World of Warcraft: Plunderstorm, krótkotrwały tryb PvP, który dzieli.

World of Warcraft uruchomiło niedawno serię doświadczeń w wiodącej w branży grze MMO, których celem jest zapewnienie graczom szerszego zakresu sposobów interakcji z Azeroth i sobą nawzajem. Pierwszą z nich był Plunderstorm, zhakowana gra typu Battle Royale, która zachęca do starć PvP w trybie gryzienia, a remiks Mists of Pandaria również jest w przygotowaniu. Plunderstorm okazał się zarówno popularny, jak i podzielił, jak można było się spodziewać, wielu graczy było zachwyconych pojawieniem się tak zabawnego, jednorazowego wydarzenia (w grze, w którą, jak pamiętamy, większość grała od lat), podczas gdy inni narzekali, zastanawiasz się, czy gra traci swoją tożsamość (wraz ze zwykłymi groźbami anulowania subskrypcji).

Plunderstorm: popularność i mieszane reakcje

Tryb Limitowany zakończy się 30 kwietnia i do tego czasu Blizzard podwoił zyski XP, aby zmniejszyć monotonię powtarzalnych zadań. Ta wiadomość poruszyła wszystkich oprócz Frasera Browna z PCG, który właśnie spędził dwa dni na szlifowaniu swojego nowego wierzchowca. Producentka wykonawcza World of Warcraft, Holly Longdale, odniosła się niedawno do niektórych reakcji związanych z wydarzeniem, a zwłaszcza do liczb, które stały się głównymi punktami niezadowolenia społeczności.

Pandaria Remix: nowe doświadczenie w zasięgu wzroku

Następne wydarzenie, Pandaria Remix, pozwoli graczom szybko awansować na wyższy poziom w całym rozszerzeniu w przyspieszonym tempie, a następnie przenieść prawie wszystkie swoje nagrody do głównej gry. Longdale wspomina, że ​​zespół programistów WoW nie będzie inwestował zbyt wiele w indywidualne doświadczenia, ale pozwoli, aby zachowania graczy poprowadziły ich w kierunku tego, czego naprawdę chcą.

Longdale wyjaśnia, że ​​możliwe jest, że Blizzard stworzy w przyszłości warianty trybów, takie jak Plunderstorm, i nie jest przekonany, że wydarzenia te pozostaną ograniczone; mogłyby po prostu stać się opcjami i sposobami gry.

Żyzny grunt do eksperymentów

„To obecnie bardzo otwarty i żyzny grunt” – mówi Longdale. Blizzard może w przyszłości oferować warianty trybów, takie jak Plunderstorm, i nie jest zamknięty na pomysł, aby te wydarzenia stały się po prostu „opcjami i sposobami gry”.

Źródło: www.bing.com