World of Warcraft: w kierunku rajdów w „trybie fabularnym” dla wszystkich graczy.

Twórcy World of Warcraft rozważają „tryb fabularny” dla poprzednich nalotów.

Pragnienie odnowy

W ciągu ostatnich kilku miesięcy deweloper Blizzard Entertainment wykazał rosnącą chęć wprowadzania innowacji w swojej kultowej grze MMO World of Warcraft. Oprócz wypuszczenia WoW Classic kilka lat temu, zespół ostatnio eksperymentował z takimi rzeczami jak Season of Discovery i Plunderstorm (odpowiedź WoW na Battle Royale). W związku z pracami nad nowym rozszerzeniem twórcy ogłosili już, że wprowadzą wersję nowych rajdów w „trybie fabularnym”, dając wszystkim graczom World of Warcraft możliwość łatwiejszego przeglądania całej zawartości The War Within, w zależności od ich poziom umiejętności. Jednak WoW istnieje już prawie dwie dekady, co oznacza, że ​​istnieje wiele starej zawartości, z której wielu graczy nigdy nie korzystało. Wygląda na to, że „tryb fabularny” może pozwolić na powrót wielu oldschoolowych nalotów.

Koncepcja „trybu fabularnego”

Te nowe informacje pochodzą z wywiadu przeprowadzonego przez zastępcę dyrektora gry, Morgana Daya, z firmą PC Gamer. Opowiadał o tym, jak zespół wprowadził do Shadowlands „Chromie Time”, który pozwala graczom przechodzić przez stare rozszerzenia w celu awansowania na wyższy poziom. Day wspomniał także o nowych remiksach, których Blizzard używa do testowania jeszcze większej liczby nowych pomysłów. Doprowadziło to do pytania o wersje starych rajdów w „trybie fabularnym”.

Day powiedział: „Często rozmawialiśmy o takich rzeczach jak: «Czy nie byłoby fajnie, gdybym zrobił Wrath of the Lich King w Chromie Time i zakończył swoje zdobywanie poziomów pokonując Arthasa? Jak fajnie by to było? » Następnie omówił, w jaki sposób World of Warcraft rozszerzył udział w rajdach w ciągu ostatnich kilku rozszerzeń o mechaniki takie jak Wyszukiwarka rajdów i nadchodzący „tryb fabularny”. W przeciwieństwie do wczesnych nalotów, nowoczesne naloty są dostępne prawie dla każdego. Mając to na uwadze, możliwe jest, że zespół rozwinie tę funkcję, umożliwiając każdemu przeglądanie starych treści i zajmowanie się treściami, które mogły przeoczyć.

Należy jednak pamiętać, że nie jest to cel, do którego Blizzard dążył w The War Within. Jak zauważył Day: „Po raz pierwszy zrobiliśmy to dokładnie w ten sposób. Spróbujemy tego. Chcemy zrozumieć Twoją reakcję, bo to będzie miało wpływ na nasze dalsze działania. Skonfigurujmy to i zobaczmy, co to da. »

Na szczęście Blizzard ma już plany na dwa kolejne rozszerzenia po The War Within w ramach World Soul Saga, dając im mnóstwo czasu na wdrożenie tej funkcji, jeśli społeczność graczy o to poprosi. Pamiętajcie, że World of Warcraft: The War Within ukaże się 26 sierpnia, ale dostęp do niego będzie można uzyskać trzy dni wcześniej, zamawiając w przedsprzedaży edycję Epic.

Źródło: www.bing.com