Reklama Guild Wars 2 wyśmiewa przejażdżkę smokiem w WoW-u – „Po co czekać na przejażdżkę smokiem?”.


ArenaNet próbuje czegoś, co zachęci ludzi do swojej gry MMO: smoki. W szczególności żartobliwie mówiąc, że smoki z Guild War 2 są lepsze od World of Warcraft dzięki nowej, bezczelnej reklamie.

Chociaż nie wspomniano o World of Warcraft, jest dość oczywiste, że reklama mruga o dodatku Dragonflight. Krótki, 30-sekundowy klip przedstawia podniebnego wierzchowca w niezliczonej ilości różnych skórek wraz z gryfem, innym typem wierzchowca w grze, nasuwając pytanie: „Po co czekać z ujeżdżaniem smoka?” Trochę zarozumiałe pytanie, biorąc pod uwagę bramkowanie czasowe podczas faktycznego odblokowania drapacza chmur. To dość długa misja, której ukończenie zajmuje minimum cztery dni. Bardzo mało czasu na MMO, ale nadal wymaga przyzwoitej ilości poświęcenia i materiałów. Z drugiej strony, to nawet jeśli spełniasz warunki wstępne osiągnięcia maksymalnego poziomu i odblokowania całego 4. sezonu Living World. To dużo pracy.

if_you_havent_seen_it_gw2s_latest_ad_targeting z r/Guildwars2



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636d274312bd464e9767638aefc9ba04&url=https%3A%2F%2Fwww.pcgamer.com%2Fguild-wars-2-advert-pokes-fun-at-wows-dragonridingwhy-wait-to-ride-a-dragon%2F&c=12342237375086376819&mkt=fr-fr