World of Warcraft Classic rozpoczyna się od nowa z „Sezonem mistrzostwa” w otwartej becie 5 października



Pozdrowienia, poszukiwacze przygód! Nadchodzi WoW Classic Season of Mastery, dając wszystkim graczom szansę na rozpoczęcie od nowa i równe szanse. Tym razem planujemy #trochęwięcej zmian.

W sezonie mistrzostwa uruchomimy nowe królestwa WoW Classic. Te królestwa zaproszą nowych i obecnych graczy klasycznych do rozpoczęcia od nowa na poziomie 1, aby całkowicie zresetować zawartość WoW Classic, zaczynając od samego początku sagi World of Warcraft.


Czym różni się WoW Classic Season of Mastery?

Podobnie jak w przypadku pierwszego wydania WoW Classic, planujemy sześć faz wydania zawartości. Jednak w WoW Classic Season of Mastery odblokowywanie faz nastąpi szybciej. Planujemy 12-miesięczną kadencję, z fazami odblokowywanymi mniej więcej co kilka miesięcy. Oto aktualny zarys sześciu faz:

Faza 1 (premiera WoW Classic Season of Mastery)

  • Stopiony rdzeń
  • Onyksja
  • Maraudon
  • System honoru PvP i pola bitew (w porównaniu z fazami 3 i 4)

Faza 2

  • Dire Maul
  • Azuregos
  • kazzak

Faza 3

  • Legowisko Czarnoskrzydłego
  • Jarmark Mrocznego Księżyca
  • Rozpoczęcie zrzutów talii Darkmoon

Faza 4

  • Zul’Gurub
  • Zielone Smoki

Faza 5

  • Rozpoczyna się Wysiłek Wojenny Ahn’Qiraj
  • Najazdy Ahn’Qiraj otwierają się, gdy dyktuje wysiłek wojenny

Faza 6

  • Naxxramas
  • Inwazja Plagi

Aktualizacje bossów rajdowych

Oryginalna wersja WoW Classic została stworzona, aby odtworzyć trudność i wyzwanie patcha 1.12 z oryginalnego wydania World of Warcraft. Chociaż staraliśmy się wiernie odtworzyć tę wersję, wiele potyczek najazdowych okazało się łatwiejszych niż za pierwszym razem – gracze po prostu byli bardziej doświadczeni i przygotowani, a aktualizacje poprawek znacznie zwiększyły moc graczy.

Mając to na uwadze, planujemy kilka zmian, które sprawią, że ci bossowie z wczesnych rajdów będą mieli trochę więcej mocy i spróbują odzyskać pierwotne wyzwanie, które stanowili. Zmiany te obejmują obecnie (ale nie ograniczają się do):

  • Wzmocnienia światowe (takie jak Zlotowy Okrzyk Zabójcy Smoków i inne) wyłączone w instancjach najazdowych
  • Przywracanie mechaniki, która została wcześnie usunięta dla niektórych bossów rajdowych
  • Brak limitu debuffów na bossa (z 16 debuffów w WoW Classic)
  • Zwiększone zdrowie na bossach, aby zrównoważyć wzmocnienia graczy i usunięty limit debuffów

Naszym zamiarem z tymi zmianami jest, aby to doświadczenie było nieco trudniejsze niż WoW Classic w 2019 roku.


Ze względu na szybszy rytm wypuszczania zawartości Sezonu Mistrzostwa, planujemy również kilka ulepszeń i zmian. Obejmują one:

Szybsze poziomowanie

Planujemy zwiększyć zyski z doświadczenia z pierwszej iteracji WoW Classic. Nasz obecny plan to zbliżyć je do stawek 1-60 PD Płonąca Krucjata Klasyczna™ z większym naciskiem na zwiększenie PD za zadanie.

Aktualizacje dotyczące jakości życia

Ponadto planujemy wprowadzenie pewnych ulepszeń, których nie było w oryginalnym wydaniu WoW Classic, ale które naszym zdaniem mogą pomóc w stworzeniu lepszych wrażeń, takich jak:

  • Spotkanie Kamienie zamienione na Kamienie Przywołania
  • Zwiększone węzły górnictwa i zielarstwa

Krainy są gęściej zaludnione w WoW Classic w porównaniu z oryginalnym projektem z 2005 roku. Zwiększenie liczby odradzających się węzłów zbierackich powinno zapewnić tym razem bardziej spójną ekonomię.


WoW Classic Season of Mastery będzie miał otwartą betę, która rozpocznie się 5 października. Czekamy na Wasze opinie na temat tych i wielu innych zmian, które będziemy kontynuować. Śledź fora i https://worldofwarcraft.com/news, aby śledzić najnowsze osiągnięcia.





Source : https://www.wowhead.com/news=324377/world-of-warcraft-classic-restarting-fresh-with-the-season-of-mastery-in-open