Twórcy WoW wycofują kontrowersyjne zmiany sezonu po tym, jak gracze uznali grę za „martwą”

Ogromna poprawka dla World of Warcraft Classic

14 grudnia Blizzard wydał dużą łatkę na sezon odkryć World of Warcraft Classic Discovery, mającą na celu rozwiązanie powtarzających się problemów z nakładkami w grze, co niestety spowodowało, że świat stał się pusty. Na szczęście twórcy wycofali część zmian. W poście na forum z 17 grudnia główny producent gry, Josh „Aggrend” Greenfield, ogłosił, że ponownie włączono system automatycznego usuwania nakładek. Zasadniczo oznacza to, że warstwy, które pojawiały się i znikały dynamicznie, w zależności od liczby aktywnych graczy na danym serwerze, są ponownie aktywne.

Problemy z nakładką

Po naprawieniu warstwy pozostały aktywne rano, nawet jeśli nie było wielu graczy. Więcej warstw oznaczało, że gracze byli rozproszeni, a świat wydawał się martwy, jak rozszerzenie pod koniec cyklu. Ta początkowa zmiana nie została przyjęta lekko, ponieważ gracze wielokrotnie narzekali w postach na subreddicie Classic WoW, że zmiany w nakładce pozostawiły świat pusty, a nawet martwy.

„Zauważyłem to wczoraj. To było jak miasto duchów. Mieliśmy co najmniej 10 pieluch. Wygląda na to, że mogli zachować wszystko bez zmian i po prostu zmniejszyć liczbę pieluch o połowę. Miło było jednak znaleźć mnóstwo żył rudy. Jednak rolnictwo na Wschodnich Ziemiach Plagi jako Horda było nieco rozczarowujące bez Sojuszu, który zasadzał mnie co 3 sekundy” – powiedziała BadSanna

Wrócić do normalności

Na szczęście świat powróci do swojego dawnego wyglądu: żywy i wypełniony graczami na każdym rogu, szczególnie w Cienistej Dolinie podczas wydarzenia PvP. Nakładka ma charakter globalny, nie ogranicza się do jednej strefy i dlatego wywarła tak duży wpływ na rozgrywkę.Blizzard, a zwłaszcza Aggrend, uważnie słucha opinii graczy i w przyszłości możemy spodziewać się jeszcze większej liczby podobnych zmian.

Źródło: www.bing.com