World of Warcraft: System zakwaterowania ostatecznie ujawnił

Blizzard w końcu zaprezentował swoje projekty dla systemu mieszkaniowego w World of Warcraft, zaplanowanym na 2025 r. W ramach następnej dużej aktualizacji gry. Progresja terminowa, unikając agresywnych praktyk monetyzacji. Odkryj wszystkie szczegóły dotyczące tego długiego nowego dodatku w świecie WoW.

Innowacyjny system mieszkaniowy

Trzy filary projektowania

Blizzard zaprojektował system mieszkaniowy wokół trzech podstawowych filarów: wyrażania siebie, integracji społecznej i zrównoważonego postępu. Gracze będą mieli okazję spersonalizować swój dom za pomocą setek dekoracyjnych przedmiotów inspirowanych frakcjami i rozszerzeniami WOW. Narzędzia budowlane nie tylko będą promować dostępność dla okazjonalnych twórców, ale pozwolą również na ostrożność detali dla pasjonatów.

Dzięki temu systemowi gracze będą mogli tworzyć obszary sąsiedzkie łączące do 50 działek, umożliwiając im współpracę w celu uzyskania wspólnych nagród, odwiedzania domów innych graczy, niezależnie od ich frakcji lub dołączyć do gildii zarezerwowanych społeczności.

Obszary tematyczne przez frakcję

Blizzard postanowił opracować obszary tematyczne dla dwóch głównych frakcji. Z boku sojuszu znajdziemy obszar, który miesza idylliczne łąki lasu Elwynn z rustykalnym urokiem Westfall i tajemniczymi niuansami zmroku. Dla hordy krajobrazy będą inspirowane pustyniami Durotar, Côtes d’Azshara i architekturą Orgrimmar.

Ta decyzja o ograniczeniu liczby obszarów ma na celu utrzymanie dynamicznych społeczności i uniknięcie fragmentacji bazy graczy.

Dostępność i monetyzacja

Blizzard planował, aby większość przedmiotów dekoracyjnych zostanie wydana przez udane sukcesy, zadania i nagrody. Tylko niewielka liczba przedmiotów kosmetycznych będzie oferowana na sprzedaż w prawdziwych pieniądzach, przyjmując już model do transmoglizacji i towarzyszy WoW. Należy pamiętać, że nie będą wymagane ani loterii, ani kosztów konserwacji lub subskrypcji. Domy pozostaną dostępne, nawet jeśli gracze zrobią sobie przerwę.

Ponadto wszystkie postacie z grupy graczy będą podzielić dostęp do domu i dekoracji, niezależnie od ich frakcji.

Długoterminowy wizja

System mieszkaniowy jest długo oczekiwaną funkcją, bez kroku konkurentom, takimi jak Final Fantasy XIV i The Elder Scrolls Online. Blizzard chce, aby ta funkcja była integracyjna, bez niedostępnych ścian progresji lub zależności od szczęścia. Nacisk na wizyty w dzielnicach i między fakcjami jest również zgodne z najnowszymi aktualizacjami jakości życia, takimi jak „Warbands” dostępne dla wszystkich kont, zmniejszając tarcie między alternatywnymi postaciami.

Sukces tego systemu będzie jednak zależeć od jego wykonania. Obecnie mechanizmy mieszkaniowe w MMO były czasami zaniedbywane lub wykorzystywane w sposób pieniężny, jak widzieliśmy w tytułach takich jak Star Wars: The Old Republic. Obietnica Blizzarda, aby uniknąć taktyki, koncentrowała się na zysku i faworyzowanie personalizacji skoncentrowanej na graczu świadczy o chęci uczenia się wcześniejszych błędów.

Po tym, jak zaplanowano test beta na ten rok, 20-letni WoW World mógł w końcu znaleźć prawdziwy dom.

Aby dowiedzieć się więcej, zobacz oficjalny blog.

Te wiadomości powinny Cię również zainteresować:

Odczyty: 0