Poprawka WoW Dragonflight Patch 10.0.5: bossowie Vault of the Incarnates rozbici młotem nerfa


W miarę jak gracze zbierają najlepsze elementy wyposażenia z Wielkiej Krypty i wypełniają cotygodniowe zadania, Świat Warcrafta deweloperzy przygotowali dużą poprawkę, która zostanie uruchomiona z tym resetem.

W tej poprawce Blizzard Entertainment mocno osłabia trzech bossów Vault of the Incarnates na mitycznym poziomie trudności. Osłabienie Dathei, Wyniesionego, Ponurego Totemu Kurog i Raszageth pomoże gildiom, które walczyły o ich pokonanie. Poza tym poprawka z 30 stycznia naprawi główne błędy, na które cierpieli Czarownicy Affliction, i wprowadzi zmiany jakości życia w podstawowych profesjach, a mianowicie Inżynierii.

Oto pełna lista zmian, które wejdą w życie wraz z resetem w tym tygodniu 31 stycznia w NA i 1 lutego w Europie.

Równoważenie klas

Łowca

Celność

  • Naprawiono błąd, przez który Calling the Shots nieprawidłowo otrzymywało więcej korzyści niż zamierzono podczas korzystania z talentu Chimera Shot.

Przetrwanie

  • Naprawiono błąd, przez który Śmiertelny duet nie zwiększał prawidłowo obrażeń Zabójstwa.

Mnich

piwowar

  • Naprawiono błąd, przez który efekt Staggera był nieprawidłowo redukowany.

tkacz mgły

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Szybkie Rozprzestrzenianie zużywało efekty Herbaty Skupienia Pioruna, Herbaty Obfitości i Herbaty Spokoju Odnawiającej Mgły.

Szaman

  • Mana Spring przywraca teraz 200 many po uruchomieniu na poziomie 70 (wcześniej 400).

Czarodziej

Cierpienie

  • Soul Swap teraz poprawnie kopiuje liczbę ładunków Agony.
  • Soul Swap teraz poprawnie kopiuje Soul Rot, Phantom Singularity i Vile Taint.
  • Haunted Soul nie jest już anulowane, gdy Haunt zostanie zamieniony duszą.
  • Soul Swap nie powoduje już, że Corruption zadaje ci obrażenia, jeśli Absolute Corruption jest utalentowany.
  • Soul Swap teraz poprawnie pokazuje pozostały czas odnowienia po wydechu.
  • Malefic Affliction jest teraz poprawnie usuwany, gdy twój cel Unstable Affliction umiera.
  • Zgnilizna dusz jest teraz pod wpływem Dread Touch i Mastery: Potent Afflictions.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Malefic Affliction nie było przyznawane, jeśli obrażenia Malefic Rapture zostały wchłonięte.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Ponury zasięg dwukrotnie korzystał z modyfikatorów obrażeń.
  • Naprawiono błąd, przez który Nieuchronny Zgon zwiększał obrażenia Wysysania Życia o nieprawidłową wartość.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Piorun Śmierci zadawał większe obrażenia niż zamierzono na obszarach o niskim poziomie.

Zmiany w lochach i rajdach

Ofensywa Nokhud

Balakara Chana

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcasters czasami stawał się odporny na obrażenia podczas starcia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcallers na obrzeżach Nokhudon Hold czasami można było zaatakować.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcasters można było zaatakować przed przerwą w starciu.

Sklepienie Wcielonych

Dathea, Wniebowstąpiona

  • [With weekly restarts] Obrażenia od wyładowań statycznych zmniejszone o 15 procent na poziomie trudności mitycznym.
  • [With weekly restarts] Zdrowie Volatile Infuser zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.

Kurog Grimtotem

  • [With weekly restarts] Mroźny Dominator, Ziemny Niszczyciel, Ognisty Niszczyciel, Burzowy Niszczyciel, Tektoniczny Miażdżyciel, Mroźny Niszczyciel, Płonący Diabeł i Grzmiący Niszczyciel zmniejszono zdrowie o 10% na mitycznym poziomie trudności.
  • [With weekly restarts] Obrażenia od Ziemi, Płomienia, Mrozu i Burzy Dominacji zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.
  • [With weekly restarts] Obrażenia od Shattering, Blistering, Chilling i Thundering Presence zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.

Raszageth

  • [With weekly restarts] Zdrowie Raszageth zmniejszone o 3% na mitycznym poziomie trudności.
  • [With weekly restarts] Zmniejszono obrażenia od Ładunku Statycznego o 15 procent na poziomie trudności mitycznym.
  • [With weekly restarts] Obrażenia ładunku elektrostatycznego są dodatkowo zmniejszane wraz z odległością na mitycznym poziomie trudności.
  • [With weekly restarts] Wydłużono czas rzucania Volatile Spark’s Burst do 4,5 sekundy na poziomie trudności Mythic (poprzednio 3,5 sekundy).
  • [With weekly restarts] Volatile Spark odradza się teraz z trzema stosami Volatile na mitycznym poziomie trudności (wcześniej cztery).
  • [With weekly restarts] Efekt tarczy Stormsurge zmniejszony o 10 procent na heroicznym poziomie trudności.
  • [With weekly restarts] Wydłużono czas rzucania Wybuchu Volatile Spark do sześciu sekund na poziomie heroicznym (było pięć sekund).

Wrogowie i NPC

  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy z nowych rzadkich wrogów nie mieli srebrnej ramki rzadkiego elitarnego smoka.

Przedmioty i nagrody

  • Talizman Tamed Eagle przywołuje teraz efekt wizualny latającego orła po użyciu (był, gdy był założony).
  • Dodano Szaty Ucznia i Buty Ucznia (wariant maga nocnych elfów) dla Carli Granger.
  • Wytrzymałe Buty Traperki i Obuwie Trapera Carli Granger są teraz przypisane do ekwipunku i można je zebrać.
  • Naprawiono błąd, przez który fale uderzeniowe All-Totem of the Master mogły trafiać dodatkowych wrogów przez podłogi lub inny teren.

Zmiany PvP

Przywoływacz

  • Chrono Loop (talent PvP) nie może już być nakładany przez immunitety.

Łobuz

Zamach

  • [With weekly restarts] Wzmocniona forma Otępiającej Trucizny zastosowana przez Shiva ma teraz o 40% mniejszą skuteczność w walce PvP.

Zmiany profesji

Uroczy

  • Sprzedawcy kupili tak wiele Zaklętych Różdżek Writhebark, że teraz oferują za nie niższą cenę.

Inżynieria

  • [With weekly restarts] Kawałek złomu jest teraz zawsze przyznawany za pomyślne użycie Tinkera dla wyspecjalizowanych inżynierów (z wyjątkiem Tinker: Arclight Vital Correctors i Tinker: Grounded Circuitry).
  • [With weekly restarts] Tinker: Samolot Displacer trwa teraz od 15 do 18 sekund (wcześniej 12 i 18 sekund) i poprawnie umieszcza mikstury na pięciominutowym czasie odnowienia (wcześniej 10 minut).
  • [With weekly restarts] Aspekty nieprawidłowego działania majsterkowicza i bomby zostały przeprojektowane lub dostrojone:
    • Opcjonalne odczynniki Safety Component są teraz zawsze wykrywane w przypadku awarii Tinkera.
    • Znacząco zmniejszono obrażenia zadawane w wyniku wadliwego działania eksplozji.
    • Szansa na sukces nie skaluje się już z umiejętnościami inżynierskimi. Przyznana kwota została ustalona jako podstawa.
    • Szansa na sukces wynikająca z jakości rzucanego przedmiotu została zmniejszona o połowę, a utracona kwota została ustalona jako podstawowa.
    • Szansa na sukces przyznawana z węzłów specjalizacji została podwojona.
    • Maksymalna liczba szans na sukces Inżyniera pozostaje niezmieniona. Osoby niebędące inżynierami mogą osiągnąć nieco wyższą wartość niż poprzednio.
    • Tinker: Arclight Vital Correctors ma teraz niewielką premię do szansy na sukces dla Inżynierów, z maksymalną szansą na sukces równą wariantowi Shadowlands.

jubilerstwo

  • Trudność receptury Sundered Onyx Lupe i Chromatic Focus została poprawiona do zamierzonych wartości.

Zmiany w zadaniach

  • Aby „Piąte wyzwanie Tyra” było przyjemniejsze i bardziej przyjazne dla grup, wprowadzono następujące poprawki:
    • Ilość postępów przyznawanych za użycie rdzenia mocy Irideusa na elitarnych mieszkańcach Tyrhold została zwiększona do 35 procent (było 20 procent), co oznacza, że ​​wystarczy użyć go tylko trzy razy (wcześniej pięć).
    • Czterech kolejnych wrogów zostało dodanych jako realne cele dla Rdzenia Mocy Irideusa: Starożytny Obrońca, Phenran, Przeciążająca Matryca Obronna i Kamienny Język Nadzorcy.
    • Czas rzucania Rdzenia Mocy Irideusa został skrócony do 1,5 sekundy (poprzednio trzy sekundy).



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d8edd81850433a867defb146ab1e57&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fvault-of-the-incarnates-bosses-smashed-with-nerf-hammer&c=8466850502689955306&mkt=fr-fr