World of Warcraft wyjaśnia ważny szczegół wojny we wczesnym dostępie

Wczesny dostęp do The War Within w World of Warcraft: Brak długoterminowych korzyści

Dyrektor gry World of Warcraft, Ion Hazzikostas, wyjaśnił niedawno, że wczesny dostęp do The War Within nie zapewni graczom żadnej przewagi. Chociaż gracze, którzy zakupią edycję Epic kolejnego rozszerzenia do World of Warcraft, będą mogli zagrać trzy dni wcześniej, Hazzikostas jest przekonany, że nie będą mieli długoterminowej przewagi nad graczami, którzy kupią edycję normalną lub heroiczną.

Wcześniejszy dostęp zarezerwowany na kilka dni

Na BlizzConie World of Warcraft ogłosiło The War Within, pierwsze rozszerzenie do nadchodzącej sagi World of Warcraft. Jednak jednym z najbardziej kontrowersyjnych szczegółów dotyczących nowej wersji był okres wczesnego dostępu. Chociaż gracze mogą przystąpić do The War już trzy dni wcześniej, jest to zarezerwowane dla edycji Epic za 90 dolarów. To rozgniewało wielu graczy, którzy uważają, że ten okres da nieuczciwą przewagę graczom, którzy rzucają dodatkowe pieniądze na raidy i lochy Mythic+.

Wsparcie progresji dla zapracowanych graczy

W wywiadzie dla PC Gamer Hazzikostas wyjaśnił, że tak nie będzie. Deweloper zapewnił fanów, że większość źródeł zasilania gracza poza poziomem nie będzie jeszcze dostępna. Rzadkie dropy, mityczne lochy i czasy odnowienia profesji będą niedostępne do czasu oficjalnej premiery i cotygodniowego resetu.

„Okres wczesnego dostępu jest skierowany przede wszystkim do graczy, którzy nie mają zbyt wiele wolnego czasu i nie mogą wziąć wolnego” – powiedział – „i dlatego opuszczą pierwszy tydzień gry w lochach Mythic. Poziom zerowy lub maksymalny lochy ze swoimi przyjaciółmi i członkami gildii, którzy mogą dołączyć. » Wygląda na to, że World of Warcraft chce dać graczom więcej czasu na przeżycie Wewnętrznej Wojny bez konieczności pośpiechu lub brania wolnego, a także dodać wartość do pakietów premium w przedsprzedaży.

Balansowanie w celu uniknięcia przewagi

„Chcemy zrównoważyć przewagę w późnych fazach gry. Naszym celem jest i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby upewnić się, że tak jest, że nie będzie żadnej długoterminowej przewagi. Nie powinieneś być w stanie odróżnić kogoś, kto miał wcześniejszy dostęp, od kogoś, kto nie miał tego przed rozpoczęciem pierwszego sezonu.”

Sezon 1 Dragonflight, który zwiastował początek sezonu rajdów i lochów Mythic+, rozpoczął się dopiero dwa tygodnie po premierze gry.Zakładając, że World of Warcraft planuje pójść za przykładem Dragonflight w The War Within, jego pewność siebie nie ma już sensu. Gracze, którzy nie mają wczesnego dostępu, będą mieli mnóstwo czasu na osiągnięcie maksymalnego poziomu i wyposażenie się przed otwarciem rajdów i lochów Mythic+.

Tak czy inaczej, wydaje się, że niewielu fanów przekonało słowa Hazzikostas. Wielu jest przekonanych, że gracze znajdą sposób na zdobycie nieuczciwej przewagi, grając w World of Warcraft: The War Within we wczesnym dostępie, i twierdzi, że Blizzard jest zachłanny, aby zablokować „prawdziwą datę premiery” za kolosalną ceną. Fani ci uważają, że sam system jest niesprawiedliwy i że wszystkie edycje, a przynajmniej Heroic Edition powinny otrzymać dni wczesnego dostępu.

Tak czy inaczej, World of Warcraft wkracza do gry we wczesnym dostępie w The War Within. Gracze będą musieli sprawdzić, czy World of Warcraft zmieni sposób działania wczesnego dostępu w Midnight i The Last Titan, chociaż będzie to zależeć od tego, ilu graczy kupi Epic Edition i jak głośne będą protesty z tego powodu.

Źródło: gamerant.com