Rextroy Talks: Porzucone funkcje World of Warcraft



Dzisiaj przyjrzymy się niektórym oldschoolowym funkcjom World of Warcraft, które zostały usunięte lub porzucone.

Nadszedł czas, abyśmy spojrzeli wstecz, na kilka zabawnych funkcji, które niestety zostały usunięte. Większość społeczności prawie nie wie o istnieniu tych funkcji!

1: Obrona świata
World Defense to NIESAMOWITA funkcja, która istniała w tamtych czasach (wierzę, że aż do Legionu), jest to w zasadzie obrona lokalna, ale zamiast tego obejmie całą grę. Więc będziesz wiedział, kiedy jakikolwiek przyjazny NPC został zaatakowany przez wrogą frakcję.

Zaczął nie działać po dodaniu shardingu, ponieważ zwykle zgłaszał ataki na miejsca, ale zanim tam dotarłeś, był już na innym shardie.

Skończyło się na całkowitym usunięciu, zamiast naprawiania.

Wiele światowych gildii PvP, a także graczy fabularnych, na pewno chciałoby, aby ta funkcja powróciła! Dzięki temu świat w grze byłby bardziej żywy. Dobrą wiadomością jest jednak to, że nadal działa w klasycznym WoW, a jeśli osiągniesz 11 pozycję, możesz nawet rozmawiać na kanale!

2: Koloseum w Highmaul
Koloseum Highmaul było świetną funkcją w WoD. Była to darmowa lokacja dla wszystkich instancji, do której można było uzyskać dostęp, jeśli w swoim Garnizonie posiadało się Sanktuarium Gladiatora (poziom 3).

Zdobywałeś wspaniałe tytuły i zabawki, ale nie było to łatwe, ponieważ było wielu pretendentów.

Po WoD funkcja nadal działa. Ale prawie nikt nie ustawia się w kolejce, ponieważ nadal potrzebujesz sanktuarium gladiatorów. Niewiele osób grających o tym wie.

Byłoby wspaniale, gdyby zostało dodane jako bójka lub miałby łatwiejszy lub bardziej oczywisty sposób na ustawienie się w kolejce, aby zwiększyć udział.

3: Kiting
Szefowie kitingu i twardzi NPC byli fajną rzeczą w tamtych czasach. W Classic to wciąż gorący temat. Jednak możesz się zastanawiać, dlaczego nie robi się tego w handlu detalicznym?

Powodem jest to, że albo sharding, albo osobny limit został dodany, aby go ograniczyć. Wygląda na to, że nie możesz sprowadzić NPC daleko poza ich pierwotną strefę, nawet za pomocą Mind Control, Death Grip lub normalnego kitesurfingu.
Będą zmuszeni do zresetowania…

Byłoby wspaniale, gdyby można było naprawić ten problem, aby świat znów mógł być bardziej żywy i czuć się mniej… instancjonowany.

4: Stare Skarby

Kiedyś było wiele różnych przedmiotów, które można było zdobyć (w czasach klasycznych), takich jak Papal Fez, Chromatic Sword lub bibelot Tidal Charm.

Ale po Cataclysm, kiedy stary świat został zmieniony, wielu NPC, którzy upuszczali przedmioty, zostało usuniętych lub zmieniono ich poziomy.

To doprowadziło do tego, że nie można ich było zdobyć (lub NAPRAWDĘ rzadko). Jednym z przykładów jest Uldaman, w którym w TBC zmieniono nawet poziom lochów. Prowadzi to do tego, że niektóre przedmioty można zdobyć tylko z jednego źródła, starożytnej skrzyni skarbów na końcu lochu.

Ze współczynnikiem wypadania 0,01%, wymagającym średnio 10 000 przebiegów. Ludzie nie byli pewni, czy przedmioty są w ogóle dostępne!
Jednym z tych przedmiotów jest Kapelusz Górnika z Głębin.

W dzisiejszych czasach wiele starych przedmiotów może ponownie spaść, ale wiele z nich wciąż pozostaje tajemnicą. Nawet te, które mogą spaść, są dziś sprzedawane za miliony złota!

5: Na wojnie
Na wojnie to naprawdę fajna funkcja, która była używana częściej w dawnych czasach. Pozwala na wrogie nastawienie do frakcji, z którą zazwyczaj się przyjaźnisz, takiej jak frakcje goblinów lub Ravenholdt.

Pozwoliło to na zdobycie reputacji u niektórych frakcji, takich jak Krwawy Żagiel czy Syndykat. Reputacja Bloodsail jest wymagana dla prestiżowych tytułów, takich jak i .

Niestety ta funkcja nie jest już używana; nie możesz nawet atakować NPC, z którymi jesteś w stanie wojny, ponieważ z jakiegoś powodu nadal są dla ciebie przyjaźnie nastawieni.

Naprawdę chciałbym, aby zaktualizowali wiele z tych funkcji, które pomogłyby w zmniejszeniu liczby instancji w grze!





Źródło : https://www.wowhead.com/news=325447/rextroy-talks-abandoned-world-of-warcraft-features