowagę i poprawić wrażenia z zdobywania poziomów dla wszystkich graczy, biorąc jednocześnie pod uwagę dynamikę mocy wprowadzoną przez nową mechanikę gry. Gracze mogą spodziewać się dłuższych i bardziej wciągających walk koniec sierpnia.

Odczyty: 1