World of Warcraft Patch 11.1.5 zostanie wydany w przyszłym tygodniu, budzi obawy wśród graczy z powodu braku szczegółów dotyczących „Dinar”, waluty, której celem jest zaradzenie pecha związanego z kroplami łupów. W oczekiwaniu na wyjaśnienia od Blizzarda na temat tego długiego wokalonego systemu pojawiają się sugestie, aby zagwarantować lepsze wrażenia z gier, szczególnie dla nalotów i lochów.
Powrót Dinar: oczekiwania i frustracje
Blizzard od dawna rozważa różne rozwiązania, które zrekompensowały pech powiązany z kroplami łupów w World of Warcraft. Ten system szczególnie zainteresowany gracze, szczególnie podczas najnowszych aktualizacji rozszerzeń. W przeszłości, podobnie jak podczas rozszerzenia Shadowlands, gracze mieli okazję wygrać tokeny, zwane zagadkowym kartelem Dinar, eliminując bossów w nalotach. Tokeny te można następnie wymienić na pożądane obiekty rajdowe.
Dzięki obecnemu rozszerzeniu Dragonflight Blizzard obiecał powrót podobnego systemu zwanego rozbijającymi chipsami karteli. Jednak żetony te zostały usunięte z nagród dostępnych podczas nowych zadań reputacji powiązanych z nalotami, pozostawiając graczy niepewności co do ich przyszłego przejęcia.
Propozycja poprawy doświadczenia graczy
W tym kontekście pojawiają się sugestie w celu ulepszenia systemu i zapewnienia ochrony przed pechem. Pomysł szczególnie przemawia do członków społeczności, w tym redaktora przewodników dla oblodzonych żył. Proponuje dodanie nowej funkcji asystentowi sprzedawcy w Great Vault, umożliwiając graczom wydawanie tokenów na zakup obiektu, który miałby zdolność do poprawy poziomu przedmiotu, od jednej trudności do drugiej.
Ta opcja byłaby równowagą między wymaganiami gry a możliwością zwiększenia progresji. Na przykład gracz może zdobyć obiekt nalotu na niższym poziomie i ulepszyć go dzięki temu elementowi, unikając frustracji związanej z koniecznością biegania po określonych łupach z minimalnym prawdopodobieństwem sukcesu.
Zalety zoptymalizowanego systemu
Wdrożenie takiego systemu miałoby kilka zalet. Po pierwsze, zachęcałoby graczy do dalszego wykonywania różnych treści, czy to podczas RAID, Dungeon czy Solo Adventures. Następnie pozwoliłoby to wszystkim graczom, czy to najeźdźcom, czy golowi, cieszyć się znacznie mniej frustrującym wrażenia z łupów.
Wreszcie wykorzystałby technologię zintegrowaną z grą, unikając potrzeby przeprogramowania systemów za pomocą każdej aktualizacji.
Krótko mówiąc, podczas gdy społeczność niecierpliwie czeka na więcej informacji na temat Dinar w łatce 11.1.5, sugestie te mogą być krokiem w kierunku bardziej sprawiedliwego i wzbogacającego wrażenia z gry. Gracze mają nadzieję, że Blizzard weźmie pod uwagę te pomysły, aby poprawić swoje wrażenia z łupów.
Odczyty: 0