Pada deszcz wzmocnień dla klas DPS dzięki najnowszej aktualizacji WoW Dragonflight


Kolejny tygodniowy reset dla Świat Warcrafta zbliża się wielkimi krokami, a Blizzard Entertainment wprowadza mnóstwo zmian balansujących do większości klas DPS Smocze stado i jeszcze więcej poprawek balansujących dla lochów w ogóle i lochów Mythic+. Największą atrakcją tej aktualizacji są wzmocnienia przywoływaczy ochrony, paladynów zemsty, kapłanów cienia i oczywiście czarnoksiężników.

Poza tym twórcy ponownie dostosowują liczby dla pierwszych dwóch bossów Ruby Life Pools i naprawiają błędy w Nokhud Offensive i Algeth’ar Academy.

Oto każda zmiana, która na Ciebie czeka Smocze stado z tym cotygodniowym resetem.

Równoważenie klas

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Łowca demonów

  • Efekt obrażeń w czasie Łowy nie zadaje już dodatkowego tyknięcia po zastosowaniu. Obrażenia zadawane przez cały czas trwania pozostają niezmienione.

Zemsta

  • Zwiększono premię do pancerza Gruboskórnej do 130 procent (było 100 procent).
  • Początkowa wartość redukcji obrażeń Calcified Skin wzrosła do 12 procent (było 10 procent).
  • Czas trwania Painbringera wydłużono do sześciu sekund (było pięć sekund).

druid

Dziki

  • Wszystkie zadawane obrażenia od umiejętności zwiększone o 3%.

Przywoływacz

Dewastacja

  • Zwiększono obrażenia Ognistego Oddechu o 10 procent tylko dla specjalizacji Dewastacja. Nie dotyczy walki PvP.
  • Lay Waste zwiększa obrażenia Głębokiego Oddechu o 15/30% (wcześniej 10/20%).
  • Obrażenia Eternity Surge zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia Burzy Ognia zwiększone o 20 procent.
  • Eye of Infinity generuje dwie esencje przy trafieniu krytycznym (wcześniej jedna esencja).
  • Dominacja Spellweavera zwiększa obrażenia od trafienia krytycznego do 230 procent (wcześniej 220 procent).
  • Zwiększono premię do obrażeń opalizujących do 20 procent (wcześniej 15 procent).

Łowca

Przetrwanie

  • Wszystkie obrażenia od umiejętności i obrażenia od zwierzaków zwiększone o 2%.
  • Obrażenia Rzeźnictwa i Rzeźbienia zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia Fury of the Eagle zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia Wildfire Bomb zwiększone o 15 procent.

Mag

Ogień

  • Obrażenia od Flamestrike zwiększone o 15 procent.
  • Obrażenia Żywej Bomby zwiększone o 25 procent.

Mróz

  • Obrażenia Frostbolt zwiększone o 20 procent.
  • Obrażenia Ray of Frost zwiększone o 40 procent.
  • Obrażenia Lodowego Kolca zwiększone o 10 procent.

Mnich

piwowar

  • Skuteczność Ogłuszenia przeciwko obrażeniom magicznym wzrosła do 45 procent (wcześniej 35 procent).
  • Czas odnowienia Niebiańskiego Naparu zmniejszono do 45 sekund (wcześniej 60).

tkacz mgły

  • Wszystkie uzdrowienia wzrosły o pięć procent.
  • Leczenie Vivify zwiększone o dodatkowe pięć procent.
  • Obrażenia zaciemniającego kopnięcia zwiększone o sześć procent.
  • Obrażenia Rising Sun Kick zwiększone o osiem procent
  • Obrażenia Tygrysiej Palmy zwiększone o 15 procent.
  • Obrażenia od Kopnięcia Wirującego Żurawia zwiększone o pięć procent.
  • Przebudzona Faeline przenosi teraz 70 procent obrażeń Kopnięcia Wirującego Żurawia na leczenie (wcześniej 60 procent).

Paladyn

Zemsta

  • Obrażenia Uderzenia Krzyżowca zwiększone o 40 procent.
  • Obrażenia Ostrza Sprawiedliwości zwiększone o 25 procent.
  • Obrażenia Final Reckoning zwiększone o 15 procent.
  • Skrócono czas odnowienia Shield of Vengeance do 90 sekund (wcześniej 120).

Kapłan

Święty

  • Całkowite uzdrowienie zostało zwiększone o trzy procent.

Cień

  • Skupiona wola zapewnia 10-procentową redukcję obrażeń dla Cienia (zmniejszono z 15 procent).
  • Obrażenia Uderzenia Umysłu zwiększone o 15 procent (tylko Cień).
  • Obrażenia Mind Flay zwiększone o 15 procent (dotyczy to Mind Flay: Insanity, ale nie proc z Idol of C’Thun).
  • Obrażenia Mind Spike zwiększone o 15 procent.
  • Obrażenia Potoku Pustki zwiększone o 15 procent.
  • Obrażenia Devouring Plague zwiększone o 15 procent.

Łobuz

Banita

  • Zmniejszono premię Precyzyjnych Cięć (Talent) do obrażeń Nawałnicy Ostrzy za brakujący cel poniżej maksimum do dwóch procent (wcześniej trzy procent).

Czarodziej

  • Naprawiono błąd, przez który Pancerz Demona z esencji Konfliktu i Waśni utrzymywał się poza strefami Battle for Azeroth.

Cierpienie

  • Obrażenia agonii zwiększone o pięć procent.
  • Obrażenia od zepsucia zwiększone o pięć procent.
  • Obrażenia Drain Soul zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia Inwokacji Pandemii zwiększone o 20 procent.
  • Obrażenia Seed of Corruption zwiększone o pięć procent.
  • Obrażenia Shadow Bolt zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia Siphon Life zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia zadawane przez Unstable Affliction nie są już zwiększane przez zwiększone modyfikatory zadawanych obrażeń lub efekty zwiększające obrażenia Unstable Affliction.

Zniszczenie

  • Obrażenia od Channel Demonfire zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia w Deszczu Ognia zwiększone o 15 procent.
  • Obrażenia Soul Fire zwiększone o 20 procent.
  • Obrażenia Infernal i Blasphemy Immolation zwiększone o 10 procent.
  • Obrażenia od Pożogi zwiększone o 10 procent. Nie dotyczy PvP.
  • Obrażenia podpalenia zwiększone o 10 procent. Nie dotyczy PvP.
  • Obrażenia od podpalenia zwiększone o 15 procent. Nie dotyczy PvP.

Zmiany w lochach i rajdach

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Ofensywa Nokhud

Granyth

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kilku graczy mogło jednocześnie wejść w interakcję z balistą i każdy z nich wystrzelił strzałę.

Teera i Maruuk

  • Naprawiono błąd, przez który Błogosławieństwo Ochrony pozwalało graczom być odpornymi na efekty Strzały Wichury Teery.

Baseny Rubinowego Życia

Melidrussa Chillworn

  • Zmniejszono obrażenia wywołane wyzwoleniem gradobicia o 40 procent.
  • Zmniejszono obrażenia obszarowe całej drużyny przy pierwszym rzuceniu bomb gradowych o 66 procent

Kokia Blazehoof

  • Zmniejszono obrażenia okresowe od Płonących Ran o 25 procent
  • Zmniejszono obrażenia Spalonej Ziemi o 25 procent.

Zmiany w lochach Mythic+

Akademia Algeth’ar

  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy wrogowie w pobliżu Vexamusa nie zapewniali uznania Siłom Wroga i odpowiednio dostosowano wymagania Sił Wroga

Zmiany w rajdach

Sklepienie Wcielonych

Raszageth

  • Zmniejszono efekt pchania Skrzydła Huraganu na mitycznym poziomie trudności.

Zmiany PvP

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Równoważenie klas

Łowca demonów

  • Zmniejszono premię do pijawek rozdzierających duszę o 40 procent w walce PvP.

Spustoszenie

  • Zmniejszono redukcję obrażeń Glimpse (talent PvP) do 35 procent (było 75 procent).
  • Zmniejszono premię do obrażeń z Essence Break dla Ciosu Chaosu i Tańca Ostrzy o 37,5 procent w walce PvP.
  • Zmniejszono obrażenia Soulrend o 16,7 procent w walce PvP.

Przywoływacz

Ochrona

  • Regeneracja many Pętli Energii zmniejszona o 25 procent w walce PvP.

Mag

Tajemna

  • Skuteczność Siphon Storm została zmniejszona o 50 procent w walce PvP.

Mróz

  • Zmniejszono obrażenia Glacial Spike zwiększone z Mastery: Sople o 25 procent. Zostanie to odzwierciedlone w podpowiedzi w późniejszej łatce.

Mnich

  • Obrażenia od Blackout Kick zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 15 procent).
  • Obrażenia Tygrysiej Dłoni zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 15 procent).

tkacz mgły

  • Rising Sun Kick zadaje teraz 12,5% dodatkowych obrażeń w PvP (wcześniej 25%).

Windwalker

  • Obrażenia Pięści Pioruna zmniejszone o 40 procent w walce PvP.
  • Skyreach zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 30 procent w walce PvP (było 50 procent).
  • Obrażenia Fists of Fury zwiększone o 15 procent w walce PvP.

Kapłan

  • Leczenie Flash Heal jest zwiększone o 30 procent w walce PvP (było 20 procent).

Święty

  • Leczenie jest zwiększone o 35 procent w walce PvP (wcześniej 25 procent).
  • Holy Word: Leczenie Serenity jest zwiększone o 15 procent w walce PvP.

Cień

  • Shadow Word: Obrażenia od śmierci zmniejszone o 30 procent tylko w PvP Combat for Shadow (było 20 procent).
  • Obrażenia Uderzenia Umysłu zmniejszone o 25 procent tylko w walce PvP dla Cienia.
  • Obrażenia od Mind Spike zmniejszone o 25 procent w walce PvP.
  • Zmniejszono obrażenia Devouring Plague o 25 procent w walce PvP.
  • Obrażenia Vampiric Touch zmniejszone o 5% w walce PvP (zostały zwiększone o 10%).
  • Szybkość aktywacji Shadowy Insight została zmniejszona o 25 procent podczas walki PvP.
  • Szybkość wyzwalania Surge of Darkness została zmniejszona o 25 procent podczas walki PvP.

Łobuz

Zamach

  • Ulepszona premia do obrażeń Garoty zmniejszona o 40 procent w walce PvP.
  • Zmniejszenie obrażeń żelaznego drutu ma teraz czas trwania PvP wynoszący cztery sekundy (wcześniej osiem).

Czarodziej

Demonologia

  • Demoniczna Siła wyzwala Burzę Spaczenia, która zadaje obrażenia zwiększone o 150% w walce PvP (spadek z 400%).
  • Obrażenia demonicznego ognia zwiększone o 75 procent w walce PvP.
  • Obrażenia od Dreadbite zmniejszone o 10 procent w walce PvP.

Wojownik

  • Defensive Stance zmniejsza teraz zadawane obrażenia o 15 procent (wcześniej 20 procent) w walce PvP.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bd3e58c86c4654b2ef7871a717bc34&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fits-raining-buffs-for-dps-classes-with-the-latest-wow-dragonflight-update&c=10653612932094633902&mkt=fr-fr