World of Warcraft powinien przyjąć plan działania Overwatch 2


Jednym z największych problemów, z jakimi borykają się gry online, są susze treści. Czasami gracze będą uzupełniać zawartość szybciej, niż mogą to zrobić programiści, lub zasoby zostaną wycofane, aby skupić się na większych projektach. Obserwacja cierpiał z powodu suszy treści, gdy studio skupiło się na Obserwacja 2oraz World of Warcraft również regularnie boryka się z tym problemem, ponieważ gracze muszą czekać miesiącami między głównymi aktualizacjami. Ten numer nie dotyczy wyłącznie gier Blizzarda, jak lubi wiele tytułów online Final Fantasy 14 również zostać oskarżonym o brak treści.

GAMERANT WIDEO DNIA

Obserwacja 2 ma nadzieję rozwiązać ten problem, wprowadzając dziewięciotygodniowy plan dotyczący treści. Dzięki temu gra będzie świeża i wprowadzi stały strumień treści do przeżuwania przez graczy. Inny duży tytuł online Blizzarda, World of Warcraft, może również skorzystać z takiego systemu. Chociaż gra nie musi przestać wydawać masowych aktualizacji i rozszerzeń, programista może chcieć rozważyć publikowanie mniejszych aktualizacji wraz z nimi w bardziej regularny sposób. Jeśli to działa? Obserwacja 2sensowne byłoby przyjęcie czegoś podobnego tylko dla Wow.

POWIĄZANE: Wyjaśnienie każdego World of Warcraft: Dragonflight Edition


Objaśnienie mapy drogowej Overwatch 2

Kiedy Obserwacja 2 wydanych, przyjmie model free-to-play. Dzięki temu nowemu modelowi Blizzard będzie również wprowadzał nowe mapy, bohaterów, skórki i przepustkę bitewną co dziewięć tygodni. Chociaż nie wiadomo jeszcze, czy ten nowy model odniesie sukces, miło jest widzieć, że Blizzard wydaje się być zaangażowany w dostarczanie stałego strumienia treści.

Ten nowy model obsługi na żywo jest zgodny z harmonogramami zawartości dla wielu innych tytułów na żywo. Fortnite jest obecnie jedną z najlepszych gier na rynku i stale otrzymuje nową zawartość dzięki sezonowym aktualizacjom. Legendy Apex otrzymuje również aktualizacje sezonowe, które niosą ze sobą cały zestaw treści, które gracze mogą sprawdzić. Nawet Call of Duty przyjął ten sezonowy model dla swoich tytułów, w tym obu Strefa wojny i główne tytuły. Ten sezonowy model jest tym, do czego zmierza większość gier na żywo, i Obserwacja 2 jest kolejnym tytułem, w którym zostanie on przyjęty.


World of Warcraft mógłby skorzystać z podobnego modelu

World of Warcraft również co roku otrzymuje aktualizacje na dużą skalę, jednak te aktualizacje mogą być dość rozłożone, a gracze często oskarżają grę o przechodzenie przez poważne susze treści. Shadowlands otrzymało dwie duże aktualizacje zawartości, które dodały mnóstwo treści, aby gracze mogli się przebić, ale każda z łatek pojawiła się w odstępie rocznym. Chociaż te łatki dają graczom coś do grania, są zbyt daleko od siebie, aby gracze stale wracali. Najlepszym sposobem, aby to naprawić, byłoby zastosowanie podobnego modelu usług na żywo, aby: Obserwacja 2.

The World of Warcraft łatki są często dość duże i dodają przyzwoitą ilość treści. Zwykle jest zupełnie nowa strefa maksymalnego poziomu i wiele linii zadań wraz z nowym najazdem i lochami. Pomiędzy tymi łatami zwykle znajduje się mniejsza łatka, która naprawia problemy z poprzednią aktualizacją i dodaje nieco więcej treści, ale gracze mają tendencję do szybkiego przeżuwania tych rzeczy.


Obserwacja 2 będzie otrzymywać nową zawartość co dziewięć tygodni, i World of Warcraft powinien zrobić coś podobnego. Ta zawartość może mieć postać nowych kosmetyków, serii zadań, niektórych wydarzeń, a może nawet wyścigu lub dwóch postaci, gdy Blizzard ma coś gotowego. W tej chwili wiele z tych treści jest zwykle zarezerwowanych dla dużych łatek lub nowych aktualizacji rozszerzeń, ale Blizzard powinien wydawać losowe w trakcie działania dodatku. Studio wprowadziło wiele funkcji, które pozwalają na szybsze formy treści, takie jak wyścigi sojusznicze i mikro-wakacje, ale nie wykorzystuje ich jeszcze w pełni.


Podczas gdy World of Warcraft nie potrzebuje nowej łatki co dziewięć tygodni, może skorzystać z często wydawanych małych łatek obok głównych. Nawet dodanie zadania tu czy tam dałoby graczom powód do powrotu. Dragonflight to szansa dla studia na przerobienie treści i miejmy nadzieję, że właśnie to robi.

World of Warcraft jest już dostępny na PC.

WIĘCEJ: Warcraft: Tragiczne życie Liratha Windrunnera



Źródło : https://gamerant.com/world-of-warcraft-overwatch-2-content-roadmap-smaller-patches-engagement/