Blizzard oficjalnie ogłosił World of Warcraft: Dragonflightpierwsza duża łatka zawartości – aktualizacja 10.1, Embers of Neltharion, wraz z wiadomością, że kolejna pomniejsza aktualizacja, 10.0.7, Return to the Forbidden Reach, pojawi się bardzo szybko, 21 marca.
Oba ogłoszenia są kontynuowane Świat Warcraftaszokująco szybki rytm treści Smocze stadomile widziana niespodzianka po kilkumiesięcznym braku zawartości w ostatnich rozszerzeniach. Smocze stado jest najlepszy Świat Warcrafta czuł od lat. Jeśli odświeżona gra końcowa, nowa metoda przemierzania świata i zaktualizowany system rzemiosła nie wystarczyły, Blizzardowi udało się wypełnić po brzegi nowy, bogaty kontynent satysfakcjonującą zawartością i fabułą do zgłębienia.
Teraz, w Embers of Neltharion pojawi się cała masa nowych funkcji – w tym kolejny najazd, świeża rotacja lochów Mythic+, ogromna nowa podziemna strefa wypełniona zadaniami do wykonania i stworzeniami do maczugi oraz mnóstwo nowej wiedzy o smokach Azeroth i ich konflikt z nikczemnymi Wcieleniami – czy Blizzardowi uda się dotrzymać kroku Świat Warcraftaobiecujące odrodzenie w wersji 10.1?
Zagłębiając się w głębokie głębiny
Prawdopodobnie najlepszy aspekt Smocze stado jak dotąd jego zawartość światowa płynnie powiązała się z rozgrywką sezonu 1. Latanie po świecie, wypełnianie zadań światowych, poszukiwanie skarbów lub branie udziału w ucztach społeczności i Wielkich łowach podczas oczekiwania na utworzenie grupy Mythic+ jest tak proste.
Łączność Smoczych Wysp i szybkość jazdy na smokach oznacza, że zawsze możesz szybko przejść do następnego celu. Ale w patchu 10.1 zagłębiamy się głęboko pod wyspami, do ogromnej Jaskini Zaralek, zupełnie nowego lądu z trzema odrębnymi biomami. Byłem ciekawy, czy ten nowy, możliwy do eksploracji region zakłóci płynność rozgrywki, nad udoskonaleniem której twórcy tak ciężko pracowali.
„Coś, o czym dużo rozmawialiśmy na początku Smocze stado celowo sprawiał, że otwarty świat bardziej przypominał żywy, oddychający świat, z mnóstwem wydarzeń publicznych, w których ludzie mogli się zaangażować” — mówi zastępca dyrektora gry, Morgan Day — „Kiedy rozmawialiśmy o Embers of Neltharion i Jaskini Zaralek, naprawdę skupił się na tym, jak to doświadczenie powinno wyglądać, pytając, jaki procent czasu powinieneś tam spędzić”.
Wniosek był taki, że chociaż nowy region będzie pełen nowych aktywności – w tym nowej frakcji do zaprzyjaźnienia się w kretopodobnym Niffen, aktywności pobocznych, takich jak wyścigi ślimaków z skalistym Drogbarem oraz kampania fabularna skupiająca się na Wcielonych i mroczna historia Neltharionu i Czarnego Stada Smoków – istniejące strefy na pozostałych Smoczych Wyspach też będą miały trochę miłości.
„Bazując na wielu opiniach graczy, naprawdę chcieliśmy się upewnić, że nadal będziecie chcieli przebywać w tych strefach, które Smocze stado wystartował z. Są epickie, są takie piękne i czuliśmy, że jest jeszcze więcej treści, które moglibyśmy dodać do tych przestrzeni” — mówi Day.
Ognisty wcielony protosmok Fyrakk, główny antagonista patcha, będzie przeprowadzał ataki na Smocze stadoIstniejące strefy, które kiedyś były zasilane z basenów lawy Jaskini Zaralek, a także wiele wydarzeń publicznych na całym świecie, również otrzymają aktualizację, zarówno wewnątrz, jak i poza jaskinią. Cała oddzielna kampania fabularna będzie również przedstawiać Niebieskie stado smoków na powierzchni Smoczych Wysp.
Ale z pewnością zupełnie nowa strefa zakłóci te zawsze tak dokładnie odwzorowane połączone lądy, w które tak ładnie się wpasowują Smocze stadopętla rozgrywki? Według Day, zespół już to omówił: „Mimo że jest to podziemna jaskinia, nowa strefa jest w rzeczywistości ciągłą przestrzenią, do której można latać z wielu miejsc na Smoczych Wyspach. Możesz polecieć prosto do Jaskini Zaralek na swoim smoczym wierzchowcu bez żadnych belek ładunkowych. Chcieliśmy się upewnić, że będzie to dodatek do już istniejących Smoczych Wysp, a nie coś, co je zastąpi”.
Będziemy szybować między stalaktytami i kryształowymi jaskiniami na naszych smokach, zbierając smocze glify, aby wzmocnić nasze umiejętności jazdy na smokach dzięki nowym umiejętnościom, a nawet odkrywać zupełnie nowego skradającego się wężowego smoka do ujeżdżania.
Odkrywanie wiedzy o smokach
Historia w tym rozszerzeniu w porównaniu do Świat WarcraftaNajnowsza historia wyraźnie poszła w innym kierunku. Smocze stado nadal ma zwykłą, dużą, złą grupę wrogów, z tradycyjnym niebezpieczeństwem pantomimy, ale pojawiło się również odświeżające, odnowione skupienie się na samym świecie. Poczucie eksploracji, opowiadania historii mniejszych postaci i budowania wiedzy o Smoczych Wyspach, zamiast pośpiesznego przeskakiwania między potężnymi, często wstrząsającymi bitami historii. Blizzard stanowczo stwierdził, że będzie to kontynuowane w wersji 10.1.
Gracze w przeszłości ubolewali nad bramkami czasowymi Świat Warcrafta, zwłaszcza w odniesieniu do treści fabularnych. Czekanie tygodnia na odblokowanie kolejnego małego rozdziału rozwijającej się historii często odbierało jej zaangażowanie. Zaktualizowany system Renown – nowatorskie podejście do Świat Warcraftagrind reputacji – pozwolił Blizzardowi na wykonanie niektórych zadań za reputacją, więc te winiety fabularne nie tylko są ładnie rozłożone w całym cyklu aktualizacji, ale także pozwalają graczom wybrać frakcję, o której chcą usłyszeć więcej. Czy to będzie kontynuowane w 10.1?
„Próbowaliśmy czegoś nowego, gdy Sława odblokowywała różne rozdziały zadań w Shadowlands, ale posiadanie wielu ścieżek Sławy w Dragonflight sprawiało wrażenie, jakby dawało graczom dużo większą kontrolę nad tym, jak chcieli angażować się w różne grupy i jakie nagrody otrzymywali za to” mówi reżyser narracji Steve Danuser.
„Mamy nowy utwór Renown w Zaralek z Niffinem – tymi uroczymi, małymi kretami, którzy są mali, ale potężni, z żądnym przygód duchem zamkniętym w tych małych ciałach z wielkim gigantycznym schnozem. Ale dzięki tej aktualizacji będziemy mieć trochę treści, które będą się pojawiać co tydzień. Częściowo wynika to z faktu, że w miarę odblokowywania rajdu potrzebujesz pewnej zawartości, aby nadać temu kontekst, sensowne jest ustalenie czasu, a nie skupianie się na czymś, co robi gracz. Staramy się podejmować decyzje, które najlepiej pasują do klimatu aktualizacji, a właściwa kadencja może być inna dla łatki niż dla całego rozszerzenia”.
O niebieskich i czarnych stadach smoków usłyszymy najwięcej w patchu 10.1 – z historią otaczającą nowy najazd Aberrus, Shadowed Crucible skupił się na tym, jak dawny aspekt czarnych smoków, Neltharion, wypadł z łaski, wraz z wyposażeniem o tematyce czarnej estetyka smoka – ale Danuser chciał podkreślić, że inne stada, a nawet frakcje smoków nieuwzględnione w pięciu chromatycznych grupach stojących na czele rozszerzenia, będą cieszyć się miłością przez resztę rozszerzenia.
Smocze stado jest jak dotąd hitem wśród graczy, aw 10.1 Blizzard wydaje się być chętny do zdobycia jeszcze większej przychylności zaskakującym ogłoszeniem, że gildie międzyfrakcyjne zostaną uruchomione pierwszego dnia nowej łatki. Poza kolejnymi aktualizacjami interfejsu użytkownika i zobowiązaniem do uważnego przyjrzenia się, jak afiksy wpływają na rotację Mythic+ w sezonie 2, zespół wygląda na to, że jest na dobrej drodze do uczynienia z tego dodatku czegoś w rodzaju momentu renesansu dla Świat Warcrafta. Miejmy nadzieję, że nowe funkcje wersji 10.1 przyczynią się do i tak już odświeżającego odrodzenia Warcrafta.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64108c42eba44dbda3b35386f2d3651c&url=https%3A%2F%2Fwww.techradar.com%2Ffeatures%2Fworld-of-warcraft-dragonflight-devs-and-said-theres-still-more-we-could-be-adding&c=14301435798445556219&mkt=fr-fr