Runy Fazy 2 Sezonu Odkryć WoW

Nowa faza odkrywania World of Warcraft Classic

Faza 2 Sezonu Odkryć World of Warcraft Classic przenosi graczy z poziomu 25 na poziom 40, a także otwiera nowe runy klasowe, które dają wszystkim graczom WoW Classic SoD nowe możliwości do eksperymentowania.

Te runy pochodzą z kombinacji potworów, spawnów naziemnych i zadań. Po zebraniu działają w taki sam sposób jak zaklęcia, aby je aktywować, musisz zastosować runę w odpowiednim slocie wyposażenia. Niektóre runy będą rozpoznawalnymi zaklęciami, inne zaś będą nowe.

Runy Druida

Oto runy druida dla fazy 2 WoW Classic:

Runy pasa: Szał w postaci Niedźwiedzia i Kota, Zaćmienie w formie Pathfindera i Pielęgnacja w celu leczenia.

Runy startowe: Marzenie na jawie w formie Pathfindera lub do leczenia, Król Dżungli w formie Kota i Instynkt Przetrwania w formie Niedźwiedzia lub Kota.

Runy karwasze: wykwity do leczenia i wzmocniona szaleńcza regeneracja dla wszystkich form.

Runy Hełmu: Gwałtowne Wiatry dla Skautów, Rany dla Kota/Niedźwiedzia i Ulepszona Kora jako redukcja obrażeń dla sojuszników.

Runy Łowcy

Oto runy łowcy dla Fazy 2 WoW Classic:

Runy pasa: Należą do nich Aspekt Żmii, Ujawnij słabość, Specjalista od walki w zwarciu i Uspokajający strzał.

Runy buta: Oburęczna specjalizacja w zakresie obrażeń w walce wręcz, Dynamizm w regeneracji many i Miotacz Pułapek.

Runy karwaszowe: Strzał Koncentracyjny lub TNT, które ulepszają bomby i pułapki.

Runy Maga

Oto runy magów dla Fazy 2 WoW Classic:

Runy do pasa: Zaklęcia Lodowy Pocisk i Seria Przerwań. Projectile Barrage, który zmniejsza czas trwania i koszt many Arcane Missiles, ale nie zmniejsza obrażeń, oraz Cold Spell, zaklęcie zadające obrażenia ze spowolnieniem.

Runy startowe: Zamrożenie Mózgu, Leczenie Chronostatycznej Ochrony i Promień Czaszki, który może cię zabić, jeśli użyjesz go zbyt często.

Runy karwaszy: Ruch i Pancerz Magmy.

Runy Hełmu: Ogłuszenie Głębokiego Zamrożenia lub Anomalia Czasowa, która chroni członków grupy Runy Buta: Moc zaklęć, która zwiększa premię do obrażeń przy trafieniach krytycznych.

Runy Paladyna

Oto runy paladyna dla fazy 2 WoW Classic:

Runy pasa: Oświecone Osądy, które zwiększają zasięg do 30 jardów i dodają trafienie zaklęciem, Napływ Światła zwiększający obrażenia Szoku Światła oraz Płaszcz Światła, który zapewnia moc zaklęć przy atakach w zwarciu.

Runy butów: Shielded by Light do regeneracji many, Holy Shield do leczenia i Art of War, które powodują trafienia krytyczne w walce wręcz, skracając czas odnowienia obrażeń zaklęć.

Runy karwaszy: Ulepszony Młot Gniewu i Moc Oczyszczająca, które ulepszają Święty Gniew i Egzorcyzm.

Runy Hełmu: Fanatyzm, który poprawia krytyczność świętych zaklęć, Ulepszone Sanktuarium, które poprawia Błogosławieństwo Sanktuarium, Łaska Światła, która poprawia Święte Światło i Gniew Światła, która poprawia obrażenia zaklęć.

Runy Kapłańskie

Oto runy kapłana dla fazy 2 WoW Classic:

Runy paska: Wzmocniona Odnowa, Wybuch Umysłu lub Odnowiona Nadzieja, które poprawiają leczenie celów chronionych tarczą.

Runy do butów: Rozproszenie, Usunięcie Bólu lub Duch Odkupiciela, które dodają Ducha Odkupienia bez umierania.

Runy karwaszowe: Rozpacz, która powoduje, że zaklęcia zadające obrażenia zadają obrażenia krytyczne w czasie, Fala Światła, która poprawia zaklęcia po rzuceniu krytycznym lub Strefa Pustki, obszar działania na ziemi.

Runy Hełmu: Boska Egida, która chroni przed leczeniem krytycznym, oraz Cień.

Runy złodzieja

Oto runy złodzieja dla fazy 2 WoW Classic:

Runy do paska: Zatruty nóż; atak prawą ręką, Krok w Cień lub Rzut Shurikenem.

Runy startowe: Mistrz subtelności zapewniający dodatkowe obrażenia w ukryciu lub Delikatna pułapka, poprawiająca Okaleczenie.

Runy Hełmu: Siła Bojowa lub Skoncentrowane Ataki, które zwiększają energię, lub Złodziej wśród Złodziei, które dają punkty combo, gdy członkowie drużyny zadają trafienia krytyczne.

Runa rozruchu: Przyjmuj trafienia, które zapewniają zdrowie podczas uników lub parowania.

Runy Szamana

Oto runy szamana dla fazy 2 WoW Classic:

Runy pasa: Nova Ognia, Broń Maelstrom lub Przypływ Mocy, które powodują resetowanie znaczników Uderzenia Płomienia i wzmacniają inne zaklęcia zadające obrażenia.

Runy startowe: Przebudzenie Przodków, duch przodków, który leczy, Totem Lure lub Duch Alfa, aby zwiększyć zagrożenie.

Runa na skrzynię: Mistrzostwo dwuręczne, które zapewnia prędkość ataku dwuręcznego.

Runy Czarnoksiężnika

Oto runy czarnoksiężnika dla Fazy 2 WoW Classic:

Runy paska: Grimoire of Synergy, który sprawia, że ​​obrażenia demonów zwiększają twoje obrażenia i odwrotnie, Inwokacja, która sprawia, że ​​w ostatniej chwili zaklęcia DoT odświeżają się, zadając obrażenia, oraz Cień i Płomień, które wzmacniają te typy obrażeń.

Runy buta: Taniec Zboczeńca, który zapewnia leczenie i unik many dla ciebie i twojego demona, Demoniczna Wiedza, która zwiększa obrażenia i leczenie, oraz Płomień Cienia.

Runy karwaszy: Aura Ofiarowania, Przywołanie Strażnika Zagłady i Niestabilne Utrapienie.

Runy Hełmu: Pooddech i Pandemia.

Runy Wojownika

Oto runy wojownika dla Fazy 2 WoW Classic:

Runy do paska: Przypływ Krwi dla Broni, Skupiony Szał dla wszystkich specjalizacji i Precyzyjne wyczucie czasu dla umiejętności Gromu.

Runy rozruchowe: Wściekła Regeneracja dla Furii, Interwencja dla wszystkich specjalizacji i Okrzyk Mobilizacyjny zapewniający tymczasowe zdrowie wszystkim członkom drużyny.

Runa spodni: Okrzyk polecenia, aby dodać wytrzymałość wszystkim członkom grupy.

Runy karwaszy: Szał dla wszystkich specyfikacji, Miecz i Tarcza dla Ochrony lub Zespół Demolicji dla Furii.

Runy Hełmu: Mistrzostwo Tarczy dla Ochrony, Żądza Krwi dla Broni lub Czujność dla Tankowania.

Będziemy dodawać lokalizacje wszystkich tych run do tej listy, gdy tylko zostaną odkryte w grze. Udanego polowania!

Źródło: www.yahoo.com