Przywództwo w WoW Support Studio Proletariat nie uzna Unii dobrowolnie


Kierownictwo w firmie Proletariat, twórcy gry Spellbreak, która została przejęta przez Activision Blizzard w celu pomocy przy World of Warcraft, nie uzna dobrowolnie wysiłków związkowych pracowników. Zamiast tego kierownictwo złożyło wniosek o głosowanie związkowe za pośrednictwem Krajowej Rady ds. Stosunków Pracy.

Członkowie Proletariat utworzyli Proletariat Workers Alliance z pomocą Communication Workers of America w grudniu w odpowiedzi na przejęcie studia. W nowym poście na blogu kierownictwo Proletariatu określa się jako „pro-robotnicze”, wskazując, że nazwa studia wywodzi się z niezadowolenia, jakiego założyciele studia doświadczyli w innych miejscach w branży gier wideo. Przywództwo twierdzi, że wybór ubiegania się o wybory NLRB zamiast dobrowolnego uznania nowego związku pracowniczego jest bardziej sprawiedliwy i „pozwala pracownikom uzyskać wszystkie informacje i różne punkty widzenia”.

Członkowie Sojuszu Robotniczego Proletariatu nie zgadzają się. W oświadczeniu za pośrednictwem CWA, Proletariat Workers Alliance stwierdza, że ​​działania kierownictwa nie były „pro-pracownicze”, a zamiast tego wyszły „prosto z podręcznika niszczenia związków, używanego przez Activision i wielu innych”. Związek twierdzi, że ostatnie spotkanie „ratusza” w studiu było ewidentnie antyzwiązkowe i miało miejsce tego samego dnia, w którym ZeniMax Workers United ogłosiło, że ich związek został dobrowolnie uznany przez firmę macierzystą Microsoft.

„Możemy sami zdecydować, czy chcemy związku” – czytamy w oświadczeniu Sojuszu Robotniczego Proletariatu. „Nie potrzebujemy pomocy ze strony kierownictwa. Potrzebujemy – i zasługujemy – na szacunek i neutralność. Chcemy postępować właściwie przez nasz zespół i współpracować z kierownictwem bez sporów”.

Sojusz Pracowników Proletariatu jest daleki od pierwszego związku w Activision Blizzard, który musiał przejść przez NLRB, aby zostać uznanym. Pracownicy kontroli jakości zarówno w Raven Software, jak i Blizzard Albany starali się o uznanie ich związków przez kierownictwo, ale te prośby zostały odrzucone. Zamiast tego rozwijające się związki przeprowadziły wybory za pośrednictwem NLRB, które zostały zatwierdzone przez większość pracowników w każdej grupie, pomimo twierdzeń Activision Blizzard, że grupy pracowników kontroli jakości w każdym studiu nie kwalifikują się do uzwiązkowienia.

Jeśli przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft za 69 miliardów dolarów usunie przeszkody prawne, inne studia, które chcą zjednoczyć się w Activision Blizzard, prawdopodobnie będą miały łatwiej w przyszłości. To dlatego, że Microsoft podpisał w zeszłym roku umowę o neutralności pracowniczej z CWA, która ułatwi, a nie utrudni pracownikom wstępowanie lub tworzenie związków zawodowych, jeśli przejęcie dojdzie do skutku.

Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bdbcec562e4ccaa2e12e209fe8c8ef&url=https%3A%2F%2Fwww.gamespot.com%2Farticles%2Fleadership-at-wow-support-studio-proletariat-wont-voluntarily-recognize-union%2F1100-6510458%2F&c=12719989948089351623&mkt=fr-fr