World of Warcraft: wyzwanie mieszkaniowe między wydajnością a dostępnością

Emblematyczny World of Warcraft ma zamiar zaznaczyć punkt zwrotny wraz z wprowadzeniem systemu domowego w następnym przedłużeniu, północy. Rozwój ten był prawdziwym wyzwaniem dla Blizzarda, starając się zrównoważyć dostępność podczas reagowania na obawy dotyczące wydajności. W ostatnim wywiadzie dyrektor projektowania Toby Ragaini podzielił się szczegółami na temat tego długiego systemu, obiecując wzbogacające doświadczenie dla wszystkich graczy, początkujących i doświadczonych.

System domu bogaty w opcje

Wydajność i dostępność: wyzwania projektowe

Blizzard musiał żonglować kilkoma wyzwaniami, aby odnieść sukces w tej funkcjonalności. Toby Ragaini podkreślił, że gra musi działać na różnych maszynach, zapewniając, że każdy gracz ma zadowalające doświadczenie. Uzgodnienie różnorodności platform z bogactwem gry stanowi znaczne wyzwanie.

Projekt dzielnic i domów musi również odróżnić ten system od już istniejących obszarów. Ragaini nalega na znaczenie stworzenia środowiska, w którym gracze czują się jak w domu, bez narażania wydajności gry.

Tryby personalizacji: podstawowe i zaawansowane

Nowy system domu zaoferuje dwa odrębne tryby. Tryb podstawowy pozwoli graczom spersonalizować przestrzeń za pomocą prostych opcji, przypominając mechaniki gier symulacyjnych życia, takich jak Crossing Animal. Ten tryb będzie zawierał system siatki z ograniczeniami, aby uniknąć niezdarnych miejsc docelowych.

I odwrotnie, tryb zaawansowany będzie oferować całkowitą swobodę personalizacji, umożliwiając graczom w pełni wyrażać swoją kreatywność bez ograniczeń. Te opcje spełniają różne oczekiwania i wyświetlają zaangażowanie Blizzarda w zaspokojenie wszystkich rodzajów graczy.

Wysokie oczekiwania dotyczące kluczowej wycieczki

Zwiększona presja na programistów

Wraz z zaplanowanym premierą dla przedłużenia północy presja jest silna w zespole programistów. Ragaini wyraził znaczenie tego systemu, oświadczając: „Mamy tylko jedną szansę na dobre i zaimponować graczom. Ta deklaracja odzwierciedla pragnienie Blizzarda do inwestowania czasu i zasobów, aby udoskonalić tę funkcjonalność.

Pomimo późnego wydania, kilka lat po wydaniu gry w 2004 roku, dodanie systemu domów jest niecierpliwie oczekujące przez społeczność. Ta zmiana jest postrzegana jako odpowiedź na zmiany gatunku MMORPG i rosnące oczekiwania graczy.

Trwałe zobowiązanie do treści

Blizzard mówi, że dom nie będzie prostym dodatkiem: stanie się centralnym elementem gry, wspieranym przez główne aktualizacje i przyszłe rozszerzenia. Ta długoterminowa wizja pokazuje zaangażowanie firmy w ciągłe wzbogacanie doświadczenia w grze.

Zachowajcie reklamy podczas Gamescom 2025, aby uzyskać więcej nowych funkcji w systemie domów i innych niespodzianek, które pojawią się w świecie World of Warcraft.

Odczyty: 1