Blizzard opublikował listę poprawek do World of Warcraft. Aktualizacja została wydana 7 sierpnia i zawiera długą listę poprawek i dostosowań klas. Poniżej znajduje się pełny dziennik zmian.
Poprawki WoW z 7 sierpnia
Klasy [avec la maintenance hebdomadaire]
O ile nie określono inaczej, wszystkie zmiany zostaną zastosowane w sposób, który nie wpłynie na PvP.
Rycerz Śmierci
Bezbożny
Obrażenia od epidemii zwiększone o 8%.
Obrażenia Festering Pustules zwiększone o 12%.
druid
Opiekun
Zmniejszono obrażenia od machnięcia o 8%. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Obrażenia od rozdarcia zmniejszone o 8%. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
sugestywne
Zwiększyć
Uwagi twórców: Wzmocnienie Przywoływacza zadaje znaczne obrażenia swojej drużynie, zapewniając jednocześnie znaczną użyteczność i przeżywalność. W tym tygodniu chcielibyśmy zmniejszyć część obrażeń wynikających z ich wzmocnień, aby były bardziej zgodne z innymi klasami.
Kumulacja Oddechu Aeona zmniejszona do 10% obrażeń zadawanych przez sojuszników za pomocą twojej Hebanowej Mocy (wcześniej 15%).
Szansa na uruchomienie Mirror of Fate została zmniejszona do 10% (było 15%).
myśliwy
Dokładność
Obrażenia wielostrzałowe zwiększone o 8%.
Zwiększono obrażenia od wybuchowego strzału o 10%.
Trick Shots zwiększają obrażenia twojego następnego Precision Shot lub Rapid Shot o 70% (poprzednio 65%).
magik
Ogień
Obrażenia Deszczu Płomieni zmniejszone o 10%.
Zmniejszono obrażenia Flame Patch o 10%.
Obrażenia od ognia zmniejszone o 10%.
Obrażenia od meteorów zmniejszone o 10%.
Obrażenia Płomieni Feniksa zmniejszone o 10%.
Obrażenia od Żywej Bomby zmniejszone o 10%.
Oszroniony
Zmniejszono obrażenia Burzy Komet o 6%.
Obrażenia zamieci zmniejszone o 8%.
Obrażenia zamrożonej kuli zmniejszone o 8%.
Paladyn
Poświęcony
Wszystkie leczenie zmniejszone o 5%.
Light Protection zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia o 10% (wcześniej 16%).
Overflowing Light tworzy teraz tarczę pochłaniającą 30% nadwyżki leczenia Light Shard (poprzednio 50%).
Tyr’s Deliverance zwiększa teraz leczenie otrzymywane z Holy Light, Flash of Light i Holy Shock o 15% (wcześniej 25%).
Blessing of Summer powoduje teraz, że ataki zadają 25% więcej obrażeń niż obrażenia od Holy (poprzednio 30%).
Fading Light tworzy teraz tarczę pochłaniającą 3% leczenia lub obrażeń zadawanych przez generatory Holy Power (wcześniej 10%).
Righteous Judgement ma teraz 30% szans na aktywację Consecration (poprzednio 50%). Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Obrażenia poświęcenia zmniejszone o 25%. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Zemsta
Obrażenia Boskiej Burzy zwiększone o 8%.
Obrażenia Ashen Wake zwiększone o 10%.
Obrażenia poświęcenia zwiększone o 12%.
kapłan
Wampirzy uścisk
Teraz leczy pobliskiego sojusznika, zadając 40% obrażeń zaklęć Cienia na pojedynczym celu (wcześniej 50%). Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
San’layn skraca teraz czas odnowienia Vampiric Embrace o 30 sekund (wcześniej 45 sekund). Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Dyscyplina
Uwagi twórców: Kapłan Dyscypliny nie radzi sobie tak dobrze, jak byśmy tego chcieli, więc w tym tygodniu zwiększamy jego leczenie Zadośćuczynieniem. W przyszłej łatce pracujemy nad przebudową niektórych opcji talentów, a także wprowadzimy poprawki balansujące.
Atonement leczy za 40% zadanych obrażeń (poprzednio 36%). Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Poświęcony
Rhapsody kumuluje się teraz co 1 sekundę (wcześniej 2 sekundy) i zwiększa obrażenia Holy Nova o 20% na ładunek (wcześniej 10%). Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Rhapsody podświetla teraz Holy Nova przy 20 ładunkach. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Cień
Obrażenia Wampirycznego Dotyku zmniejszone o 20%.
Shadow Word: Obrażenia od bólu zmniejszone o 15%.
Obrażenia Shadowy Apparition zmniejszone o 15%.
Leczenie Vampiric Embrace nie jest już zmniejszane o 20% w walce PvP.
Snape’a
Banita
Wszystkie obrażenia od umiejętności zwiększone o 5%. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Obrażenia od ataku automatycznego zwiększone o 5%. Ta zmiana wpłynie również na walkę PvP.
Wojownik
Dewastacja
Obrażenia Niszczyciela zwiększone o 8%.
Obrażenia Gromowego Ryku zwiększone o 8%.
Furia
Ulepszona wirująca furia zwiększa obrażenia zadawane przez twoją następną umiejętność dotyczącą pojedynczego celu o 55% (wcześniej 50%).
jazda smokiem
Naprawiono błąd, w wyniku którego Odnowiony Proto-Smok przyznawany nowym kontom uczącym się Smoczej Jazdy wydawał się nie nadawać się do użytku po nauczeniu się.
Lochy i rajdy
Aberrus, mroczny tygiel
Zapomniane przeżycia
Naprawiono błąd, który powodował, że okresowe obrażenia od Niestabilnej Esencji nie nakładały się prawidłowo.
Neltar
Naprawiono błąd, przez który Płonące Łańcuchy czasami nie zadawały obrażeń wrogom.
Naprawiono błąd, w wyniku którego pojedynczy Płonący Łańcuch mógł czasami wielokrotnie zadawać wrogom obrażenia.
Magmatusk
Naprawiono błąd, w wyniku którego Magmatusk mógł czasem nieoczekiwanie się obrócić podczas rzucania Fala lawy.
Obiekty
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Prorocza Skorupa zapobiegała śmierci z powodu dowolnej liczby śmiertelnych obrażeń. Teraz zapobiega śmierci tylko w przypadku obrażeń mniejszych lub równych maksymalnej wartości, jaką może przywrócić.
W przypadku zawartości PvP znacznie zwiększono częstotliwość wypadania Iskier Wybuchu Cienia z nadrabiania zaległości.
Naprawiono błąd, który powodował, że Iskry Wybuchów Cienia nadrabiania zaległości nie wypadały tak często, jak powinny, z niektórych ocenianych działań PvP.
Źródło: www.futuregamereleases.com