Od czasu World of Warcraft: Dragonflight Markus nie chciał zdejmować smoka ze swoich gier roku 2022


Pierwszą grą roku jest zdecydowanie World of Warcraft: dragonflight, który ledwo znalazł się w pierwszej pięćdziesiątce – jak mogłeś zgadnąć? (mruczy w brodzie o filistrach).

Jaka jest moja gra na ten rok z DF? Teraz, raz, ponieważ jestem fanem WoW. Gram w tę grę od prawie 20 lat, więc miałem wspaniałe doświadczenia i poznałem ludzi, dzięki czemu zawsze mogłem ją znaleźć. Ale potrzeba więcej. Dragonflight naprawdę mnie zaskoczył, ponieważ okazał się znacznie lepszy, niż się obawiałem, oczekiwałem, a nawet miałem nadzieję. Nie wierzyłem, że Blizzard znowu wszystko tak zmieni. Nie pogodziłem się z faktem, że WoW prawdopodobnie będzie musiał stać się powolnym chorym, podobnie jak wiele innych gier MMORPG wcześniej (RIP Wildstar).

Tak trudno jest mi opisać, dlaczego DF stał się tak dobry, ponieważ zakres MMO jest teraz tak szeroki, że prawie niemożliwe jest wymienienie całej zawartości. To jest powód, dla którego test był tak długi (a krótsza wersja była podwójnie najdłuższa). Mówiąc krótko, nawet w trzecim tygodniu i po zaledwie 300 godzinach gry, wciąż mam problem z rozwiązaniem szybkiego zadania, które nagle staje się oczywiste, ulepszaniem moich profesji i uwalnianiem ponad dobrze wypełnionej mapy od jej ukrytego majestatu, zwierząt domowych i inne skarby. Jest tak wiele rzeczy do zrobienia, a to po prostu nie dociera do mnie (lub z drugiej strony – nakarmić owce). Mam nadzieję, że Blizzard będzie nadal rozwijał swoją funkcję.

Fakt, że pierwszy rajd otworzył swoje podwoje w czasie Świąt Bożego Narodzenia, nie był idealny dla normalnych gildii rajdowych (zwykle połowa rajderów zaginęła w czasie świąt), ale wiele spontanicznie zebranych grup, aby pokryć zwykłe i heroiczne poziomy trudności, zaprzecza.

Byłem zaskoczony, jak szybko Blizzard zareagował tym razem na problem z rozwagą i precyzją. Równowaga w drugim tygodniu z obszernymi dostosowaniami klas, lochów i rajdów jest mniej więcej standardowa, ale wygląda na to, że jest bardziej niż prawdopodobne, że zostanie wzięta pod uwagę. Zamiast rzucać od 50 do 60% wzmocnień / osłabień, jak poprzednio, fakt, że wyrzucamy produkty i koszty oparte na FOTM lub META z samej góry i najgorsze na rynku od czasu do czasu, powoduje pewne reperkusje od 3/3 do 10%, czasami 15% lub 20%.

Oczywiste jest, że te mniejsze kroki mogą wymagać wielokrotnego podejmowania. Siła hipodromu, robaka, manekinów i falistej armii pancernej również stale się poprawia. Ale z wielopoziomowej listy pierwsze kroki przyniosły owoce i wszystkie klasy/siedem specyfikacji zbliżyły się do siebie. Mam nadzieję, że Blizzard zrobi tutaj więcej poprawek. Mój rozmówca nadal czuje się miękki i otrzymuje więcej obrażeń niż jakakolwiek inna wskazówka.

Od pierwszej zmiany klasy (po lewej) i po rozpoczęciu wzmocnień, zadający obrażenia byli bliżej siebie, ale nadal istnieją pewne drobne różnice. Oczywiście Simowie bardzo mało mówią o rzeczywistych liczbach w walce.

Obaj prelegenci z pewnością poprawili komunikację w obszarach zewnętrznych. Na przykład krótko po premierze twórcy wyjaśnili, co spowodowało problemy z kilkoma serwerami w dniu premiery oraz w jaki sposób je wyszukali i naprawili. To nie usuwa irytacji graczy, których to dotyczy, ale nie możesz sobie wyobrazić, jak trudne i frustrujące musiało być uporządkowanie problemów pod ogromną presją czasu i psychologiczną.

Po raz pierwszy zaprezentowano mapę WoW Dragonflight z planowaną zawartością dla WoW. Pierwsza duża łatka (10.0.5) powinna być spóźniona, co jest niezwykle szybkie jak na WoW. Istnieje nie tylko kilka podstawowych dostosowań klas dla takich problemów, jak mnisi, kapłani, wojownicy, czarnoksiężnicy, łowcy czy tak często kredowane drzewko talentów druida, które jest całkowicie zmienione i teraz wygląda znacznie lepiej (musisz to zrobić dla specjalizacji talentów twarde/koniecznie), ale nowa funkcja, The Trading Post, której nie spodziewano się tak szybko po wydaniu.

Każdego miesiąca dostępne są różne wierzchowce, zwierzaki, transmogi i nie tylko za walutę w grze, którą zbierasz w wielu różnych aspektach gry (deszcze, lochy, PvP, bitwy zwierzaków, profesje, zadania itp.). Istnieją inne rzeczy, na które możesz zdecydować, aby odebrać.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jest to tydzień wcześniej, nadal istnieje znacznie wolniejsza wersja. Na pewno nie jest idealnie, ale wygląda na to, że twórcy mają dużo czasu na rozwiązanie problemów i ustosunkowanie się do krytyki. Mam nadzieję, że pozostanie w naszym kierunku, a następnie DF nie zostanie zapomniany tylko jako mój najlepszy dodatek.



Źródło : https://game-news24.com/2022/12/31/since-world-of-warcraft-dragonflight-markus-didn-t-want-to-take-off-the-dragon-his-games-of-the-year-2022/