Przed aktualizacją WoW Dragonflight: Boom czy Bust?


To była wyboista droga dla Activision-Blizzard, a jeszcze bardziej dla ich zdesperowanych fanów, którzy tylko czekają na coś dobrego, aby w końcu się do niego przyczepić. Podczas, gdy Smocze stado pre-patch zawiera listę nowych gadżetów, czy to naprawdę krok we właściwym kierunku? Oto, co myślę.

Przeróbka drzewa talentów

Zapnij pasy, bo to jest duże. Od czasu wydania Mgły Pandarii w 2012 roku. Stare drzewka talentów zostały wycofane i zapomniane – ale nie tak bardzo przez graczy. Gracze nigdy nie zapomnieli. Czekaliśmy, modląc się o jego cudowny powrót. W końcu nadszedł czas… i w większości jest wspaniały.

Poza niektórymi problemami, czują się niesamowicie w porównaniu z tym, co mieliśmy wcześniej

Poza niektórymi problemami, czują się niesamowicie w porównaniu z tym, co mieliśmy wcześniej

Każda klasa, każda specjalizacja otrzymała zupełnie nowe i odświeżone drzewo talentów. W przeciwieństwie do starego, który mieliśmy w klasyku, tutaj każdy punkt ma ogromny wpływ na rozgrywkę. Co więcej, masz drzewo poświęcone twojej klasie, które jest udostępniane przez wszystkie specyfikacje, a także jedno specyficzne dla wybranej przez ciebie specyfikacji. W czasie spędzonym na ich testowaniu byłem podekscytowany każdym nowym talentem, jaki dostałem. Otwiera tak wiele możliwości i różnych ścieżek budowania w zależności od tego, czego potrzebujesz od swojej postaci.

Uwielbiam nowe drzewka talentów. Po prostu sami to zrobili Smocze stado pre-patch tchnął dla mnie nowe życie w grę. Czuję się jak dziecko w sklepie ze słodyczami za każdym razem, gdy ponownie próbuję innej klasy. Jego zabawa: coś, czego w grze brakowało od dawna.

Konfigurowalny interfejs użytkownika

Odwieczny problem World of Warcraft: dodatki. Dodatki same w sobie są wspaniałym dodatkiem do gry i pomagają graczom dostosowywać się według własnego uznania. Jednak powodem, dla którego potrzebujemy dodatków, jest to, że sama gra nie spełnia naszych wymagań. The Smocze stado Pre-patch ma na celu rozwiązanie niektórych z tych problemów, dając nam nowy i całkowicie konfigurowalny interfejs użytkownika.

Chociaż nie jest tak dokładny, jak większość dodatków, nowy interfejs użytkownika przed aktualizacją Dragonflight wykonuje zadanie, jeśli nie możesz się tym przejmować.

Chociaż nie jest tak dokładny, jak większość dodatków, nowy interfejs użytkownika przed aktualizacją Dragonflight wykonuje zadanie, jeśli nie możesz się tym przejmować.

To świetna wiadomość, że próbują zająć się swoim przestarzałym interfejsem użytkownika, ale niestety czuję, że dość mu brakuje. Nie zrozum mnie źle, jest to wyraźnie ulepszenie w stosunku do swojego starożytnego poprzednika, ale nawet pomijając wiele błędów… ilość swobody, którą masz po prostu nie wypada dobrze w porównaniu z dodatkami.

Nie sądzę, by zastąpiło to potrzebę dodatków do interfejsu użytkownika, ale dla zwykłego gracza będzie to dar niebios. Styl jest przyjemny i łatwy w użyciu – znacznie bardziej niż jego odpowiedniki z dodatkami. Nadal jest mnóstwo problemów do rozwiązania i najwyraźniej nie jest jeszcze na to gotowy Smocze stado, choć na szczęście to tylko wstępna aktualizacja. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zostaną bardziej rozwinięte, ponieważ im mniej dodatków potrzebujemy, tym lepiej.

Nowe kombinacje rasa-klasa

Czy kiedykolwiek chciałeś zagrać w dużego, nieporęcznego taurena łotrzyka? Cóż, teraz możesz! Zapomnij na chwilę, że to w ogóle nie ma sensu i po prostu rozkoszuj się tym, że gracze mają większą swobodę grania, co chcą, patrząc tak, jak chcą.

To jest złe na tak wielu poziomach.

To jest złe na tak wielu poziomach.

Każda rasa może teraz grać jako kapłan, mag i łotrzyk. To dobra zmiana i mam nadzieję, że zobaczymy jej więcej w przyszłości, szczególnie jeśli chodzi o szamana w Przymierzu i paladyna w Hordzie.

Poprawa jakości życia

Wszystkim nam ktoś z innej frakcji porwał nasze moby. Jest jeszcze gorzej, gdy są w grupie i masz szczęście, że strzelasz nawet jednego snajpera. Ale co jeśli powiem ci, że to już przeszłość? Wstępna aktualizacja eliminuje tę irytującą funkcję, co oznacza, że ​​nie będzie frustracji związanej z tagowaniem tłumu Smocze stado w ogóle. Cóż, przynajmniej jeśli jesteś jedną z pierwszych 5 osób oznaczających wroga i nie jesteś w „trybie wojny”. Mimo to jest to dobra zmiana, która pomaga wszystkim. Skoro o tym mowa, możesz teraz połączyć interfejs torby w jedną dużą torbę. Zajęło im tylko dziewięć rozszerzeń, aby dodać to… imponujące.

Na szczęście wstępna aktualizacja Dragonflight pobłogosławiła nas, zastępując ekran logowania Shadowlands

Na szczęście wstępna aktualizacja Dragonflight pobłogosławiła nas, zastępując ekran logowania Shadowlands

Oprócz tego dodali także kilka funkcji ułatwień dostępu. Zamiast klikania interaktywnych NPC, masz teraz możliwość wciśnięcia klawisza interakcji. Nie jestem pewien, jak przydatne jest to, chyba że fizycznie nie jesteś w stanie używać obu rąk… lub jeśli jesteś po prostu leniwy. „Naciśnij i przytrzymaj rzucanie” jest teraz rzeczą, która pozwala przytrzymać przycisk, aby wielokrotnie go rzucać, bez konieczności robienia czegokolwiek dodatkowego. Gdyby tylko magowie mieli to z powrotem w klasyce.

Kierowanie na kartę w Wow jest całkiem nieźle. Inne gry MMO zawsze mnie tym frustrują, ale Wow po prostu robi to świetnie. Dają nam jednak inną opcję: kierowanie na działanie! Bez konieczności wybierania czegokolwiek, twoje zaklęcia zostaną rzucone na wroga, nad którym aktualnie najeżdżasz. Chociaż działa w połączeniu z kierowaniem na karty, wydaje mi się, że to nic innego jak obniżenie. Gra po prostu tak naprawdę nie pozwala na to w zawartości o wyższym poziomie trudności. Ale widzę, że jest to zabawne dla bardziej swobodnego gracza.

Mnóstwo błędów i problemów z równowagą

Czy ktoś oczekiwał czegoś innego? Jeśli tak, może trochę cofnij hopium. Smocze stado jest jeszcze daleko, a to tylko wstępna aktualizacja. Zmiany balansu i poprawki błędów napływają często, co jest dobrym znakiem. Istnieje jednak wiele błędów.

I nie mam na myśli tych

I nie mam na myśli tych

Krainy Cienia spadł tak, że Smocze stado może wznieść się. Pierwsza z nich straciła całą zawartość, aby dać więcej miejsca na rozwój drugiej. Ten czas i wysiłek musi pokazać, a ogromna różnorodność błędów nie jest dobrym sposobem na rozpoczęcie. Od prostych małych błędów interfejsu użytkownika do znacznie poważniejszych… mają swoją pracę dla siebie.

Nie sądzę, by problemy z balansem zniknęły w najbliższym czasie, ponieważ to zawsze nękało grę. Każda specjalizacja będzie zawsze uważana za równą tylko w idealnym świecie – a tak nie jest. Mimo to modlę się, aby znacznie zawęzili przepaść między klasami przed zwolnieniem. Nie ma nic bardziej wyczerpującego niż budzenie się, aby zobaczyć swoją ulubioną specyfikację osłabioną w ziemi.

Wniosek

Pierwsza faza Smocze stado pre-patch osobiście był dla mnie naprawdę fajny. Bardzo podobają mi się nowe funkcje i jestem podekscytowany wypróbowaniem nowej klasy „Evoker” w fazie drugiej, mimo że wyścig z nimi związany nie jest moją filiżanką herbaty. Błędy i lekko nieoszlifowane wrażenie nieco tłumią zabawę, ale nie za bardzo. Jeśli miałbym podsumować moje dotychczasowe doświadczenia, będzie to musiało być: z wahaniem obiecujące. Tak jak wszyscy inni, chcę, żeby odnieśli sukces. Mają tę ostatnią szansę, aby udowodnić światu, że potrafią dostarczać jakość. Ich los jest w ich własnych rękach.

Jeśli chcesz podsumować, co jest zawarte w przedsprzedaży, możesz znaleźć dobry przegląd w ich własnym filmie poniżej:

Zastanów się również nad przyjrzeniem się:

World of Warcraft: Jak zacząć



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63701fd51e0c49079cef77ff3ad9c1cf&url=https%3A%2F%2Fwww.keengamer.com%2Farticles%2Ffeatures%2Fothers%2Fwow-dragonflight-pre-patch-boom-or-bust&c=11578071827865694897&mkt=fr-fr