Odkryj sześć nowych runów WoW, faza trzecia Sezonu Odkryć

Kolejna faza Sezonu Odkryć w World of Warcraft zostanie udostępniona 4 kwietnia, a każda klasa otrzyma sześć nowych Run. Runy to zaklęcia charakterystyczne dla Sezonu Odkryć, a każda nowa faza dodaje ich więcej. Są one powiązane z twoim wyposażeniem i możesz je łatwo modyfikować, gdy jesteś poza walką. Faza trzecia już wygląda obiecująco z Zatopioną Świątynią jako najazdem dla 20 graczy, wydarzeniem PvE Nightmare Incursions i nowymi nagrodami PvP. Oto wszystkie Runy potwierdzone w Sezonie Odkryć.

Lista wszystkich nowych Run w trzeciej fazie Sezonu Odkryć WoW

Wszystkie klasy otrzymają sześć nowych run. Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment. Tym razem w miarę zdobywania kolejnych poziomów znajdziesz więcej Run, ale po osiągnięciu poziomu 50 odblokujesz także nowe umiejętności. Oto wszystkie nowe Runy z trzeciej fazy Sezonu Odkryć.

druid

Przelew krwi: Trafienie celu Szarpnięciem, Zamachem lub Maulem ma 15% szans na zresetowanie czasu odnowienia Mangle (Niedźwiedzia) i przyznanie 10 Rage. Trafienie celu Mangle lub Rip ma 5% szans na zresetowanie czasu odnowienia Furii Tygrysa.

Ulepszona skóra kory: Twoje Szczekanie może być teraz rzucane na sojuszników, nie wpływa już na prędkość walki w zwarciu ani czas rzucania zaklęć i można je rzucić podczas zmiany kształtu.

myśliwy

Zablokuj i załaduj: Za każdym razem, gdy aktywowana jest jedna z twoich pułapek, kolejna umiejętność Strzału użyta w ciągu 20 sekund nie kosztuje many i nie ma czasu odnowienia.

Skupiony ogień: Zużywa wszystkie aplikacje Frenzy twojego zwierzaka, zwiększa twoją prędkość ataku dystansowego o 3% i zapewnia twojemu zwierzakowi cztery punkty Skupienia za każdą zużytą aplikację Frenzy. Trwa 20 sekund.

Mag

Zamrażarka: Ogłusza cel na pięć sekund. Można używać tylko na zamrożonych celach. Zadaje od 578 do 673 obrażeń celom trwale odpornym na ogłuszenie.

Pocisk Ognia Zniszczenia: Wyzwól w stronę wroga zakrzywiającą rzeczywistość eksplozję czystej magii, zadając od 350 do 525 obrażeń SpellFire. Za każdym razem, gdy rzucisz Ognisty Bełt Zniszczenia, obrażenia następnego Bełtu Zniszczenia w ciągu 30 sekund zostaną zwiększone o 10%, a Twoja Duch zostanie zmniejszona o 10% na 30 sekund, maksymalnie do 10 ładunków.

Paladyn

Ulepszone Sanktuarium: Zwiększa obrażenia, którym zapobiega Twoje Błogosławieństwo Sanktuarium o 100% i zwiększa obrażenia zadawane przez Twoje Błogosławieństwo Sanktuarium o 30% wartości twojego bloku tarczy.

Gniew: Twoje obrażenia od Poświęcenia mogą teraz być trafieniami krytycznymi, a obrażenia od zaklęć Egzorcyzm, Święty Szok, Święty Gniew i Poświęcenie zyskują dodatkową szansę na trafienie krytyczne równą szansie na trafienie krytyczne w walce wręcz.

kapłan

Ból i cierpienie: Mindblight resetuje czas trwania Twojego Shadow Word: Pain na celu do maksymalnego czasu trwania.

Fala Światła: Zaklęcia krytyczne powodują, że następne zaklęcie Świętej Błyskawicy, Szybkiego Uzdrawiania lub Uzdrawiania Uwięzionego rzucone w ciągu 15 sekund zostanie natychmiast rzucone.

Snape’a

Honor wśród złodziei: Kiedy gracz w twojej drużynie zada trafienie krytyczne zaklęciem lub umiejętnością, zyskujesz punkt kombinacji na bieżącym celu.

Skróć to: Twoje umiejętności Execute i Envenom odświeżają czas trwania Slash i Blade Dance do maksymalnie pięciu punktów combo. Jeśli oba są aktywne, odświeżony zostanie tylko ten z najkrótszym pozostałym czasem trwania.

Szaman

Zręczność umysłowa: Zadawanie obrażeń bronią białą zwiększa Twoją Siłę Ataku o 100% Twojej Inteligencji, a obrażenia zaklęć i leczenie o 30% całkowitej Siły Ataku na jedną minutę.

Uzdrawiająca fala: Leczy przyjazny cel o 458 do 498, a drugi o 486 przez 15 sekund. Twoje następne użycie Łańcucha Błyskawic na tym głównym celu w ciągu 15 sekund pochłonie efekt leczenia rozłożonego w czasie i zwiększy ilość Łańcuch Błyskawic o 25%.

Czarodziej

Pandemia: Okresowe obrażenia od zaklęć Zepsucie, Niestabilne Uczucie, Klątwa Agonii, Spalanie, Klątwa Zagłady i Wyssanie Życia mogą teraz być trafieniami krytycznymi.

Przywołanie Fangguarda: Przywołuje Straż Kła pod dowództwem Czarnoksiężnika. Fenguard korzysta ze wszystkich talentów i efektów aktywowanych przez inne demoniczne stwory.

Wojownik

Smak krwi: Za każdym razem, gdy Twoje Rozerwanie powoduje obrażenia, Twój Wstrząs Wtórny aktywuje się na dziewięć sekund lub na jeden atak. Efekt ten nie występuje częściej niż raz na sześć sekund.

Miecz i tarcza: Kiedy twoje umiejętności Niszczyciel i Zemsta zadają obrażenia, mają 30% szansy na zresetowanie czasu odnowienia Uderzenia Tarczą i zmniejszenie jego kosztu Szału o 100% na pięć sekund.

Źródło: www.bing.com