Potężny druid WoW-a zostaje pokonany: Blizzard uderza mocno, aby osłabić bossa, który przez 2 miesiące miażdżył mitycznych najeźdźców.

World of Warcraft: Legendarny boss rajdowy w końcu wystrzelił broń nuklearną z orbity

Mityczny boss rajdowy, Tindral Sageswift, który blokował rozwój wielu gildii w World of Warcraft, został w końcu pokonany. To wydarzenie stworzone przez Blizzarda zbyt długo sprawiało graczom trudności. Ale ostatecznie tytan został powalony. Dowiedz się, jak deweloperzy zareagowali, aby uniknąć możliwej erozji społeczności graczy.

Nerwy na wszystkich frontach!

Boss rajdu Tindral Sageswift jest przedostatnim bossem Gildii Snów Amidrassil. Należy zauważyć, że walka jest szczególnie trudna, ponieważ Tindral, druid, zmienia się w kilka form podczas interakcji z graczami. Każda transformacja wprowadza nową mechanikę i potężne zaklęcia dla graczy, szczególnie na poziomie trudności Mythic. To sprawiało, że rozwój gildii był szczególnie trudny, ponieważ Tindral okazał się znacznie bardziej brutalny niż inni bossowie podczas najazdu Amidrassil.

Galeria sław Blizzarda, która gromadzi nazwy pierwszych 200 gildii, które ukończyły najazd na mitycznym poziomie trudności, po ośmiu tygodniach początkowych prób liczyła zaledwie 60 nazw. Jednak po dwóch miesiącach wielokrotnych prób zagrożenie ze strony Tindral Sageswift może okazać się niczym więcej niż złym wspomnieniem.

Tindal stał się bardziej dostępny

Trall’s Rage Farm (wersja 10.2) została uruchomiona 7 listopada. W ramach wersji 10.2.5 Blizzard zredukował lub całkowicie wyeliminował niektóre elementy walki, dzięki czemu Tindral stał się wreszcie dostępny. Oto kilka przykładów dostosowań:

W szczególności zmniejszenie szkód zadawanych przez promienie ognia, ograniczenie ataków bombami zapalającymi, a nawet eliminacja nasion, które należy zebrać. Inne aspekty walki również zostały zmniejszone, dzięki czemu starcie z Tindralem stało się bardziej przystępne dla większości graczy.

Jeśli Gracz Dz z gildii Vindicatum zauważył, że łatwiej było uzyskać energię niezbędną do szybszego lotu, dzieje się tak również dlatego, że faza lotu smoka została poprawiona, aby przyspieszyć ten proces. Vindicatum, gildia nr 2 Przymierza w Ameryce Północnej, 2 stycznia potrzebowała nie mniej niż 475 prób zabicia Tindrala na poziomie trudności Mythic.

Blizzard ugina się pod presją

JB „JdotB” Daniel, jeden z najlepszych uzdrowicieli w WoW, 10 stycznia podzielił się w mediach społecznościowych swoimi przemyśleniami na temat Tindral. Spekulował, że Tindral nie uległ dalszym zmianom, ponieważ pierwsi gracze, którzy ukończyli najazd, byli szczęśliwi, mogąc walczyć o postęp w obliczu ambitnej walki. Podobnie Flêks, mag z wiodącego na świecie zespołu rajdowego europejskiej gildii Echo, potwierdził komentarze JdotB.

Podsumowując, trudność Tindrala rzeczywiście została znacznie zmniejszona. Co myślisz ? Czy sądzicie, że w tej walce Blizzard wyczerpał wszystkie środki? czy też nadal będzie wiele przeszkód w rozwoju gracza przed osiągnięciem ostatecznej zawartości?

Źródło: www.bing.com