Rewelacje na temat World of Warcraft: The War Within

Poznaj ekskluzywne spojrzenie na kolejne duże rozszerzenie do World of Warcraft: The War Within, epicką przygodę, która zapoczątkuje historię sagi Worldsoul. Zapowiedziane podczas ceremonii otwarcia BlizzCon 2023 przez słynnego Chrisa Metzena, to dziesiąte rozszerzenie gry MMORPG ukaże się w 2024 roku, a następnie Midnight i The Last Titan (daty premiery do ustalenia). Nie ujawniając intensywnego kinowego zwiastuna The War Within, różne panele wydarzenia szczegółowo omawiały, czego gracze mogą się spodziewać w momencie premiery.

Historia

World of Warcraft: The War Within zostało zaprezentowane poprzez kinową odsłonę, w której Anduin Wrynn i Thrall konfrontują się ze swoimi doświadczeniami w Krainach Cienia, przyciągniętymi wizjami z serca świata. Zmuszone do zbadania początków „Promiennej Pieśni”, inne ciemne siły również zostały wciągnięte w głębiny Azeroth wraz z powrotem Xal’atath. Uwolnione, Mroczne Imperium upadło, Starzy Bogowie nie żyją, a ich starożytna krew przepływa przez szczeliny świata. Xal’atath stara się stworzyć nowe dziedzictwo, pozyskując nerubiańską królową Annsurek i obiecując nową erę władzy dla królestwa. Nerubianie z Wewnętrznej Wojny nie są żołnierzami Króla Lisza, ale twierdzą Nerubian „takimi, jakimi byli kiedyś”. Jednakże Xal’atath zapewnił Nerubianom mroczną formę alchemicznej ewolucji, przekształcając ich w „nowy typ zaciekłego i przerażającego żołnierza”. » Blizzard określił The War Within jako początek nowej ery, której celem jest przygotowanie gruntu na dwadzieścia dodatkowych lat opowiadania historii, wykraczających poza trzy ogłoszone rozszerzenia.

Odwrócone ikony

World of Warcraft: The War Within oznacza powrót niektórych z „największych bohaterów Azeroth”, którzy zmagają się ze swoimi wizjami i osobistymi wyzwaniami. Postacie, które będą szeroko obecne w historii rozszerzenia, to Anduin Wrynn, Thrall, Magni Bronzebeard i Alleria Windrunner. Anduin będzie zmagał się ze swoją relacją ze Świętym Światłem, na którą nie czuje się już godzien, podczas gdy Thrall szuka połączenia z wizjami rozprzestrzeniającymi się po całym świecie i próbuje znaleźć swoje miejsce w Hordzie. Alleria Windrunner jest opisywana jako „centralna dla wydarzeń i tematów” rozszerzenia, wykorzystująca swoje umiejętności jako łowcy próżni do polowania na Xal’atath, tworząc „wyjątkową rywalizację”.

Nowe miejsca

Gracze nurkujący w World of Warcraft: The War Within mogą spodziewać się odkrycia zupełnie nowego subkontynentu, Khaz Algar, z czterema nowymi (głównie podziemnymi) strefami: Isle of Dorn, Ringing Depths, Hallowfall i Azj-Kahet. Khaz Algar położony jest pomiędzy Pandarią a Kalimdorem. Wyspa Dorn jest domem dla podziemnych istot, a gracze mogą spodziewać się spotkania w podziemnych głębinach Mówców Maszyn, a także licznych Koboldów dowodzonych przez Króla Świec. Hallowfall jest oświetlony przez gigantyczny kryształ pośrodku i jest domem dla frakcji fanatyków znanej jako Arathi. Ostatnia strefa, Azj-Kahet, jest górną stolicą społeczeństwa Nerubian. Gracze będą mogli latać na wierzchowcach pomiędzy strefami, płynnie przechodząc przez strefy podczas zejścia do Serca Azeroth. Wszystkie cztery obszary zostały ułożone jeden na drugim i zbudowane z myślą o dynamicznym locie.

Lochy i raidy

The War Within będzie zawierało osiem nowych lochów, w tym cztery lochy niższego poziomu i cztery lochy maksymalnego poziomu. Każdy obszar będzie zawierał lochy niższego poziomu i lochy maksymalnego poziomu. Pierwszym najazdem w tym rozszerzeniu jest Pałac Nerub’ara, najazd ośmiu bossów w Azj-Kahet, który będzie punktem kulminacyjnym historii z udziałem Imperium Nerubian, ich monarchy, królowej Ansurek i Xal’atath.

Nurkuje

Podczas szczegółowego panelu World of Warcraft dyrektor gry Ion Hazzikostas omówił wprowadzenie Dives, skalowalnych instancji światowych dla 1-5 graczy, które zostały porównane do lochów, rajdów i PvP graczy chcących skupić się na świecie zewnętrznym za pomocą „ bardziej ustrukturyzowane doświadczenie”. Nurkowania będą obejmować eksplorację, zagłębianie się w tajemnice i poszerzanie zawartości otwartego świata, a nie tylko wiązanie bossów w lochach. Obecnie zaplanowanych jest dwanaście nurkowań, których tematyka będzie dotyczyć nadchodzących obszarów w The War Within.

Nowa rasa sojusznicza: Ziemna

Ziemskie Krasnoludy to nowa rasa sprzymierzona pojawiająca się w World of Warcraft: The War Within. Gracze, którzy ukończą kampanię i ostatnie zadanie dodatku, będą mogli odblokować dostęp do Ziemskiej Rasy Sprzymierzonej, która może dołączyć albo do Hordy, albo do Przymierza.

Talenty Bohaterów

Nowe talenty bohaterów dla każdej specjalizacji klasowej pozwolą graczom rozwijać swoją postać dzięki „trwałym, niezależnym” drzewom talentów, które również nadadzą klimat fantazji klasowej, inspirowanej ikonicznymi archetypami z uniwersum Warcraft. System ten odblokuje się automatycznie na poziomie 71, z dodatkowym punktem talentu na każdym poziomie. Gdy gracze osiągną poziom 80, całe drzewo zostanie odblokowane.

Dynamiczny lot

Smoczy lot Dragonflight „na stałe” pojawi się w The War Within, a gracze będą mogli przełączać się między „dynamicznym lotem” a stylem latania wprowadzonym pierwotnie w The Burning Crusade. Dynamiczny lot będzie dostępny od początku rozszerzenia w Khaz Algar, a styl TBC zostanie odblokowany na maksymalnym poziomie pod koniec kampanii. Gracze będą mogli zbierać glify w Warzones, a Blizzard potwierdził, że glify przejdą w stan trwały. Jednakże niektóre umiejętności zebrane na Smoczych Wyspach mogą być ograniczone do jednego miejsca, ale podstawowe umiejętności, w tym zwiększona wytrzymałość, „będą częścią działania Dynamicznego Lotu i będą dostępne dla wszystkich w miarę postępów”. »

Bandy wojenne

Bandy to system, który będzie reprezentował wszystkie postacie na koncie BattleNet gracza, dzieląc się osiągnięciami, zasobami, sławą i reputacją pomiędzy wszystkimi…

Źródło: www.bing.com