Sezon Discovery WoW prawie tak popularny jak Dragonflight

Sezon Odkryć: powrót do podstaw dla graczy WoW

Sezon odkryć w World of Warcraft Classic wywołuje zamieszanie w społeczności graczy, sprowadzając wielu doświadczonych graczy WoW z powrotem do przełomowej gry MMO. Jego sukces był już ewidentny, ale teraz potwierdzono, że SoD to drugi najpopularniejszy serwer WoW, zaraz za rozszerzeniem Dragonflight.

Ankieta została opublikowana przez World of Warcraft na YouTube 15 grudnia i w chwili pisania tego tekstu wzięło w niej udział ponad 65 000 graczy. Twórcy zadali proste pytanie: „Jak ci się teraz gra w WoW?” „, a większość graczy wybiera Dragonflight lub SoD. Jeśli chodzi o wartości procentowe, 47% graczy stwierdziło, że woli Dragonflight, najnowsze rozszerzenie WoW, ale zaskakujące 41% stwierdziło, że aktywnie współpracuje z SoD, pokazując, jak bardzo ludzie uwielbiają oldschoolowy klimat oferowany przez ten klasyczny spin-off. Dziewięć i cztery procent graczy stwierdziło, że gra odpowiednio w klasykę i hardkor.

Rosnąca popularność Sezonu Odkryć

Sezon Odkryć dodaje runy definiujące budowę, które zostały docenione przez graczy klasycznych. WoW Season of Discovery ukazał się 30 listopada, nieco ponad dwa tygodnie przed napisaniem tego artykułu i to niewiarygodne, że udało mu się już przyciągnąć prawie połowę bazy graczy WoW. Dla porównania, Dragonflight został wydany ponad rok temu i nawet połowa graczy WoW nie korzysta z niego jako z preferowanego trybu gry.

Dyskusja na temat World of Warcraft i ewolucji gry była zawsze ożywiona, szczególnie w przypadku konkretnych rozszerzeń wydanych po Wrath of the Lich King (często uznawanych za najlepsze rozszerzenie WoW, chociaż jest to przedmiotem dyskusji). Vanilla WoW zawsze był uważany za swego rodzaju „złoty wiek”. Obecni gracze nadal w to wierzą, biorąc pod uwagę ilość czasu spędzanego na graniu w Sezon Odkryć.

Dlaczego Sezon Odkryć?

Ale dlaczego Sezon Odkryć? Jeśli nie wiesz, jest to progresywna gra WoW Classic, która z czasem stopniowo zwiększa maksymalny poziom, zaczynając od 25. Dodaje także system run; nie ma wierzchowców, nie ma portali dla magów, tylko czarnoksiężnicy mogą przyzywać graczy i tak dalej. Jest to ucieleśnienie prawdziwego, oldschoolowego, ograniczonego World of Warcraft, w którym dorastało wiele osób – a wszędzie pojawiają się już ikoniczne historie. Choć może to zabrzmieć ironicznie, że gra musiała cofnąć się w czasie, aby się rozwijać, Sezon Odkryć jest naprawdę rzadkim sukcesem Blizzarda w nieustannym strumieniu niepowodzeń World of Warcraft, czego dowodem są liczby.

Źródło: www.bing.com