Kolejny tygodniowy reset dla Świat Warcrafta zbliża się wielkimi krokami, a Blizzard Entertainment wprowadza mnóstwo zmian balansujących do większości klas DPS Smocze stado i jeszcze więcej poprawek balansujących dla lochów w ogóle i lochów Mythic+. Największą atrakcją tej aktualizacji są wzmocnienia przywoływaczy ochrony, paladynów zemsty, kapłanów cienia i oczywiście czarnoksiężników.
Poza tym twórcy ponownie dostosowują liczby dla pierwszych dwóch bossów Ruby Life Pools i naprawiają błędy w Nokhud Offensive i Algeth’ar Academy.
Oto każda zmiana, która na Ciebie czeka Smocze stado z tym cotygodniowym resetem.
Równoważenie klas
Łowca demonów
- Efekt obrażeń w czasie Łowy nie zadaje już dodatkowego tyknięcia po zastosowaniu. Obrażenia zadawane przez cały czas trwania pozostają niezmienione.
Zemsta
- Zwiększono premię do pancerza Gruboskórnej do 130 procent (było 100 procent).
- Początkowa wartość redukcji obrażeń Calcified Skin wzrosła do 12 procent (było 10 procent).
- Czas trwania Painbringera wydłużono do sześciu sekund (było pięć sekund).
druid
Dziki
- Wszystkie zadawane obrażenia od umiejętności zwiększone o 3%.
Przywoływacz
Dewastacja
- Zwiększono obrażenia Ognistego Oddechu o 10 procent tylko dla specjalizacji Dewastacja. Nie dotyczy walki PvP.
- Lay Waste zwiększa obrażenia Głębokiego Oddechu o 15/30% (wcześniej 10/20%).
- Obrażenia Eternity Surge zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia Burzy Ognia zwiększone o 20 procent.
- Eye of Infinity generuje dwie esencje przy trafieniu krytycznym (wcześniej jedna esencja).
- Dominacja Spellweavera zwiększa obrażenia od trafienia krytycznego do 230 procent (wcześniej 220 procent).
- Zwiększono premię do obrażeń opalizujących do 20 procent (wcześniej 15 procent).
Łowca
Przetrwanie
- Wszystkie obrażenia od umiejętności i obrażenia od zwierzaków zwiększone o 2%.
- Obrażenia Rzeźnictwa i Rzeźbienia zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia Fury of the Eagle zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia Wildfire Bomb zwiększone o 15 procent.
Mag
Ogień
- Obrażenia od Flamestrike zwiększone o 15 procent.
- Obrażenia Żywej Bomby zwiększone o 25 procent.
Mróz
- Obrażenia Frostbolt zwiększone o 20 procent.
- Obrażenia Ray of Frost zwiększone o 40 procent.
- Obrażenia Lodowego Kolca zwiększone o 10 procent.
Mnich
piwowar
- Skuteczność Ogłuszenia przeciwko obrażeniom magicznym wzrosła do 45 procent (wcześniej 35 procent).
- Czas odnowienia Niebiańskiego Naparu zmniejszono do 45 sekund (wcześniej 60).
tkacz mgły
- Wszystkie uzdrowienia wzrosły o pięć procent.
- Leczenie Vivify zwiększone o dodatkowe pięć procent.
- Obrażenia zaciemniającego kopnięcia zwiększone o sześć procent.
- Obrażenia Rising Sun Kick zwiększone o osiem procent
- Obrażenia Tygrysiej Palmy zwiększone o 15 procent.
- Obrażenia od Kopnięcia Wirującego Żurawia zwiększone o pięć procent.
- Przebudzona Faeline przenosi teraz 70 procent obrażeń Kopnięcia Wirującego Żurawia na leczenie (wcześniej 60 procent).
Paladyn
Zemsta
- Obrażenia Uderzenia Krzyżowca zwiększone o 40 procent.
- Obrażenia Ostrza Sprawiedliwości zwiększone o 25 procent.
- Obrażenia Final Reckoning zwiększone o 15 procent.
- Skrócono czas odnowienia Shield of Vengeance do 90 sekund (wcześniej 120).
Kapłan
Święty
- Całkowite uzdrowienie zostało zwiększone o trzy procent.
Cień
- Skupiona wola zapewnia 10-procentową redukcję obrażeń dla Cienia (zmniejszono z 15 procent).
- Obrażenia Uderzenia Umysłu zwiększone o 15 procent (tylko Cień).
- Obrażenia Mind Flay zwiększone o 15 procent (dotyczy to Mind Flay: Insanity, ale nie proc z Idol of C’Thun).
- Obrażenia Mind Spike zwiększone o 15 procent.
- Obrażenia Potoku Pustki zwiększone o 15 procent.
- Obrażenia Devouring Plague zwiększone o 15 procent.
Łobuz
Banita
- Zmniejszono premię Precyzyjnych Cięć (Talent) do obrażeń Nawałnicy Ostrzy za brakujący cel poniżej maksimum do dwóch procent (wcześniej trzy procent).
Czarodziej
- Naprawiono błąd, przez który Pancerz Demona z esencji Konfliktu i Waśni utrzymywał się poza strefami Battle for Azeroth.
Cierpienie
- Obrażenia agonii zwiększone o pięć procent.
- Obrażenia od zepsucia zwiększone o pięć procent.
- Obrażenia Drain Soul zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia Inwokacji Pandemii zwiększone o 20 procent.
- Obrażenia Seed of Corruption zwiększone o pięć procent.
- Obrażenia Shadow Bolt zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia Siphon Life zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia zadawane przez Unstable Affliction nie są już zwiększane przez zwiększone modyfikatory zadawanych obrażeń lub efekty zwiększające obrażenia Unstable Affliction.
Zniszczenie
- Obrażenia od Channel Demonfire zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia w Deszczu Ognia zwiększone o 15 procent.
- Obrażenia Soul Fire zwiększone o 20 procent.
- Obrażenia Infernal i Blasphemy Immolation zwiększone o 10 procent.
- Obrażenia od Pożogi zwiększone o 10 procent. Nie dotyczy PvP.
- Obrażenia podpalenia zwiększone o 10 procent. Nie dotyczy PvP.
- Obrażenia od podpalenia zwiększone o 15 procent. Nie dotyczy PvP.
Zmiany w lochach i rajdach
Ofensywa Nokhud
Granyth
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kilku graczy mogło jednocześnie wejść w interakcję z balistą i każdy z nich wystrzelił strzałę.
Teera i Maruuk
- Naprawiono błąd, przez który Błogosławieństwo Ochrony pozwalało graczom być odpornymi na efekty Strzały Wichury Teery.
Baseny Rubinowego Życia
Melidrussa Chillworn
- Zmniejszono obrażenia wywołane wyzwoleniem gradobicia o 40 procent.
- Zmniejszono obrażenia obszarowe całej drużyny przy pierwszym rzuceniu bomb gradowych o 66 procent
Kokia Blazehoof
- Zmniejszono obrażenia okresowe od Płonących Ran o 25 procent
- Zmniejszono obrażenia Spalonej Ziemi o 25 procent.
Zmiany w lochach Mythic+
Akademia Algeth’ar
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy wrogowie w pobliżu Vexamusa nie zapewniali uznania Siłom Wroga i odpowiednio dostosowano wymagania Sił Wroga
Zmiany w rajdach
Sklepienie Wcielonych
Raszageth
- Zmniejszono efekt pchania Skrzydła Huraganu na mitycznym poziomie trudności.
Zmiany PvP
Równoważenie klas
Łowca demonów
- Zmniejszono premię do pijawek rozdzierających duszę o 40 procent w walce PvP.
Spustoszenie
- Zmniejszono redukcję obrażeń Glimpse (talent PvP) do 35 procent (było 75 procent).
- Zmniejszono premię do obrażeń z Essence Break dla Ciosu Chaosu i Tańca Ostrzy o 37,5 procent w walce PvP.
- Zmniejszono obrażenia Soulrend o 16,7 procent w walce PvP.
Przywoływacz
Ochrona
- Regeneracja many Pętli Energii zmniejszona o 25 procent w walce PvP.
Mag
Tajemna
- Skuteczność Siphon Storm została zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
Mróz
- Zmniejszono obrażenia Glacial Spike zwiększone z Mastery: Sople o 25 procent. Zostanie to odzwierciedlone w podpowiedzi w późniejszej łatce.
Mnich
- Obrażenia od Blackout Kick zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 15 procent).
- Obrażenia Tygrysiej Dłoni zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 15 procent).
tkacz mgły
- Rising Sun Kick zadaje teraz 12,5% dodatkowych obrażeń w PvP (wcześniej 25%).
Windwalker
- Obrażenia Pięści Pioruna zmniejszone o 40 procent w walce PvP.
- Skyreach zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 30 procent w walce PvP (było 50 procent).
- Obrażenia Fists of Fury zwiększone o 15 procent w walce PvP.
Kapłan
- Leczenie Flash Heal jest zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 20 procent).
Święty
- Leczenie jest zwiększone o 35 procent w walce PvP (wcześniej 25 procent).
- Holy Word: Leczenie Serenity jest zwiększone o 15 procent w walce PvP.
Cień
- Shadow Word: Obrażenia od śmierci zmniejszone o 30 procent tylko w PvP Combat for Shadow (było 20 procent).
- Obrażenia Uderzenia Umysłu zmniejszone o 25 procent tylko w walce PvP dla Cienia.
- Obrażenia od Mind Spike zmniejszone o 25 procent w walce PvP.
- Zmniejszono obrażenia Devouring Plague o 25 procent w walce PvP.
- Obrażenia Vampiric Touch zmniejszone o 5% w walce PvP (zostały zwiększone o 10%).
- Szybkość aktywacji Shadowy Insight została zmniejszona o 25 procent podczas walki PvP.
- Szybkość wyzwalania Surge of Darkness została zmniejszona o 25 procent podczas walki PvP.
Łobuz
Zamach
- Ulepszona premia do obrażeń Garoty zmniejszona o 40 procent w walce PvP.
- Zmniejszenie obrażeń żelaznego drutu ma teraz czas trwania PvP wynoszący cztery sekundy (wcześniej osiem).
Czarodziej
Demonologia
- Demoniczna Siła wyzwala Burzę Spaczenia, która zadaje obrażenia zwiększone o 150% w walce PvP (spadek z 400%).
- Obrażenia demonicznego ognia zwiększone o 75 procent w walce PvP.
- Obrażenia od Dreadbite zmniejszone o 10 procent w walce PvP.
Wojownik
- Defensive Stance zmniejsza teraz zadawane obrażenia o 15 procent (wcześniej 20 procent) w walce PvP.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bd3e58c86c4654b2ef7871a717bc34&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fits-raining-buffs-for-dps-classes-with-the-latest-wow-dragonflight-update&c=10653612932094633902&mkt=fr-fr