WoW Tokens: porażka eksperymentu klasycznego – Den of Geek

WoW Tokens: porażka eksperymentu klasycznego

Coraz więcej ludzi, którzy utknęli z WoW klasyka zwróciło się do sprzedawców złota. Kupowanie złota było często postrzegane jako najskuteczniejszy sposób, aby nadążyć za tymi zwiększonymi wymaganiami, niech diabli wiedzą o ryzyku. Złoto kupiło ci lepszy sprzęt, więcej zasobów i uratowało cię od czasami presji społecznej, która towarzyszyła graniu w tę grę.

Nawet w tych bardziej casualowych Gniew Króla Lisza gildii, z którą ostatnio najeżdżałem, kupowanie złota było po prostu postrzegane jako kolejny sposób na zwiększenie wydajności.

Wielu z tych, którzy kupili złoto, nie próbowało szkodzić innym. Chcieli po prostu ułatwić sobie życie w grze, która nagle stała się bardziej wymagająca. Jednak sam akt zakupu złota wkrótce poszerzył i tak już zauważalną przepaść między „posiadającymi” a „nieposiadającymi”, która w naturalny sposób została utworzona przez oczekiwania społeczności i wymagania, które im towarzyszą.

Chociaż Wow można było doświadczać i cieszyć się nią w wielu krokach, zakorzenił się pomysł, że trzeba wyczyścić zawartość tak szybko i skutecznie, jak to możliwe, aby właściwie doświadczyć gry. Dlatego wprowadzenie Tokenów do Klasyczny czuje taką porażkę.

Na tak wiele sposobów żetony reprezentują wiele rzeczy, które poszły nie tak w grze. To zapotrzebowanie na więcej i więcej, które skłoniło tak wielu graczy do kupowania złota, zainspirowało teraz Klasyczny zespół do podjęcia decyzji Detal Wow zespół stworzony przed laty. To przyznanie się do porażki w sposobie, w jaki podstawowe zasady projektowania gry zostały zepsute i naruszone.

Nie pomaga to, że przyznanie się jest opakowane w pakiet, który nieuchronnie sprawi, że firma przyznająca się do porażki będzie miała jeszcze więcej pieniędzy. Więc kto jest winny? Cóż, Blizzard jest oczywistym winowajcą.

Klasyczna społeczność

W każdym razie wielu członków tzw Klasyczny społeczność szybko zrzuciła większość winy na Blizzarda. Trudno zarzucić im logikę. Od jakiegoś czasu było to jasne Klasyczny potrzebował (i zasłużył) na więcej uwagi, niż dał mu Blizzard.

Były spory co do tego, jak ta opieka powinna wyglądać (grupy „bez zmian”, „niektóre zmiany” i „wiele zmian” były w ciągłym konflikcie), ale odpowiedzią na te krzyki zbyt często było nic nie robić lub bardzo mały.

Masz to przeczucie WoW klasyka był naprawdę postrzegany jako sposób na czerpanie korzyści ze starej gry, przy jednoczesnym wczesnym ustaleniu, że duch całej sprawy wymagał od Blizzarda niewielkiego wysiłku.

Żetony w grze

Jednak jedną z najbardziej znaczących zmian firmy w grze od dłuższego czasu jest wprowadzenie tych żetonów. Klasyczny zasługiwała na lepszy długoterminowy plan niż to, co dostała.

Jednak część winy musi spoczywać na niektórych Wownajbardziej toksycznych graczy. W końcu większość gier MMORPG jest z natury czymś w rodzaju eksperymentu społecznego. W tym przypadku ci, którzy najczęściej i najgłośniej płakali, aby wszyscy grali w grę w określony sposób, najwyraźniej mieli ostatnie słowo.

Pamiętaj, że wielu przyzwoitych płatników przez długi czas buntowało się przeciwko surowym wymogom optymalizacji, które często inspirowały ludzi do kupowania złota. Częściej jednak apel o to, by stać się trochę lepszym o wiele szybciej, był zbyt silny, by go pokonać.

Co dalej dla WoW Classic?

Jednak w przypadku gry opartej na idei przywrócenia rzeczy do stanu poprzedniego, przyspieszone wprowadzenie Żetonów należy postrzegać jako ostateczną porażkę tej misji.

Teraz ci, którzy myślą o próbie dotrzymania kroku WoW klasyka doświadczenie w sposób, który był pierwotnie zamierzony (i często najbardziej wyjątkowy), jest zmuszany do poczucia się jeszcze większym głupcem zarówno przez twórców gry, jak i przez graczy.

Klasyczny będzie trwać. Nadchodzące dodanie „hardkorowych” serwerów już generuje sporo szumu, nadal możesz pozostać przy czysto waniliowych serwerach gry (które na razie pozostają wolne od Tokenów), a Blizzard nieuchronnie znajdzie jakiś sposób na kontynuację gry po Gniew Króla Lisza rozbudowa jest zakończona.

Jednak w przypadku gry klasycznej, wprowadzenie Tokenów jest ostateczną porażką. To przyznanie się do porażki w sposobie, w jaki podstawowe zasady projektowania gry zostały zepsute i naruszone.

Źródło: Den of Geek.