Nowe funkcje w World of Warcraft
Po ogłoszeniach ogłoszonych na BlizzConie 2023 dwóch głównych liderów rozwoju World of Warcraft odpowiedziało na pytania społeczności podczas nagranej wcześniej sesji pytań i odpowiedzi. Poruszali takie tematy, jak przejście pomiędzy Dragonflight a nadchodzącym rozszerzeniem The War Within. Dyrektor gry Ion Hazzikostas i zastępca dyrektora gry Morgan Day potwierdzili, że przed zakończeniem Dragonflight zaplanowane zostaną co najmniej trzy aktualizacje WoW.
Aktualizacje te będą prawdopodobnie skupiać się na ulepszeniach jakości życia, które udoskonalą krajobraz gry przed premierą The War Within. Jedna z tych aktualizacji obejmie ostatni sezon zawartości PvE i PvP Dragonflight, który podobnie jak najnowszy sezon Shadowlands zaspokoi potrzeby graczy w zakresie planowanych rajdów i kolejnej aktualizacji trybu Mythic+.
Wojna w ramach kontrowersji związanych z wczesnym dostępem
Hazzikostas odniósł się także do najbardziej kontrowersyjnej decyzji dotyczącej The War Within, a mianowicie trzydniowego okresu wczesnego dostępu dla graczy, którzy zamówią w przedsprzedaży najdroższą edycję dodatku. Chociaż posunięcie to zostało źle przyjęte przez społeczność, dyrektor WoW bronił tego wyboru, nazywając go po prostu „wyrównywaniem przewagi”. Twórcy potwierdzili, że w okresie wczesnego dostępu gracze nie będą mieli dostępu do mitycznych lochów, cotygodniowych zadań i łupów wysokiego poziomu sprzed najazdu.
Możliwe, że gracze, którzy zamówią The War Within Epic Edition w przedsprzedaży, osiągną maksymalny poziom, zanim dodatek będzie dostępny dla reszty graczy, co da im pierwszeństwo w dostępie do zawartości końcowej. To sprawia, że Epic Edition jest koniecznością masz, jeśli chcesz być jedną z pierwszych osób, które rozpoczną grę w zawartość końcową gry The War Within.
„Celem jest upewnienie się, że do pierwszego sezonu, jeśli będziesz mieć dwóch graczy o podobnym stylu gry obok siebie i jeden miał wcześniejszy dostęp, a drugi nie, nie będziesz wiedział: „Naprawdę nie mogę stwierdzić, który jest który jeśli chodzi o każdy aspekt rywalizacji w grze, który ma znaczenie” – powiedział Hazzikostas. „Chcemy dodawać wartość tam, gdzie to możliwe, ale także wdrażać ją i zarządzać nią ostrożnie, tak aby było to sprawiedliwe. »
Inne ważne wiadomości
Twórcy potwierdzili również, że gra ulegnie kolejnemu „zmniejszeniu statystyk” w rozszerzeniu następującym po The War Within, Midnight. W WoW spadek statystyk ma miejsce, gdy obrażenia i wartości leczenia zadawane przez twoje postacie (i wrogów) stają się zbyt wysokie, a wszystkie twoje statystyki muszą zostać obniżone do niższej wartości, aby ułatwić zarządzanie informacjami liczbowymi w grze.
Inne kwestie wspomniane podczas tej sesji pytań i odpowiedzi obejmują kontynuację Punktu Handlowego w następnym rozszerzeniu, a także potwierdzenie, że przyszłe rozszerzenia Worldsoul Saga będą nadal zawierać tę samą ilość treści, nawet przy szybszej premierze na czele. Premiera WoW’s The War Within jest obecnie zaplanowana na jesień 2024 r., natomiast najnowsza duża aktualizacja Dragonflight, łatka 10.2, została wydana na początku tego tygodnia.
Źródło: dotesports.com