World of Warcraft zwiększa zdrowie graczy i obrażenia zadawane przez stwory w becie Dragonflight


Fani World of Warcraft zauważają, że ich suma punktów życia, a obrażenia zadawane przez potwory, znacznie wzrosły w ostatniej wersji beta Dragonflight.


W niedawnej wersji Smocze stado beta, World of Warcraft podniósł zdrowie graczy i zadał obrażenia wrogom. World of Warcraft wprowadzono tę zmianę, aby zrównoważyć liczby dotyczące łagodzenia obrażeń i leczenia, gdy maksymalny poziom wzrasta w Smocze stado.


World of Warcraft gracze na Smocze stado beta zauważyła znaczny wzrost ich maksymalnej puli zdrowia po zalogowaniu. Zauważyli również, że wrogowie uderzali znacznie mocniej niż wcześniej. To dlatego, że World of Warcraft zwiększona wytrzymałość gracza i obrażenia stworzeń o 40% na poziomie 70 jako sposób na zrównoważenie statystyk końcowych.

GAMERANT WIDEO DNIA

ZWIĄZANE Z: World of Warcraft wreszcie dodaje smoka do ekranu logowania Dragonflight

Ta zmiana została dokonana głównie dlatego, że uzdrowienie w Smocze stado był zbyt silny. World of Warcraft wyjaśnił, że zwykle starał się utrzymać stały wzrost statystyk na wszystkich poziomach, aby utrzymać stały przepływ postępów. Nowa Smocze stado Drzewka talentów wprowadziły wzrost mocy dla graczy, z potężnymi zdolnościami łagodzenia i leczenia, które groziły trywializacją bitew końcowych. Aby temu zaradzić, potwory muszą być w stanie zadawać wysokie obrażenia, ale to z kolei może zabić graczy, zanim uzdrowiciele zdążą zareagować. World of Warcraft ma nadzieję, że dodatkowe wzmocnienie zdrowia w połączeniu ze zwiększonymi obrażeniami zapewni więcej miejsca do poruszania się zarówno obrońcom, jak i uzdrowicielom.

Podczas gdy wzrost statystyk służy głównie do zrównoważenia PvE, PvP w World of Warcraft może mieć większy wpływ niedawna zmiana. Umiejętności leczenia są mniej skuteczne wraz ze wzrostem zdrowia, przez co takie buildy są mniej atrakcyjne w trybach PvP. Aby to zrównoważyć, World of Warcraft może przyjrzeć się wprowadzeniu poprawek, takich jak balans trinketów PvP lub poprawki do stałego leczenia w porównaniu do procentowych zaklęć leczących.

Ogólnie rzecz biorąc, gracze są ciekawi, jak wpłynie na zmianę zdrowia i obrażeń World of Warcraft. Gracze sądzą, że zmiana będzie miała pozytywne skutki, ponieważ nadal pozwoli uzdrowicielom odczuwać wpływ, jednocześnie ustawiając ich w szeregu, aby utrzymać lochy i najazdy World of Warcraft ciekawe. Podobnie, większość graczy uważa, że ​​zmiana będzie miała pozytywny wpływ na PvP, ponieważ zwiększone sumy zdrowia sprawiają, że eksplozje są nieco mniej skuteczne, co prowadzi do bardziej dynamicznych walk.

Z drugiej strony niektórzy gracze są trochę zaniepokojeni World of Warcraft dokonuje tak pozornie dużej, powszechnej zmiany na tak późnym etapie rozwoju gry. Z Smocze stado wystartuje w niecały miesiąc, aż 40% korekta liczby wydaje się dużo. World of Warcraft Pozostało jeszcze kilka tygodni do premiery dodatku, więc miejmy nadzieję, że beta-testerzy wykorzystają ten czas na przekazanie opinii na temat zmian statystyk.

World of Warcraft jest już dostępny na PC. Smocze stado startuje 28 listopada.

WIĘCEJ: WoW Dragonflight: Najlepsze Mityczne+ Talenty

Źródło: Forum Blizzarda



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636441211e2c4a16bcd74d056285f2a2&url=https%3A%2F%2Fgamerant.com%2Fworld-of-warcraft-dragonflight-beta-player-health-creature-damage-increase%2F&c=938475578286643525&mkt=fr-fr