World of Warcraft Cataclysm Classic już dostępny: wywiad z twórcami

Klasyczne serwery World of Warcraft’s Cataclysm są online, a gracze ponownie zbierają kawałki po niszczycielskim szaleństwie Deathwinga w Azeroth. Cataclysm na zawsze zmienił krajobraz głównych kontynentów World of Warcraft, przyniósł gruntowną zmianę statystyk i wyposażenia oraz pozwolił graczom po raz pierwszy wznieść swoje latające wierzchowce pod przestworza swoich rodzinnych miast.

Wywiad z Norą Vallettą i Krisem Zierhutem w Cataclysm Classic

W wywiadzie dla Game Rant główna inżynier oprogramowania Cataclysm Classic Nora Valletta i główny projektant gry Kris Zierhut opowiedzieli o procesie przywracania jednego z największych rozszerzeń do World of Warcraft. Omówili swoje podejście do naprawiania błędów historycznych i zmian w balansie, dlaczego przerobili system bonusów gildii i podzielili się swoimi przemyśleniami na temat funkcji „Wyszukiwarka rajdów” w Cataclysm Classic, tuż przed jej niedawną premierą. Wywiad ten został zredagowany ze względu na zwięzłość i przejrzystość.

Zmiany w lochach, rajdach i wyszukiwarkach rajdów w Cataclysm Classic

Poziom trudności lochów i rajdów nie uległ zmianie, szczególnie w momencie premiery. System rajdów jest bardzo podobny do późnego Wrath of the Lich King Classic, a lochy będą dostępne na poziomie trudności Normal i Heroic, bardzo podobnie do Wrath of the Lich King w momencie premiery. Niektóre lochy, które pierwotnie zostały uruchomione, były bardzo trudne, ale uruchomią się z poziomem trudności „nerf”, jaki miał po pierwszym patchu Cataclysm.

Jeśli chodzi o system gildii, wprowadzono zmiany, aby usunąć zachęty do dołączania do dużych gildii w celu uzyskania nagród i aby korzyści gildii były bardziej dostępne poprzez proste członkostwo w gildii. Usunięto niektóre korzyści, takie jak „Przepływ środków pieniężnych”, aby zachęcić graczy do nawiązywania kontaktów interpersonalnych w gildii.

Szybsze tempo aktualizacji zawartości w Cataclysm Classic

Tempo aktualizacji zawartości zostało przyspieszone o około 50%, a zmiany w punktach Waleczności i Podboju miały zrekompensować krótsze sezony na Arenie. Treść zostanie dostosowana na podstawie opinii graczy, aby poprawki pozostały istotne i interesujące.

Zmiany te mają na celu utrzymanie równowagi pomiędzy spójnością klasycznej rozgrywki a poprawą jakości życia graczy.

Źródło: www.bing.com