Pierwszy przegląd systemu mieszkaniowego w World of Warcraft

Budowa nowego systemu mieszkaniowego w Azeroth jest w pełni, obiecując graczom World of Warcraft bezprecedensowe doświadczenie samookreślenia i towarzyskiej. W tym artykule ujawniamy główne linie ambitnego projektu, które mają na celu wzbogacenie wszechświata gry, jednocześnie promując interakcje społeczne w społeczności.

Przegląd systemu mieszkaniowego w World of Warcraft

Podstawy zakwaterowania

Rozwój systemu mieszkaniowego opiera się na trzech głównych zasadach, które poprowadzą wszystkie decyzje programistów.

Nieskończona ekspresja siebie : Pierwszy filar koncentruje się na zdolności graczy do stworzenia domu, który odzwierciedla ich osobiste upodobania. Niezależnie od tego, czy służyć jako tło gier do gry ról, czy też dać im wyobraźnię, gracze będą mieli dostępne i potężne narzędzia do kształtowania przestrzeni.

Połączenie społeczne : Drugi filar podkreśla znaczenie interakcji między graczami. Chociaż zakwaterowanie jest przeznaczone do indywidualnego doświadczenia, wdrożone systemy będą promować wymianę i współpracę z przyjaciółmi, gildami i sąsiadami.

Zrównoważona przygoda : Wreszcie system mieszkaniowy będzie zrównoważonym dodatkiem do gry, mając własny kalendarz rozwoju. W przeciwieństwie do innych funkcji, zakwaterowanie nigdy nie zostanie „zakończone”: gracze będą stale zapraszani do odkrywania nowych opcji i systemów poprzez aktualizacje.

Dostępne obszary mieszkaniowe

Aby sprostać oczekiwaniom graczy, zespół programistów postanowił uruchomić dwa obszary mieszkaniowe. Każdy z nich będzie poświęcony jednej z emblematycznych frakcji: sojuszu i hordy.

Obszar sojuszu zostanie zainspirowany znanymi krajobrazami Lasu Elwynn, podczas gdy hordy wywoła Rudy Krajobrazy Durotar. Ten wybór stref okazuje chęć zagwarantowania interakcji społecznych, unikając rozproszenia graczy.

Personalizacja twojego domu

Uczciwe podejście

Deweloperzy byli jasni: zakwaterowanie będzie przede wszystkim skupione na graczach, a nie na generowanych przychodach. Opcje dekoracji i personalizacji będą głównie dostępne dzięki nagrodom, które podlegają, oferując ograniczony wybór elementów w sklepie, podobny do tego, co już istnieje dla obiektów transmogryfikacji.

Dla wszystkich graczy

Włączenie leży u podstaw tej inicjatywy. Zgodnie z udostępnionymi informacjami dostęp do tych domów nie będzie żadnych oszałamiających kosztów ani procesu loterii w celu uzyskania przestrzeni życiowej. Domy będą dostępne dla wszystkich graczy, bez złożonych warunków konserwacji, co pozwoli różnych postaciami tej samej opaski wojowników na delektowanie się domami bez przeszkód.

Żyć w społeczności

Koncepcja dzielnic

Jedną z ekscytujących innowacji jest tworzenie „dzielnic”, w których domy graczy będą pogrupowane przez społeczność. Okręgi te, choć natychmiast, pozostaną wytrwałe, aby zachęcić do ciągłych interakcji między sąsiadami.

Gracze będą mieli wybór między dzielnicami publicznymi, zarządzanymi przez serwery gier lub prywatnymi dzielnicami, stworzonymi w grupach przyjaciół lub gildii w celu bogatszego wrażenia gier społecznościowych.

Doświadczenie do dzielenia się

Ograniczenia między frakcjami również zostaną zrelaksowane, umożliwiając graczom interakcję i odwiedzanie domów innych, tworząc w ten sposób bardziej interaktywne i mniej odizolowane środowisko zabaw.

Krótko mówiąc, nowy system mieszkaniowy w Azeroth obiecuje być urzekającym dodatkiem do World of Warcraft, promując kreatywność i współpracę w centrum dynamicznej społeczności. Bądź na bieżąco z kolejnymi ogłoszeniami, aby odkryć wszystkie aspekty tej ekscytującej funkcji!

Te wiadomości powinny Cię również zainteresować:

Odczyty: 1