W miarę jak gracze zbierają najlepsze elementy wyposażenia z Wielkiej Krypty i wypełniają cotygodniowe zadania, Świat Warcrafta deweloperzy przygotowali dużą poprawkę, która zostanie uruchomiona z tym resetem.
W tej poprawce Blizzard Entertainment mocno osłabia trzech bossów Vault of the Incarnates na mitycznym poziomie trudności. Osłabienie Dathei, Wyniesionego, Ponurego Totemu Kurog i Raszageth pomoże gildiom, które walczyły o ich pokonanie. Poza tym poprawka z 30 stycznia naprawi główne błędy, na które cierpieli Czarownicy Affliction, i wprowadzi zmiany jakości życia w podstawowych profesjach, a mianowicie Inżynierii.
Oto pełna lista zmian, które wejdą w życie wraz z resetem w tym tygodniu 31 stycznia w NA i 1 lutego w Europie.
Równoważenie klas
Łowca
Celność
- Naprawiono błąd, przez który Calling the Shots nieprawidłowo otrzymywało więcej korzyści niż zamierzono podczas korzystania z talentu Chimera Shot.
Przetrwanie
- Naprawiono błąd, przez który Śmiertelny duet nie zwiększał prawidłowo obrażeń Zabójstwa.
Mnich
piwowar
- Naprawiono błąd, przez który efekt Staggera był nieprawidłowo redukowany.
tkacz mgły
- Naprawiono błąd, który powodował, że Szybkie Rozprzestrzenianie zużywało efekty Herbaty Skupienia Pioruna, Herbaty Obfitości i Herbaty Spokoju Odnawiającej Mgły.
Szaman
- Mana Spring przywraca teraz 200 many po uruchomieniu na poziomie 70 (wcześniej 400).
Czarodziej
Cierpienie
- Soul Swap teraz poprawnie kopiuje liczbę ładunków Agony.
- Soul Swap teraz poprawnie kopiuje Soul Rot, Phantom Singularity i Vile Taint.
- Haunted Soul nie jest już anulowane, gdy Haunt zostanie zamieniony duszą.
- Soul Swap nie powoduje już, że Corruption zadaje ci obrażenia, jeśli Absolute Corruption jest utalentowany.
- Soul Swap teraz poprawnie pokazuje pozostały czas odnowienia po wydechu.
- Malefic Affliction jest teraz poprawnie usuwany, gdy twój cel Unstable Affliction umiera.
- Zgnilizna dusz jest teraz pod wpływem Dread Touch i Mastery: Potent Afflictions.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Malefic Affliction nie było przyznawane, jeśli obrażenia Malefic Rapture zostały wchłonięte.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Ponury zasięg dwukrotnie korzystał z modyfikatorów obrażeń.
- Naprawiono błąd, przez który Nieuchronny Zgon zwiększał obrażenia Wysysania Życia o nieprawidłową wartość.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Piorun Śmierci zadawał większe obrażenia niż zamierzono na obszarach o niskim poziomie.
Zmiany w lochach i rajdach
Ofensywa Nokhud
Balakara Chana
- Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcasters czasami stawał się odporny na obrażenia podczas starcia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcallers na obrzeżach Nokhudon Hold czasami można było zaatakować.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Nokhud Stormcasters można było zaatakować przed przerwą w starciu.
Sklepienie Wcielonych
Dathea, Wniebowstąpiona
- [With weekly restarts] Obrażenia od wyładowań statycznych zmniejszone o 15 procent na poziomie trudności mitycznym.
- [With weekly restarts] Zdrowie Volatile Infuser zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.
Kurog Grimtotem
- [With weekly restarts] Mroźny Dominator, Ziemny Niszczyciel, Ognisty Niszczyciel, Burzowy Niszczyciel, Tektoniczny Miażdżyciel, Mroźny Niszczyciel, Płonący Diabeł i Grzmiący Niszczyciel zmniejszono zdrowie o 10% na mitycznym poziomie trudności.
- [With weekly restarts] Obrażenia od Ziemi, Płomienia, Mrozu i Burzy Dominacji zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.
- [With weekly restarts] Obrażenia od Shattering, Blistering, Chilling i Thundering Presence zmniejszone o 10 procent na mitycznym poziomie trudności.
Raszageth
- [With weekly restarts] Zdrowie Raszageth zmniejszone o 3% na mitycznym poziomie trudności.
- [With weekly restarts] Zmniejszono obrażenia od Ładunku Statycznego o 15 procent na poziomie trudności mitycznym.
- [With weekly restarts] Obrażenia ładunku elektrostatycznego są dodatkowo zmniejszane wraz z odległością na mitycznym poziomie trudności.
- [With weekly restarts] Wydłużono czas rzucania Volatile Spark’s Burst do 4,5 sekundy na poziomie trudności Mythic (poprzednio 3,5 sekundy).
- [With weekly restarts] Volatile Spark odradza się teraz z trzema stosami Volatile na mitycznym poziomie trudności (wcześniej cztery).
- [With weekly restarts] Efekt tarczy Stormsurge zmniejszony o 10 procent na heroicznym poziomie trudności.
- [With weekly restarts] Wydłużono czas rzucania Wybuchu Volatile Spark do sześciu sekund na poziomie heroicznym (było pięć sekund).
Wrogowie i NPC
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy z nowych rzadkich wrogów nie mieli srebrnej ramki rzadkiego elitarnego smoka.
Przedmioty i nagrody
- Talizman Tamed Eagle przywołuje teraz efekt wizualny latającego orła po użyciu (był, gdy był założony).
- Dodano Szaty Ucznia i Buty Ucznia (wariant maga nocnych elfów) dla Carli Granger.
- Wytrzymałe Buty Traperki i Obuwie Trapera Carli Granger są teraz przypisane do ekwipunku i można je zebrać.
- Naprawiono błąd, przez który fale uderzeniowe All-Totem of the Master mogły trafiać dodatkowych wrogów przez podłogi lub inny teren.
Zmiany PvP
Przywoływacz
- Chrono Loop (talent PvP) nie może już być nakładany przez immunitety.
Łobuz
Zamach
- [With weekly restarts] Wzmocniona forma Otępiającej Trucizny zastosowana przez Shiva ma teraz o 40% mniejszą skuteczność w walce PvP.
Zmiany profesji
Uroczy
- Sprzedawcy kupili tak wiele Zaklętych Różdżek Writhebark, że teraz oferują za nie niższą cenę.
Inżynieria
- [With weekly restarts] Kawałek złomu jest teraz zawsze przyznawany za pomyślne użycie Tinkera dla wyspecjalizowanych inżynierów (z wyjątkiem Tinker: Arclight Vital Correctors i Tinker: Grounded Circuitry).
- [With weekly restarts] Tinker: Samolot Displacer trwa teraz od 15 do 18 sekund (wcześniej 12 i 18 sekund) i poprawnie umieszcza mikstury na pięciominutowym czasie odnowienia (wcześniej 10 minut).
- [With weekly restarts] Aspekty nieprawidłowego działania majsterkowicza i bomby zostały przeprojektowane lub dostrojone:
- Opcjonalne odczynniki Safety Component są teraz zawsze wykrywane w przypadku awarii Tinkera.
- Znacząco zmniejszono obrażenia zadawane w wyniku wadliwego działania eksplozji.
- Szansa na sukces nie skaluje się już z umiejętnościami inżynierskimi. Przyznana kwota została ustalona jako podstawa.
- Szansa na sukces wynikająca z jakości rzucanego przedmiotu została zmniejszona o połowę, a utracona kwota została ustalona jako podstawowa.
- Szansa na sukces przyznawana z węzłów specjalizacji została podwojona.
- Maksymalna liczba szans na sukces Inżyniera pozostaje niezmieniona. Osoby niebędące inżynierami mogą osiągnąć nieco wyższą wartość niż poprzednio.
- Tinker: Arclight Vital Correctors ma teraz niewielką premię do szansy na sukces dla Inżynierów, z maksymalną szansą na sukces równą wariantowi Shadowlands.
jubilerstwo
- Trudność receptury Sundered Onyx Lupe i Chromatic Focus została poprawiona do zamierzonych wartości.
Zmiany w zadaniach
- Aby „Piąte wyzwanie Tyra” było przyjemniejsze i bardziej przyjazne dla grup, wprowadzono następujące poprawki:
- Ilość postępów przyznawanych za użycie rdzenia mocy Irideusa na elitarnych mieszkańcach Tyrhold została zwiększona do 35 procent (było 20 procent), co oznacza, że wystarczy użyć go tylko trzy razy (wcześniej pięć).
- Czterech kolejnych wrogów zostało dodanych jako realne cele dla Rdzenia Mocy Irideusa: Starożytny Obrońca, Phenran, Przeciążająca Matryca Obronna i Kamienny Język Nadzorcy.
- Czas rzucania Rdzenia Mocy Irideusa został skrócony do 1,5 sekundy (poprzednio trzy sekundy).
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d8edd81850433a867defb146ab1e57&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fvault-of-the-incarnates-bosses-smashed-with-nerf-hammer&c=8466850502689955306&mkt=fr-fr