Ostry wzrost mocy Zabójczych Łotrzyków w PvP

Lista poprawek do gier World of Warcraft: Shadowlands, WoW Remix: Mists of Pandaria i Cataclysm Classic

W ramach niedawnej konserwacji serwera, poniżej znajduje się lista poprawek zastosowanych w grach World of Warcraft: Dragonflight, Cataclysm Classic, Season of Discovery i WoW Classic.

Poprawki

30 maja 2024 r. – Remiks WoW: Mists of Pandaria

Wprowadzono pewne zmiany, w tym zdolność Righteous Frenzy, zwiększone obrażenia zadawane przeciwnikom i zmniejszone obrażenia zadawane graczom.

30 maja 2024 r. – Klasyka Cataclysm

Wprowadzono różne poprawki, takie jak naprawienie niektórych problemów z przedmiotami Wzmocnienia Nitro oraz talentami klasowymi Rycerza Śmierci, Kapłana, Łotrzyka i Czarnoksiężnika.

29 maja 2024 – Zajęcia

Wprowadzono kilka poprawek dotyczących Szamana, Czarnoksiężnika, Wojownika i innych klas.

29 maja 2024 r. – Gracz kontra Gracz

Wprowadzono poprawki w klasach Przywoływacza, Szamana i zadaniach Rozgłosu w regionie Valdrakken.

28 maja 2024 r. – Gracz kontra Gracz

Wprowadzono zmiany w klasach Kapłanów i niektórych bieżących zadaniach w WoW Remix: Mists of Pandaria.

23 maja 2024 r. – Remiks WoW: Mists of Pandaria

Wprowadzono różne poprawki do scenariuszy, lochów, klejnotów i wierzchowców, aby poprawić wrażenia graczy z gry.

22 maja 2024 r. – Klasyka Cataclysm

Wprowadzono poprawki w zadaniach oraz klasach łowcy, maga i wojownika, aby zapewnić płynne działanie gry.

21 maja 2024 r. – Remiks WoW: Mists of Pandaria

Wprowadzono zmiany, aby ułatwić zdobywanie i używanie przedmiotów takich jak koszulki i tabardy. Wprowadzono także poprawki dla różnych zadań i przedmiotów.

20 maja 2024 r. – Klasyka Cataclysm

Wprowadzono poprawki rozwiązujące problemy z połączeniem, przedmiotami i misjami w Cataclysm Classic.

16 maja 2024 r. – Postacie niezależne

Wprowadzono różne poprawki dla NPC, takich jak Jenafur i Melsysra, aby ulepszyć różne aspekty gry.

Poprawki te są niezbędne, aby zapewnić graczom World of Warcraft optymalne wrażenia z gry. Zespoły programistów nadal pracują nad zapewnieniem stabilności i równowagi gier.

Źródło: news.blizzard.com