World of Warcraft, popularna gra MMORPG, ogłosiła niedawno kluczowe informacje dotyczące pojawienia się długo oczekiwanej funkcji Player Habitat. Ta nowa funkcja, planowana jako dodatek do rozszerzenia „Midnight”, położy nacisk na interakcje społeczne i odejdzie od systemu Garnizon, często krytykowanego za jego izolujący charakter. Twórcy obiecują dodatkowe szczegóły na początku 2025 roku, gdy wśród społeczności graczy będzie coraz więcej emocji.
Nowe podejście do mieszkań graczy
Funkcja siedliska gracza w World of Warcraft stanowi ważny punkt zwrotny. W przeciwieństwie do Garnizonu z rozszerzenia Warlords of Draenor, który nigdy nie miał na celu promowania więzi społecznych, nowy system skupi się na interakcji pomiędzy graczami. Ion Hazzikostas, jeden z głównych twórców, podkreślił, że siedliska nie będą powiązane z siłą gry, co odróżnia tę inicjatywę od starszych mechanik budowania baz.
Długoterminowe zobowiązanie
Ogłoszono, że siedlisko gracza jest funkcją „evergreen”, co oznacza, że będzie korzystać z regularnych aktualizacji także po rozszerzeniu „Midnight”. Holly Longdale, producentka wykonawcza, powiedziała, że inicjatywa będzie procesem ewoluującym przez kilka dziesięcioleci, a wsparcie będzie miało wyspecjalizowany zespół. Świadczy to o silnym zaangażowaniu w przekształcanie wrażeń z gry w środowisko bardziej skupione na społeczności.
Większa różnorodność opcji mieszkaniowych
Chociaż obecnie dostępnych jest niewiele dodatkowych szczegółów, Hazzikostas wspomniał, że oferowanych będzie kilka stylów obudowy, poza modelem inspirowanym Stormwind pokazanym w najnowszym zwiastunie. Sugeruje to szeroki wybór dla graczy pragnących spersonalizować swoje przestrzenie.
Kontynuacja w 2025 roku
Twórcy World of Warcraft planują udostępnić więcej informacji na początku 2025 roku, co powinno pozwolić graczom na eksplorację nowych przestrzeni kilka miesięcy później. Oczekiwania są zatem wysokie i jest bardzo prawdopodobne, że do tego czasu fani zaczną dekorować swoje własne domy w Azeroth.
Podsumowując, funkcja siedliska gracza stanowi znaczący krok naprzód w World of Warcraft. Łącząc personalizację i interakcję społeczną, Blizzard zamierza na nowo zdefiniować sposób interakcji graczy w tym bogatym i różnorodnym świecie.
Odczyty: 0