Przełamywanie World of Warcraft: Class Writers rozmawiają o 9.2 PTR, nowym afiksie M+, testach rajdowych



Breaking World of Warcraft zagłębia się w nowy mityczny dodatek 9.2 z afiksem ze wszystkimi jego problemami, aktualizacjami i możliwymi rozwiązaniami! Nie tylko to, ale razem z naszymi gośćmi, Mandl, Publik, Guiltyas, Wordup i Panthea omawiamy również nowy raid, ze wszystkimi bossami dostępnymi do testowania, nową scenerię, ciągłe zmiany i wiele innych soczystych tematów, więc jeśli podoba Ci się nasz mały podcast world of Warcraft, koniecznie zasubskrybuj i kliknij komentarze, aby dać nam znać, co myślisz 🙂

Afiks M+:

  • Przegląd, jak to działa
  • Pomysł naprawdę dobry
    Projekt wyzwalania wymaga poprawy

Implikacja routingu (PuG będą próbować po prostu trzaskać haste jeden przez cały czas)
Przykład mgieł, w którym jesteś teraz zmuszony do wykonania najtrudniejszego pakietu w lochu, aby aktywować wzmocnienie
Limity docelowe: +3 moby
Problem z zabijaniem reliktów – zabija rng

  • Kryt. żniwa łańcuchowego = 70% moba
  • Poprawka: leczenie wybuchowe? Leczenie lidera drużyny?

Auto nie jest tak zabawne. Przedmiotów? Dodatkowy przycisk akcji?

  • Buff zawsze będzie na otwieraczu bossów
  • Interaktywne relikwie?
  • Nekrotyczne przyciski budzenia?
  • Relikty do układania w stosy + twardszy robot?
  • 1 relikt w opakowaniu ułatwiłby wszystko, ale zmniejszyłby potencjał rozgrywania

Relikt DR trochę gówniany i prawdopodobnie pominięty jak sogg
Pocałunek/przekleństwo nie jest zbyt dobre – utrudnianie paczek może się odwrócić
Wzmocnij „preferencję”

  • CDR naprawdę dobre do granic możliwości

Może nie jest to dobry fiks do zrobienia po 2 sezonach stagnacji na trasie? Czy ludzie chcą, aby trasy się zmieniły?
Projekt lochów ma przyszyty do butów (labirynt mgły. Niech wszystkie drzwi będą otwierane podczas walki).
Jeśli aktywujesz, możesz umieszczać relikty w słabych paczkach, aby uczynić je silniejszymi i nagradzać ludzi ryzykiem za zabijanie twardszych paczek za pomocą wzmocnień. MASYWNIE zwiększa zasięg i potencjał, pogłębia trasy i pozwala zabłysnąć rozgrywkom taktycznym
Umieszczenie wszystkich reliktów w najtrudniejszych paczkach, aby zachęcić ludzi do ich grania, oznacza, że ​​ludzie będą je jeszcze bardziej pomijać
Moby o wartości 0% są zwykle pomijane. Zachęta

Ogólne M+:

  • Tazavesh funsies (8min so’leah)
  • Cykl treści nie powinien być powiązany z nalotem. Taz był gotowy kilka miesięcy temu.
  • SL miał już najmniejszą liczbę lochów ze wszystkich M+. Zmęczona i słaba dla zabawy M+. Lepiej byłoby karmić loch na grządkę.
  • Może dodać 2 lochy legionu do sezonu, żeby zdobyć punkty? Pozwala na recykling starych zabawnych treści
  • Legion M+ był naprawdę zabawny, ale zmarnowany potencjał
  • Wszystko, czego potrzeba, aby sezon był niezapomniany, to jeszcze 1 loch
  • https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/dungeons-designed-for-m/1163196
  • Mniej lochów kolejowych pls
  • Tryb wyzwania M+?Generuje społeczności.
  • Weź scenariusze i zamień je w lochy (a potem M+). Nie lubisz grupować? Zabierz NPC. OGROMNA ilość dodatkowej zawartości dla każdego

Nalot:

  • Generator losowych nazw szefów? Niemożliwe do wymówienia
  • 3 bossów nie do przetestowania – jeden boss bardzo wśród nas (LFR/normalny zabójca)
  • Wiele ponownie używanych platform sześciokątnych
  • Wariancja bossa jest wystarczająco dobra, aby mieć różne profile spotkań
    Pierwszy szef: dużo śmieci -> szef

Bardziej spójny tematycznie niż sanctum
Mniej emo, żywsze niż sanctum
GIGANTYCZNE areny bossów + dużo ruchu (telegrafowane, nie losowe)
Zdobądź przynajmniej jednego czarnoksiężnika
Szefowie ciągle się zmieniają między testami

  • Dobra rzecz. Możesz zobaczyć proces dostrajania i udoskonalania, patrząc na dane zaklęć / dziennik lochów, dając wgląd w intencje bossów. Odświeża również tuning tydzień po tygodniu
  • Dodano zupełnie nową mechanikę w porównaniu do poprzednich rajdów. Mały recykling
  • Bardziej skoncentrowany?
  • Ulepszali testy mid-bossów – oglądali i z prawdziwymi twórcami, nie tylko GMami

9.2 wydaje się być procesem znacznie bardziej iteracyjnym, a nie porzuconym parującym stosem **** 9.1. Twórcy obserwują, iterują, rozmawiają ze społecznością.
Retroaktywne zmiany drobiazgów. Talizman SoD ress jest teraz oszustem, a nie ressem (pozwalał złamać mechanikę). Weź go, zanim zniknie, silniejsza wersja al’ar z krótszą płytą CD.
9.2 to łatka, na której wyraźnie im zależy. Początkowa wersja 9.2 PTR była mniej więcej taka sama jak 9.1, ale była bardzo agresywnie powtarzana.
Krzyknij do Scarizard
Podwójne leggo RWF, rozczarowanie, ponieważ różne rzeczy w klasie comp

  • Zrównoważyć wazoo
  • Ulga a szczęście
  • Utrata gniazd na dom => podwójne lego prosto do nowego raidu
  • To o wiele bardziej sensowne, aby nie musieć automatycznie gimnastykować się przez 3-4 tygodnie, ponieważ później będzie to mniej ssać
  • Rozwiązaniem byłoby po prostu wejść z nim w mityczny tydzień, a nie 3-4 tygodnie w raid
  • Niektóre leggosy Przymierza umożliwiają tworzenie profili obrażeń, a także samych obrażeń. Bez nich jest jakaś prawdziwa słabość.
  • Rajd staje się przyjemniejszy, gdy od razu masz więcej zabawy
  • PITA musi natychmiast przerobić przewodniki po 4 tygodniach lub zrzeczenie się „przy okazji, będziesz gównem”

1 rok strużka jest do bani
Dlaczego nie wziąć lochu z następnego xpac jako zawartości „zajawki” podczas bieżącego xpac. Natychmiastowa przerwa w monotonii i nic nowego: UBRS między mopem a wodem, scenariusz theramore podczas cata itp. Dobry sposób na wciągnięcie ludzi

Mandl, Panthea, Wordup i Guiltyas są dla nas klasowymi ekspertami w Wowhead, a także w innych witrynach. Możesz sprawdzić ich pracę w naszych poradnikach.

Możesz również śledzić ich na Twitterze, wraz z ekspertem klasy Shadow Priest, Publikiem i gospodarzami, Marcelianem i Flamem:





Źródło : https://www.wowhead.com/news=325903/breaking-world-of-warcraft-class-writers-chat-about-9-2-ptr-new-m-affix-raid